- Hirdetés -

Kategória: Print

- Hirdetés -

Bulvárral folytatódik a médiapiaci koncentráció

Folytatódik a kormányközeli médiumok egységes irányításának megvalósítása, hamarosan a Lokál és a Ripost kiadója is beolvad a Mediaworks-be. A 24.hu összeállítása szerint a Habony...

Különleges lapszámmal jön a JOY

A tudatosság jegyében érkezik a JOY legújabb lapszáma. Környezetvédelem, vállalati felelősségvállalás, vegán életmód, fenntartható termékek – mindez újrahasznosított papíron. „Te mennyire élsz tudatos életet? Ez...

Szakmai magazinnal bővült a hazai lappiac

Employer branding magazint készített az Avantgarde PR. Ötleteket, jó példákat és közérdeklődésre számot tartó témákat dolgoz fel az a kiadvány, amelyet a kommunikációs cég...

Így hat a mérés a hirdetésekre

A mérés által hitelesített print termékek stabilan számíthatnak a lappiaci költések nagy részére – derül ki a három mértékadó médiapiaci adatszolgáltató – MATESZ, Kantar,...

Meghan hercegnő szerkeszti a brit Vogue következő számát

Meghan sussexi hercegnő szerkesztésében jelenik meg a brit Vogue magazin szeptemberi száma. Harry herceg amerikai felesége az első, aki vendégszerkesztőként összeállította a magazin brit...

Regisztrálniuk kell a politikai hirdetést közlő sajtótermékeknek

Az Állami Számvevőszék (ÁSZ) augusztus 2-ig fogadja azon sajtótermékek hirdetési árjegyzékeit, amelyek politikai hirdetést kívánnak közzétenni az október 13-ára kitűzött önkormányzati választást megelőző kampányidőszakban. A...

Média- és reklámpiaci nagyágyúk a számok tükrében

A Marketing&Media magazin idén is elkészítette a legnagyobb hazai média- és reklámpiaci szereplőket bemutató összeállítását. A 30 legnagyobb médiacég összességében több mint 10 százalékos...

Tovább hízik a Mediaworks

Folytatódik a koncentráció a kormánypárti médiában, az mfor.hu összeállítása szerint szeptember 30-ával 11 lapkiadó olvad majd be a Mediaworks Hungary Zrt.-be. A KESMA-hoz tartozó...

Megújult a gasztromagazin

Megújult külsővel, plusz húsz oldalnyi tartalommal, illetve még több okostelefonnal indítható videóval jelentkezett a Meglepetés Mentes Konyha. Az elsősorban ételérzékenységgel élőket segítő, de a...

Bejöttek a bookazine-ok a RAS-nak

A jelek szerint igencsak bejött a Ringier Axel Springernek a bookazine formátum, fél év alatt már a harmadik ilyen kiadványát dobta piacra a kiadó....

Tartják magukat a nagy lapkiadók

Alapvetően stabilan működtek a múlt évben a hazai nyomtatott lappiac jelentősebb szereplői. Több cégnél sikerült növelni a bevételt, azonban a nyereség esetében már nem...

Balatonra csábít a Street Kitchen

Tematikus lapszámmal, a Balaton legjobb helyeit bemutató térképpel, valamint egész nyáron a magyar tengerhez köthető online tartalmakkal és receptekkel jelentkezik Fördős Zé és csapata....

Lezárult a központosítás a KESMA-érdekeltségeknél

Hivatalosan is lezárult a KESMA tulajdonába került médiaérdekeltségek egy vállalatcsoportba szervezése, a hvg.hu beszámolója szerint. A cégcsoport uralkodó tagja a Mediaworks lett, amelynek igazgatóságában...

Jelentős változások a TOP50 élmezőnyében

Az idén a Top 50 szereplőinek a negyede cserélődött ki. Szokatlan változás volt, hogy a tavalyi első tíz helyezett fele már nem szerepel a...

Vidus Gabriella a TOP50 élén

Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója végzett az első helyen a Marketing&Media magazin legbefolyásosabb hazai médiásokat bemutató TOP50-es listáján Liszkay Gábort és Gulyás Jánost...

Print magazint indított a Player Media

Roadster néven nyomtatott magazint indított a Player Media, ami a kiadó ötödik médiaterméke. A 2017 őszén indított Roadster.hu highlife-style magazin testvérlapja félévente jelenik majd...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Különleges magyar fejlesztésekkel jön a Discovery népszerű sorozata

Az önvezető autók és drónok világába kalauzolja a nézőket a nemzetközi ismeretterjesztő csatorna, a Discovery egyik sikersorozata, a Made In Gyetván Csabával, amely ezúttal a HUN-REN SZTAKI Rendszer- és Irányításelméleti Kutatólaboratóriumába (SZTAKI SCL) látogatott...

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Így spórolhatnak rengeteg áramot a vállalatok

Felére csökkenő egységnyi energiafelhasználás, 4500 háztartás számára elegendő villamos energia megtakarítása – a CETIN Hungary fenntarthatósági díjjal is jutalmazott programja példa arra, hogyan lehet innovatív megoldásokkal egy technológiai nagyvállalat működését úgy környezetbarátabbá tenni, hogy...

Erre mindenképpen érdemes lesz figyelni karácsonykor

A karácsonyi időszakban különösen könnyű túlzásba esni az étkezéseknél, amit a rövid és szürke, mozgáshiányos nappalok csak fokoznak. Magyarországon a felnőttek több mint 60%-a túlsúlyos vagy elhízott, a gyerekek pedig közel egyharmada túlsúlyos és...

Szavaztak a hallgatók: megvan az év műsorvezetője és műsora

Lezárult a Sláger FM idei hallgatói szavazása, amelyen a rádió legkedveltebb műsoraira és műsorvezetőire lehetett szavazni. Több ezer szavazat alapján Somogyi Zoltán lett Az Év Műsorvezetője, a Sláger Reggel pedig Az Év Műsora. Idén három...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....