- Hirdetés -

Kategória: Print

- Hirdetés -

A prémium és a kézműves a nyerő a csokiimádóknál

Magyarországon egyre inkább a prémium minőségű és kézműves csokoládékat részesítik előnyben, feljövőben vannak az étcsokoládék, ízvilágban pedig a sós karamella az új trend, megfosztva...

Új közéleti folyóirat indul

Ellensúly címen új közéleti folyóiratot indított az Ökopolisz Alapítvány. A negyedévente megjelenő lap a hazai közélet aktuális kérdéseivel foglalkozik, s fő célja, hogy hozzájáruljon...

Újabb hetilap dobta be a törülközőt

Megszűnik a neokonzervatívok szócsöveként számon tartott The Weekly Standard című amerikai hetilap. A lap megszűnését a hét végén jelentette be a tulajdonos Clarity médiacsoport,...

Újságírók a Time címlapján

Az amerikai Time magazin a meggyilkolt szaúdi újságírót, Dzsamál Hasogdzsit, a Reuters hírügynökség Mianmarban bebörtönzött munkatársait, egy fülöp-szigeteki újságírót és a Marylandben meggyilkolt újságírók...

Változás a Népszavánál

Beolvad a Népszavába a lap kiadójának másik terméke, a Vasárnapi Hírek. A két kiadvány összekapcsolását valamilyen formában már korábban is tervezték. "A Népszava hírközpontúságának...

Itt a média igazi Armageddonja

Alig néhány óra alatt zajlott le minden idők legnagyobb hazai médiapiaci tranzakciója 2018 november 28-án. Ezzel megalakult egy jóval több mint 60 milliárd forintos...

Példátlan koncentráció a hazai médiában

Elképesztő mértékű médiakoncentráció kialakulásának lehetünk tanúi a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítványon belül. A szervezet megkapja Mészáros Lőrinc teljes médiaportfólióját, de néhány órán belül...

Mészáros eladományozza médiaportfólióját

Tovább bővült a Talentis Group médiaportfóliója, és a tulajdonos Mészáros Lőrinc adomány formájában tovább is adja egyesített médiaérdekeltségeit a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítványnak....

A Mediaworks vette meg a Mezőgazda Lap- és Könyvkiadót

A politikai napilappiacra fókuszál és megválik a Mezőgazda Lap- és Könyvkiadótól a Horizont Handels und Industrie AG, amely két kiadót is tulajdonol. A másik...

A szerkesztőségeket is beveszi az MI

Az elmúlt év során a technológiai szektor újabb és újabb meglepetésekkel halmozott el minket. A kiterjesztett és a virtuális valóság terén végbemenő innovációk megváltoztatták...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Marketinges állócsillagok

Az idei Top 50-ben szereplők 24 százaléka az eddigi összes rangsorban szerepelt. Ráadásul ennek a „kemény magnak” a többsége már a 2016-os első toplistánk összeállításakor is ugyanannál a cégnél és ugyanabban a pozícióban dolgozott,...

Kommunikációs királynők

Úgy tűnik, a marketinges és kommunikációs szakma igazán fekszik a nőknek, mivel huszonhárom hölgy képviselteti magát aMarketing&Media magazin idei TOP50-es listáján. A dobogón két hölgyet is találhatunk, a tavaly szintén második Bánhegyi Zsófia, a...

Reklámpiac: szebb képet festenek az adatok

Az idei reklámköltési adatok sokkal szebb képet festenek, mint az egy évvel ezelőttiek. A 2020. tavaszi pánikot követően a hirdetők láthatóan megtanultak együtt élni a járványhelyzettel. Sok hirdetői szektornál még a 2019-es év hasonló...

Nem csökken a magyarok utazási kedve

A főszezon lezárultával sem csökken a magyarok utazási kedve – derül ki a Reacty Digital nyár végi felméréséből. Idén a hazai célpontok kerültek előtérbe, elsősorban pihenésre vágytak a nyaralni indulók és kocsival vágtak neki...

Egymásra talált a LifeMax és az Armadillo

Számos idős ember életét mentheti meg a LifeMax kis készüléke, amivel segítséget hívhatnak baj esetén. A szolgáltatás kapcsán az arculat kialakítása mellett a brand felépítése, a kampány tervezése és kivitelezése is a Római-parton található...
- Hirdetés -

CMO

Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...