- Hirdetés -

Kategória: Print

- Hirdetés -

Kiárusít az Axel Springer

Eladja szlovákiai nyomtatott sajtó érdekeltségeit, köztük a legnagyobb példányszámban értékesített szlovák napilapnak számító Novy Cas bulvárlapot a Ringier Axel Springer. A svájci központú kiadó két...

Rekordot hozott a World Press Photo kiállítás

Rekord látogatószámmal zárt a World Press Photo budapesti állomása: csaknem 34 ezer ember látogatta meg a kiállítást a Néprajzi Múzeumban, ahol a természetfotókból álló...

Hatásosak a magazinhirdetések

Világszerte több kutatás is megerősítette, hogy a magazinokban elhelyezett hirdetések hatásosak, az olvasókat nem zavarják és magas a visszaidézési arányuk. Ráadásul a reklámozók a...

Lecserélték a Lapcom lapok főszerkesztőit

Gyorsan átalakult az Andy Vajna érdekeltségi körébe került Lapcom lapjainak vezetése, a Bors, a Kisalföld és a Délmagyarország is új főszerkesztőt kapott. A Borstól...

Marad a főnök Vajna új cégénél

A múlt héten zárta le végleg Andy Vajna cége, az Avalue Befektetési Kft. a Lapcom megvásárlását, most pedig az is kiderült, hogy egyelőre nem...

A digitális platformoké lesz a főszerep a brit Glamournál

Az eddigi havi megjelenés helyett a jövőben évente kétszer adják majd ki nyomtatásban a Glamour magazin angliai változatát, a Condé Nast Britain döntése szerint...

Ennyi volt: már le is zárták a Lapcom megvásárlását

Lezárult a Lapcom Zrt. megvásárlása, jelentette be csütörtökön a médiavállalkozás új tulajdonosa, az AV Investments leányvállalata, az Avalue Befektetési Kft. A tranzakcióval Andy Vajnához...

Különleges címlappal jön a sportmagazin

A Runner’s World idén először hirdette meg „Igazi futó vagyok!” pályázatát, amelyre olvasók küldhették be személyes, futással kapcsolatos történetüket. A beérkezett történetek közül összesen...

Online-ra vált Európában a The Wall Street Journal

A The Wall Street Journal című amerikai politikai-üzleti napilap beszünteti európai és ázsiai kiadásának nyomtatott változatát. A döntés azután született, hogy a lapot kiadó...

Elhunyt a Playboy alapítója

Meghalt 91 éves korában Hugh Hefner, a Playboy alapítója - jelentette be a magazin kiadója. A Playboy Enterprises szerint Hefner otthonában, természetes okokból hunyt...

Megnyílt a World Press Photo kiállítás

A természetábrázolás kategóriában harmadik helyezett magyar alkotó, Máté Bence kamaratárlatával együtt várja a látogatókat az idei World Press Photo kiállítás a Néprajzi Múzeumban.  Révész Tamás,...

Megvannak a díjazott újságírók

A Bitport és a BOOM Magazin szerzője, Sági Gyöngyi képviselheti hazánkat a Siemens regionális sajtódíjának döntőjében.  A Siemens a tavalyi év sikerét követően idén is...

Változásokkal ünnepel a Praktika

Az októberi Praktika megjelenésével újabb mérföldkőhöz érkezett az IQ Press Kft.: 20 évvel ezelőtt ekkor jelent meg először a Praktika magazin, akkor még Házi...

Vajnáé lett a Lapcom

Az Andy Vajna birtokában lévő Avalue Befektetési Kft. megállapodást írt alá a Lapcom Zrt. összes részvényének megvásárlásáról a tulajdonos Radio Bridge Media Holdings Ltd.-vel....

Átszervezés a Mediaworks megyei lapjainál

Önálló főszerkesztői munkakört vezetnek be a Pannon Lapok Társaság (PLT) megyei lapjainál. A lépéssel a tulajdonos Mediaworks struktúrájához igazodnak, és a változással megszűnik a...

Újabb megyei napilapok kerülhetnek kormányközeli kézbe

A Magyar Nemzet szerint Andy Vajna cége megvenné a Lapcomot. Már előzetes szakhatósági hozzájárulást is kértek a tranzakcióhoz.Megvásárolná a két megyei lapot (a Délmagyarországot,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...
- Hirdetés -

CMO

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...

DATA