- Hirdetés -

Kategória: Print

- Hirdetés -

Főszerkesztői ajánló – itt az új Marketing&Media

A sors olyan, mint egy részeges szabász   Ha magyarázatot akarunk találni, hogy miért harcolnak az emberek, első körben a neurológiához, a pszichológiához, az etológiához, az...

A sokszínűséget ünnepli az InStyle

A kulturális sokszínűséget ünnepli legújabb lapszámával az InStyle magazin. A címlapon három különleges nő szerepel – bár páratlan szépségek, mégsem a külsejük teszi őket...

Májustól nem a Central adja ki a Cosmopolitant

Nem hosszabbította meg a Hearst kiadó a Central Médiacsoporttal a Cosmopolitan magazin kiadására vonatkozó licensz szerződést, így május 15-től nem a Central adja majd...

Ők kaptak idén Magyar Sajtódíjat

Idén Dezső András, a HVG újságírója, Vitéz F. Ibolya, a 24.hu újságírója, illetve a 444.hu szerkesztősége kaptak Magyar Sajtódíjat. A MÚOSZ által 4 éve...

Ők uralták tavaly a címlapokat

Várkonyi Andrea szerepelt a legtöbbször a bulvárlapok címlapjain a Marketing&Media magazin összesítése szerint, Marsi Anikót és Szabó Zsófit megelőzve. A 25-ös rangsorban lévők kicsit...

Három éves az Art is Business magazin

A 2019-ben indult kéthavi megjelenésű Art is Business nyomtatott magazin, Magyarország és Európa egyetlen, dedikáltan a művészeti és forprofit világ összekapcsolásáról, valamint a kulturális...

Így készül a választási kampányra a Central

A Central Médiacsoport fő célja a különböző politikai álláspontok hiteles bemutatása az idei parlamenti választások előtt, a médiacég közlése szerint a kampányidőszakban felértékelődik a...

Boldog új évet!

Sikerekben gazdag, boldog új évet kíván a Marketing&Media és az mmonline.hu csapata!

Boldog, békés ünnepeket kíván a Marketing&Media magazin és az mmonline.hu csapata!

Két új könyvvel erősít a Street Kitchen

A gasztrocsapat közel 100 húsmentes receptet gyűjtött össze ’A nagy vega könyv’-be, míg Fördős Zé a tartalmasabb fogások kedvelőit célozza meg a Brutális kaják...

Különleges lapszámmal zárja az évet a Street Kitchen

A Street Kitchen közel 160 oldalas téli lapszámát ezúttal nemcsak karácsonyi-újévi receptekkel és hasznos sütési-főzési tippekkel töltötte meg a csapat, de egy 32 oldalas...

Leszavazták a nap lányát a Blikk olvasói

Több évtizedes hagyománnyal szakít a Blikk: a vezető országos napilap szerkesztősége úgy döntött, megszünteti A Nap lánya című képes rovatát. A hiányos öltözetű hölgyek...

Új nyomtatott lapot dob piacra a Central

Novemberben kerül az újságárusokhoz a Central Médiacsoport új nyomtatott lapja, a Vezess Katalógus. A kiadvány az online autós magazin, a Vezess új terméke.Szokatlan, de...

Tisztújító közgyűlést tartott az MLE

A közgyűlésen a leköszönő vezetőség beszámolt az elnökség elmúlt időszakban végzett munkájáról, az írott sajtó gazdasági- és jogi környezetét érintő változásokról. Az elmúlt...

A legjótékonyabb magyarokról készített kiadványt a Napi.hu

Egyedülálló kiadvánnyal jelentkezett az Indamedia portfóliójába tartozó Napi.hu. A gazdasági hírportál szerkesztősége A legjótékonyabb magyarok 2021 címmel jelentetett meg egy összeállítást, hogy jó példákon...

Változás az olvasottságkutatásban

Megújult 2021-től a Nemzeti Olvasottságkutatás (NOK) módszertana, egy globális médiakutatási termékhez, a Célcsoport Index Kutatáshoz (TGI) csatlakozott, amelynek keretében önkitöltős kérdőív segítségével kaphatunk képet...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Szavaztak a hallgatók: megvan az év műsorvezetője és műsora

Lezárult a Sláger FM idei hallgatói szavazása, amelyen a rádió legkedveltebb műsoraira és műsorvezetőire lehetett szavazni. Több ezer szavazat alapján Somogyi Zoltán lett Az Év Műsorvezetője, a Sláger Reggel pedig Az Év Műsora. Idén három...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Különleges meglepetést tartogatott a Yettel az év végére

2025-ös digitális összefoglalót kaphatnak saját mobilhasználati szokásaikról a Yettel lakossági ügyfelei. A szolgáltató hivatalos appjában elérhető új funkcióval mindenki betekintést nyerhet saját aktivitásaiba, az összefoglaló mellett pedig értékes ajánlatokhoz is juthat az év végi...

Új sorozatok, nagyszabású mozifilmek és ünnepi hangulat a CANAL+-nál

A CANAL+ az ünnepi szezonban is gondoskodik róla, hogy mindenki megtalálja a számára tökéletes tartalmat. Az online TV és streaming app kínálatában vadonatúj CANAL+ Original sorozatok, nagyszabású mozifilmek, 24 órás akciócsatorna, széles videótár-választék és...

Izgalmas dolog derült ki a karácsonyi vásárokról

Fényfüzérek, forralt bor illata a téli levegőben, és a jól ismert karácsonyi dallamok - Európa karácsonyi vásárai azonban nemcsak az ünnepi hangulat miatt fontosak, hanem a Visa legújabb elemzése szerint egyre nagyobb gazdasági jelentőséggel...

Digital Center

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...