Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Reklám
- Hirdetés -
Gulyás János: visszaveti a reklámozást az új tervezet
A piaci szereplőkre, a fogyasztókra és az államra nézve is káros a reklámadó, a most bejelentett adókulcs növelési terv pedig áremelést és csődöket hozhat...
Előzés a reklámpiacon
Az idén első alkalommal fordulhat elő, hogy világszerte többet költenek online hirdetésekre, mint tévés reklámokra – derül ki a Zenith előrejelzéséből. A médiaügynökség friss...
A gyorsabb, pontosabb ügyfélszolgálatok jövője
Az ügyfélszolgálati munka egy olyan kulcskérdés a vállalatok számára, amelynek jelentőségét talán nem lehet eléggé és elégszer hangsúlyozni. Hiszen ez az egyik kritikus pontja...
Olimpia: százmilliók mentek csak reklámfilmekre
Összesen 680 millió forintnyi, reklámfilmekkel kapcsolatos szerződést kötött a budapesti olimpiai pályázatért felelős Budapest 2024 Zrt. a 24.hu beszámolója szerint. Az Umbrella Kreatív Műhely...
Újabb márkák bojkottálják a YouTube-ot
Tovább dagad a szélsőséges, gyűlöletkeltő tartalmú YouTube videók mellett megjelent reklámok miatti botrány, ezúttal a Johnson&Johnson (J&J) jelentette be, hogy globálisan felfüggeszti a YouTube...
Google-botrány: a Havas után az M&S is lépett
Felfüggeszti hirdetési tevékenységét valamennyi, a Google-höz tartozó felületen a Marks&Spencer (M&S), mivel a YouTube-on feltűnő gyűlöletkeltő tartalmak mellett is megjelentek reklámok. Az üzletlánc mellett...
Új hirdetők a tévében – interjú Lengyel Andrással
Nem kizárt, hogy az idén megjelennek olyan szereplők, amelyek eddig nem értékesítették a reklámidejüket, mint például most a History – mondta el a Marketing&Media...
Különleges kampány Budapesten
A 2016-os évben a VR (Virtual Reality), vagyis a virtuális valóság és az AR (Augmented Reality), azaz a kiterjesztett valóság is jelentős teret hódított...
Kell egy csipetnyi mázli – interjú Gulyás Jánossal
Szeretünk itt dolgozni, jó a hangulat, és ezért rengeteget is teszünk – mondja Gulyás János. Az újra a legjobb médiaügynökségnek választott MEC vezére a...
A Sláger FM a Radio Sales House-t választotta
A Sláger FM kizárólagos reklámértékesítésének március elsejei megszerzésével megerősítette piacvezető szerepét a Radio Sales House (RSH) Kft., amely korábban is a legnagyobb országos és...
Így kampányolt a Jacobs
2016 novemberében kezdetét vette a Jacobs Douwe Egberts HU Zrt. nagyszabású kampánya, melynek célja a Jacobs márka megújítása és népszerűsítése volt.
Ébreszd fel álmaid! szlogennel...
Élénkül a reklámpiac
A Magyar Reklámszövetség társzövetségeivel együtt az Evolution 2017 konferencián ismertette a 2016-os reklámköltési adatokat. A televíziós reklámpiaci felmérésösszesítése még nem zárult le, így a...
Ügynökséget választott a dán multi
A Grundfos az Impact Worksöt választotta. Az ügynökség feladata a megbízó munkáltatói márkájának megújítása.A tatabányai és székesfehérvári gyáraiban mintegy kétezer munkavállalót foglalkoztató dán multi,...
A virtuális reklámok a legirritálóbbak
A tévénézők számára a termékelhelyezés a hagyományos reklámblokknál kevésbé zavaró, elfogadott forma egészen addig, amíg az természetesen illeszkedik a műsor eredeti tartalmához, nem mesterkélt...
Különleges promóció a Milkától
Napjaink promóciós világa valóságos számháború: folyamatos a licitálás, hogy ki tud többet, nagyobbat, drágábbat vagy gyakrabban kiosztani a játékos kedvű fogyasztók között.
Általában a felhívások...
Tovább nőttek a mozis reklámbevételek
Csaknem 40 százalékkal növekedtek a mozis reklámbevételek 2016-ban az előző évhez viszonyítva – derül ki a Kantar Média 2016-os évre vonatkozó, összesített adataiból. Folyamatosan...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Autós utazás külföldön – fontos infók a pályadíjakról
A nyári utazási szezonban sok magyar autós kel útra a környező országokba tengerpartra, kirándulásra vagy városnézésre. Az autópályák használatához szinte minden országban szükség van valamilyen úthasználati díj megfizetésére, azonban a rendszer és az ellenőrzés...
Az HBO Max közvetíti az összes wimbledoni mérkőzést
A világ legrégebbi, brit tenisztornája ezen a héten veszi kezdetét, a Warner Bros. Discovery (WBD) csatornáin és platformjain pedig a füvespálya-szezon csúcseseménye, a wimbledoni tenisztorna minden küzdelme láthatóvá válik. Ehhez az HBO Max lesz...
A vevők diktáltak az ingatlanpiacon
Kettősség jellemzi a lakáspiacot. Júniusban a kereslet csökkent, a feladott hirdetések száma pedig lényegében stagnált éves összevetésben, ugyanakkor az év első hat hónapjában bővülés történt mindkét oldalon. Az ingatlan.com friss elemzése szerint az is...
Jobban bíznak a mesterséges intelligenciában a vállalatvezetők
Élesen eltér a felsővezetők és a felhasználók véleménye a mesterséges intelligencia megbízhatóságáról. Legyen szó adatvédelemről, pontosságról vagy átláthatóságról, az átlagember sokkal jobban aggódik a technológia miatt, mint a döntéshozók – hívta fel a figyelmet...
Beleshetünk a Cápa című kultfilm titkaiba
A National Geographic „A CÁPA: Az 50 éves sikerfilm kulisszái mögött” című filmmel a legendás moziklasszikus kulisszái mögé tekint be. A film premierje július 11-én lesz a Disney+ felületén, a National Geographic csatornán pedig...
Digital Center
Jobban bíznak a mesterséges intelligenciában a vállalatvezetők
Élesen eltér a felsővezetők és a felhasználók véleménye a mesterséges intelligencia megbízhatóságáról. Legyen szó adatvédelemről, pontosságról vagy átláthatóságról, az átlagember sokkal jobban aggódik a technológia miatt, mint a döntéshozók – hívta fel a figyelmet...
Díjazza a legnagyobb társadalmi hatású digitális megoldásokat a One
A One Alapítvány, folytatva a korábbi évek hagyományát, idén is meghirdeti a One Digitális Díjat. A One Magyarország alapítványa összesen 20 millió forinttal támogatja azokat az innovatív digitális megoldásokat, amelyek érdemi válaszokat kínálnak korunk...
Már több mint 90 országban biztosít 5G-s roamingot a One
A One Magyarország folyamatosan bővíti 5G roaming szolgáltatásának nemzetközi elérhetőségét. A szolgáltató 2024 júniusa óta hét új országban tette elérhetővé az ötödik generációs hálózat előnyeit ennek köszönhetően a One 91 országban és 146 partnerhálózaton...
Átalakítják egészségtudatosságunkat az okosórák
Az okosórák képesek átalakítani a felhasználók egészségtudatosságát – derül ki az Ipsos által a Huawei megbízásából végzett, európai egészségtudatossággal kapcsolatos friss felméréséből. A válaszadók több mint 80 százaléka pozitív szokásbeli változásokról számolt be, beleértve...
Díjmentes mobilnettel akciózik a One
A One Magyarország nyári akciója keretében díjmentesen teszi elérhetővé az 5G szolgáltatását havidíjas lakossági ügyfelei számára. A vállalat 2025. június 20-tól kezdve két héten át szakaszosan aktiválja az ötödik generációs mobilhálózathoz való hozzáférést minden...