- Hirdetés -

Kategória: Tv/Rádió

- Hirdetés -

Megvan a legjobb sorozatterv

Kiosztották a díjakat az első Budapesten megrendezett nemzetközi televíziós pitchfórumon, a Hypewriteren. A fődíjat a „The Butcher” (A hentes) című sorozattervnek ítélték. A június...

Minecrafttal erősít a Cartoon Network

A korábban már beharangozott, a népszerű játékon alapuló különkiadás világpremierje július 20-án lesz, ekkor indul a New Funko új termékvonala is. A Cartoon Network és...

Díjazott dokudrámával erősít a Viasat World

Megszerezte a Scars of Nanking című, Emmy-díjas dokudráma sugárzási jogait a Viasat World, az alkotás 2018 júliusában kerül adásba a Viasat History csatornán Nanking...

Két hétvégi meccs a nézettségi toplista élén

Nagyon felcsigázta a nézőket a labdarúgó-világbajnokság, piacvezetővé lépett elő az M4 Sport. Az RTL Klubon a Fókusz, a TV2-n a Tények volt a hét...

Visszatér a Terror a tévébe

Folytatja „The Terror” című sorozatát az AMC, az új évad a tervek szerint jövőre kerül majd képernyőre. A “The Terror” soron következő epizódjai a...

VB-re hangolt az Antenna Hungária is

A korábbi nagy futball világeseményekhez hasonlóan a mostani futball világbajnokság idejére is extra tartalmakkal egészült ki az Antenna Hungária HbbTV szolgáltatása, a weben és...

Meghódították a mozikat a dinók

Könnyedén nyert a Jurassic World: Bukott birodalom az észak-amerikai mozik jegypénztárainál, 150 millió dollárért (42 milliárd forintért ) váltottak rá jegyet a nyitó hétvégén....

Sorozatötletek csapnak összes Budapesten

Június 26-án, kedden rendezik meg a Paprika Studios és az RTL Magyarország nemzetközi televíziós pitchfórumát, a Hypewritert. A 28 különböző országból benevezett 159 pályaműből...

Reklámok miatt büntetett a Médiatanács

Túl hangos reklámok és a vállalttól eltérő műsorrend miatt rótt ki büntetéseket a Médiatanács kereskedelmi televíziókra és közösségi rádióra. A testület 600 ezer forint bírság...

Non-spot trendek a BrandManiában

A múlt évben meghaladta a 3 milliárd forintot a hazai tévés non-spot piac, több televíziónál egyre fontosabbnak tartják a termékelhelyezést és a szponzorációt. A...

Cross FM néven indulhat az új budapesti rádió

A jelenleg használaton kívüli Budapest 98,6 MHz-en indulhat új körzeti közösségi rádió Cross FM néven, miután a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa...

D. Tóth Krisztával erősít a Spektrum Home

D. Tóth Kriszta népszerű műsora, az Elviszlek magammal vadonatúj résszel debütál a Spektrum Home-on június 23-án este 19 órakor. A vendég ezúttal Al Ghaoui...

Webshopok bővületében a BrandMania

Elképesztő ütemben fejlődik itthon az e-kereskedelem, a múlt évben már csak a hazai webshopokban 500 milliárd forint felett költöttek a magyarok. A BrandMania stábja...

Tarolt a Fekete Párduc és a Stranger Things

Az elmúlt év legjobb színészi alakításait, történeteit és pillanatait díjazták a 2018-as MTV Movie & TV Awardson hétfő este. A díj szervezői idén sem...

Szuperkoncert az MTV-vel

A magyar MTV és a Sony most Beyoncé és Jay-Z június 30-i varsói koncertjére repít egy szerencsést másodmagával. A csatorna gondoskodik a szállásról és...

Milliós nézőszámmal nyitott a labdarúgó-világbajnokság

Az RTL Klubon jó nézettséggel tért vissza Lilu műsora, a TV2 pedig meglehetősen gyenge hetet zárt. Az M4 Sporton közvetített Brazília-Svájc meccs több mint...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Hatalmas árcsökkentés az Ikeában

A 2024-es pénzügyi évben az IKEA Magyarország közel 12 millió eurót fektetett az árak csökkentésébe, amellyel a megfizethetőséget helyezte előtérbe a nyereséggel szemben. Ez a stratégiai lépés támogatta az áruházlátogatások 2,3 százalékos növekedését, amely...

Zöld elismerést kapott a Wizz Air

A Wizz Air Európa legfenntarthatóbb légitársasága fenntartotta “B” minősítését a Carbon Disclosure Project 2024-es klímabesorolásában. A CDP-minősítés a vállalatokat környezetvédelemmel kapcsolatos átlátható működésük és a klímaváltozás elleni küzdelem iránti elköteleződésük alapján rangsorolja. Második egymást...

Egyszerű beállítások a gyermekek digitális biztonságáért

Az online platformok legfontosabb szülői felügyeleti beállításain vezeti végig a gondviselőket a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) új videósorozata. A biztonságos internet napjára készült kisfilmek a tudatos internethasználat alapjaira is felhívják a figyelmet,...

Magyarország lemaradt

A régiótól lemaradó exportról, leszakadó munkatermelékenységről számolt be a GKI.A visegrádi országok alapvetően export vezérelt, nyitott gazdaságok. Ezt jól mutatja, hogy még a legnagyobb belső piaccal rendelkező Lengyelország is 58 százalékos GDP arányos kivitellel...

Ennyit ér most egy diploma a munkaerőpiacon

Az egyetemi jelentkezések határidejéhez közeledve a Profession.hu idén is elkészítette elemzését a munkaerőpiacon látható, felsőfokú végzettséggel rendelkező munkakeresőket érintő trendekről. Bár bizonyos területeken fontosabbá vált a jelölt hozzáállása a meglévő tanulmányoknál, de diplomával több...

Don't Miss

A PortfoLion csapatát erősíti Szigetvári József

Szigetvári József februártól Venture Partner pozícióban csatlakozik az OTP Csoporthoz tartozó PortfoLion Capital Partners kockázati- és magántőke alapkezelőhöz, ahol évtizedes tapasztalatával, szekértői szerepben támogatja a PortfoLion jelenlegi és jövőbeli portfóliócégeinek növekedését és nemzetközi terjeszkedését. Szigetvári...

Tanácsadókkal bővített a LoungeComm

Négy fővel bővült az elmúlt fél évben a Lounge Communication szakembergárdája.Egy építőipari cég kommunikációs vezetői pozícióból érkezett a LoungeComm csapatába Gyepes Mónika, aki az elmúlt négy évben a vállalati pr-ért, külső és belső kommunikációért...

Új kategóriákkal bővül a Flash Award

A Magyarországi Rendezvényszervezők és -szolgáltatók Szövetsége (MaReSz) idén 3. alkalommal is meghirdeti a rendezvényszervező és -szolgáltató szektor szereplői számára létrehozott Flash Award by MaReSz szakmai díjpályázatot. Az egyre népszerűbb verseny célja, hogy elismerje az...

A KÉSZ Csoportnál folytatja Benedikt Károly

Benedikt Károly marketing- és vállalati kommunikációs igazgatóként csatlakozott az egyik leginnovatívabb, technológia-vezérelt építőipari vállalatcsoportjához, a KÉSZ Csoporthoz. A szakember közel 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, új pozíciójában pedig a cégcsoport belső és külső kommunikációjáért,...

Új megbízást kapott az Astoria Agency

2025-ben az Astoria Agency kapott megbízást az Art and Antique Budapest kiállítás és vásár, valamint a Füred Art Week és a Budapest Contemporary képzőművészeti seregszemle sajtókommunikációs feladatainak ellátására. Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynöksége...