- Hirdetés -

Kategória: Mobil

- Hirdetés -

Egyre több készüléken érhető el a Huawei rendszere

Magyarországon a jövő év elején egyre több Huawei készülék kaphatja meg az EMUI 10 névre keresztelt, legújabb saját fejlesztésű rendszerfelületet. Az új felület letisztultabb...

Új mobilhálózatot tesztel a Telekom

Már valós gyártási körülmények között tesztelik a régióban elsőként a Magyarországon, a BorgWarner Oroszlány Kft. telephelyén kialakított helyi mobilhálózatot. A Magyar Telekom és a...

Ezek az appok uralták a mobilokat

Az elmúlt évtized négy legtöbbször letöltött mobilalkalmazását a Facebook tudhatja magáénak, a legtöbb bevételt hozó appok rangsorában viszont streaming és randizós program vezet. Az...

Viberrel újít a Femina

Karácsony alkalmából új, ingyenes matricacsomagot indított a Femina.hu. A Femina.hu 2017 augusztusában nagy sikerrel indította el első matricacsomagját, melynek főszereplője Anna és rosszcsont kutyája, Virsli...

Korlátlan mobilnettel ünnepel a Telekom

A Telekom minden mobil előfizetője (aki nem korlátlan csomaggal rendelkezik) korlátlan mobilinternet-használatot aktiválhat előfizetésére a Telekom alkalmazásban a 2019. december 16. és 2020. január...

Már nálunk is kapható a csúcsmobil

December 13-tól elérhető a Telenornál a Samsung új csúcskategóriás készüléke, a kétképernyős Galaxy Fold, amely egyedi technológiájával innovációt és újgenerációs felhasználói élményt hoz a...

Ajándékokkal ünnepel a Viber

A Viber 9. születésnapja alkalmából bemutatott ajándékbot lehetőséget nyújt a felhasználóknak arra, hogy megforgassák a szerencse kerekét és olyan különleges ajándékokat nyerjenek, mint a...

Új megoldásokkal erősít a Telekom

A Telekom portfóliója új IoT (Internet of Things – a dolgok internete) megoldásokkal bővül, amelyek speciális, kedvező díjcsomagokat és ezekhez tartozó eszközöket tartalmaznak. A...

Nagyot nőtt a mobilos adatforgalom

Egy év alatt alatt közel 40 százalékkal nőtt a negyedéves mobil adatforgalom a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság legújabb mobilpiaci jelentése szerint, és az...

Mesterséges intelligenciával erősít a legújabb okosmobil

A HMD Global bejelentette legújabb készülékét, a Nokia 2.3-at. A funkciógazdag, mesterséges intelligenciával támogatott kamera segít a legjobb képek elkészítésében, a 6,2 hüvelykes HD+...

Jön a legújabb csúcsmobil

A Samsung a Galaxy Folddal új fejezetet nyitott a mobileszközök történetében. Az egyedi technológiára épülő kihajtható készülék december 15-től a készlet erejéig Magyarországon is...

Ünnepi meglepetés a Vodafone-tól

Az okosmobillal rendelkező lakossági előfizetők három nap díjmentes, korlátlan adathasználatot kapnak, az okostelefonnal nem rendelkezők pedig három nap díjmentes hanghívást, de a leendő ügyfeleknek...

Okosodik a hazai közlekedés

Digitalizálta háttérrendszerét a Magyar Autóklub, autósoknak szóló szolgáltatást jelentett be a Telenor. Magyarországon jelenleg több mint 3,5 millió autó van hivatalosan forgalomban. Az autók átlagéletkora...

Pár év és többmilliárd 5G-s előfizetés lesz

Bár nálunk még csak most indult el Budapest belvárosában a kereskedelmi 5G szolgáltatás, az Ericsson Mobilitási Jelentése szerint a következő évek látványos felfutást hoznak...

Új pénzküldő szolgáltatás indult

A felhasználók gyorsan és könnyen küldhetnek kisebb-nagyobb összegeket egymásnak a Viber alkalmazáson belül elérhető, magyar fejlesztésű szolgáltatás segítségével. A Moneytou-t a világon elsőként a...

Kihajtható mobilokkal újít az Evolveo

Két új telefont mutatott be az Evolveo. Ezúttal azonban azoknak szeretne kedvezni a cseh gyártó, akiknek még mindig a kihajtható telefonok a kedvencei. Míg...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

TV appal erősít a TV2 Play

A TV2 tavaly februárban indult online streaming platformja, a TV2 Play és annak Prémium felülete nagy sikernek örvend a nézők körében, ezért folyamatosan fejleszti a felhasználói élményt a médiaszolgáltató csoport. Ennek köszönhetően a szerződött...

Elégedetlenek a fiatal munkavállalók

A vezetők túlságosan optimisták alkalmazottaik boldogságát illetően – derül ki a Capgemini Kutatóintézet legfrissebb kutatásából. A 750 vezető és 1500 alkalmazott bevonásával készített felmérés alapján elmondható, hogy az alkalmazottak csak kevesebb mint egyharmada elégedett...

Új pénzvisszatérítési szolgáltatás indult

A Picodi lengyel e-kereskedelmi platform a magyar felhasználók számára is elérhetővé tette a cashback szolgáltatást, ami az online vásárlásra költött pénz egy részének visszatérítését jelenti. Ennek köszönhetően a felhasználók a magyar és külföldi webáruházakban...

Akciótervvel segíti a spórolást a SPAR

Előrelátással, tudatosan, az akciókat, a hűségkártyát és a kuponokat jól felhasználva jelentős összegeket takaríthatunk meg. Ebben segít a SPAR Akcióterv.„Vásárlóink számára mindig kifogástalan minőséget és jó árakat igyekszünk biztosítani, ezért alkottuk meg a SPAR...

Az Artvertisinggel dolgozik a Tchibo

Négy induló közül az Artvertising nyerte a Tchibo BTL kommunikációra kiírt tenderét, mely a Tchibo Shop 3 területének; a Non Food, a Cafissimo és a Kávébár promóciók kreatív anyagainak tervezését foglalja magában. A megbízás...
- Hirdetés -

Don't Miss

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Tovább zöldített az IKEA

Az IKEA Magyarország ma bejelentette, hogy 60,1 százalékkal csökkentette a termelésből származó élelmiszer-pazarlást, amivel 353 311 étkezésnek megfelelő ételmennyiséget spórolt meg és 607 tonna szén-dioxid kibocsátást került el az elmúlt négy évben.A világszerte megtermelt...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Díjat nyert a Danone Műanyag Kisokosa

A bolygónk jövője egyre égetőbb kérdés mindennapjainknak. A zöldebb megoldások kapcsán azonban nem csak a különböző szervezetekre kell számítanunk, hanem önmagunkra is, hiszen immár elengedhetetlen, hogy háztartásonként is lépéseket tegyünk a fenntarthatóságért. A Danone...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....