Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Média
- Hirdetés -
Távozik a Marquard Media éléről Óhidi Zsuzsanna
Megújítja menedzsment és vállalatvezetési struktúráját a Marquard Media Magyarország (MMM), Óhidi Zsuzsanna március elsején, két évtized után távozik az ügyvezető igazgatói pozícióból. Az ügyvezető...
Új kommunikációs igazgatóval folytatja a Gránit Pólus
Kovács Orsolya lett a Gránit Pólus Zrt. központi kommunikációs és marketingigazgatója, ő felel a külső és belső kommunikációért és felügyeli az egyes projektek marketingtevékenységét....
Hivatalos: március 8-án indul az HBO Max
Megérkezett a hivatalos bejelentés, március 8-án indul Magyarországon az HBO Max, a WarnerMedia HBO Go-t váltó streamingszolgáltatása. A rajthoz bevezetési akció is jár, minden...
Díjnyertes animációs filmek a Cinema MOM-ban
Február 3-tól egy héten át minden nap levetítik a tavaly nyáron megrendezett 15. Kecskeméti Animációs Filmfesztivál (KAFF) díjnyertes alkotásait bemutató összeállítást a Cinema MOM...
Díjesélyes a Ne nézz fel és a Dűne is
A CODA, a Ne nézz fel és a Dűne című filmek is esélyesek az Amerikai Forgatókönyvírók Céhének (WGA) díjaira.
A 2022-es jelöltek között vannak az...
Íme néhány ok, miért nem húzzák sokáig a mobilok
A használt mobilok 53%-a legfeljebb két éves, 85%-a pedig nem idősebb öt évnél – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatásából....
Sokat szerepel a Z generáció az online médiában
Magyarországon 2021-ben az online médiában 6 292 alkalommal említették a Z generációt, ez magasan meghaladja az Y és X generáció említéseit – derül ki...
Nyáron érkezik hozzánk a Disney+
A Disney hivatalosan is bejelentette, hogy idén nyártól újabb 42 országban teszik elérhetővé a Disney+ streaming szolgáltatást, az újabb bővítési körbe pedig Magyarország is...
Meghatározó szerepe lett a streamingnek
Kulcsszerepük volt a legnagyobb streaming szolgáltatóknak abban, hogy bővülni tudott az európai audiovizuális szektor bevétele 2016-2020 között – derül ki a European Audiovisual Observatory...
Így tennék biztonságosabbá az online világot
A jogellenes online termékek, szolgáltatások és tartalmak jobb kiszűrése, az óriásplatformok, például a legnagyobb közösségi felületekre vonatkozó szigorúbb szabályok, valamint a kiskorúak védelmét szolgáló...
Döntött a bíróság, maradhatnak a reklámblokkolók
Újabb fontos csatát nyert meg az eyeo a HTML-kód és a szerzői jogok kapcsán, a hamburgi bíróság döntése alapján továbbra is jogszerű az olyan...
Így készül a választási kampányra a Central
A Central Médiacsoport fő célja a különböző politikai álláspontok hiteles bemutatása az idei parlamenti választások előtt, a médiacég közlése szerint a kampányidőszakban felértékelődik a...
Kiderült, mikor rajtol a Sztárban Sztár
Február 6-án indul a Sztárban Sztár 8. évada a TV2-n, nemrég azt is elárulták, hogy két új zsűritag érkezik a műsorban, Lékai-Kiss Ramóna és...
Új hírcsatornák a DirectNow kínálatában
Két új hírcsatornával bővültek a Direct Now alkalmazásban elérhető tartalmak, ezzel most már 96-ra emelkedett azon csatornák száma, melyek mobiltelefonon, tableten, laptopon vagy okostévén...
Közös beszerzési stratégiát javasol a GVH
Lezárta a hazai médiaszolgáltatás és műsorterjesztés piacán végzett ágazati vizsgálatát a Gazdasági Versenyhivatal (GVH). A szervezet elemzése szerint az árak és a szolgáltatás minősége...
Kiderült, mikor rajtol az RTL új sorozata
Január 31-én indul az RTL Klub új napi sorozata, a Hotel Margaret, a Drága örökösök és a Keresztanyu után a Scripted Productions egy új...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Új kiadónál „A 100 leggazdagabb magyar” magazin
Eco Media Group (EMG) néven új kiadóvállalat alakult, amelynek induló portfóliójába két ismert kiadvány tartozik: az eco.hu gazdasági portál és „A 100 leggazdagabb magyar” évente megjelenő magazin. Az EMG alapítója R. Kovács Dániel kommunikációs...
A Rossmann és a Yettel a Growww Digitalt választotta
A dinamikusan terjeszkedő nemzetközi drogériahálózat, a Rossmann magyarországi PPC-hirdetéseit és digitális analitikai elemzéseit a Growww Digital digitálismarketing-ügynökség viszi tovább. A digitális szaktudáson túl az omnichannel marketingben is stratégiai partnerként segít.Ezzel párhuzamosan indult el az...
Régi-új alelnökök a MEME-ben
A MEME 2025. március 5-én megtartotta éves közgyűlését, amely során a tagság egyhangúlag újraválasztotta a szervezet alelnökeit, Vidus Gabriellát, az RTL Magyarország vezérigazgatóját, és Vaszily Miklóst, a TV2 Médiacsoport igazgatósági elnökét. Mindketten 2019 óta...
A Próbakővel dolgozik az IKONO
Új ügyféllel bővült a Próbakő kulturális portfóliója, az immerzív múzeumélményt kínáló IKONO az ügynökséget választotta a márka hazai ismertségének növelésére. A meghívásos tendert követően a közös munka 2025 márciusában indult. A PR-kommunikációs megbízás egy...
Kiderült, miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek – különösen a tej és a tojás – árának emelkedése, amely a lakosság széles rétegeit érinti. A magas élelmiszerárak kialakulása összetett folyamat, amelyet számos belföldi...
Digital Center
Megvannak a HUSAT Mission Patch Pályázat nyertesei
A 4iG Űr és Védelmi Technológiák Zrt. 2025 februárjában hirdette meg a HUSAT Mission Patch Pályázatot, amelynek célja a HUSAT műholdprogram missziós jelvényének („mission patch”) megtervezése volt. A magyarországi egyetemek aktív hallgatói részére kiírt...
Mesterséges intelligenciával dolgozik az LG új légkondicionálója
Az LG bemutatta új ARTCOOL AI Air nevű hűtő-fűtő légkondicionálóját. Az elegáns megjelenésű lakossági klímaberendezés a mesterséges intelligencia segítségével elemzi a felhasználó szokásait, hogy személyre szabott működést és jobb energiahatékonyságot biztosítson.A berendezés AI Air...
Masszív növekedés a digitális fizetéseknél
Látványosan nőtt a mobilfizetések összege a K&H ügyfelei körében: 2024-ben összesen közel 602 milliárd forintot költöttek okoseszközeikkel, ami 60 százalékos növekedést jelent az egy évvel korábbi adatokhoz képest. A legnépszerűbb megoldás továbbra is az...
A jövőben tényleg csak az AI fogja felvenni a telefont?
A digitalizáció és a mesterséges intelligenciát alkalmazó megoldások az elmúlt években berobbantak az ügyfélszolgálatok hétköznapjaiba. Az új technológiák részben az itt dolgozók munkáját segítik, részben pedig javítják a szolgáltatás minőségét. Az ügyfélélmény (CX) és...
Ultragyors internetet hoznak az új technológiák
Ultragyors internet, mesterséges intelligencia (MI) által vezérelt hálózatok és iparágakat átformáló digitális megoldásokat hozott a Huawei Technologies az idei barcelonai Mobil Világkongresszusra (MWC). A vállalat új 5.5G alapú fejlesztései videóhívások közben valós idejű fordítást,...