- Hirdetés -

Kategória: Web

- Hirdetés -

Megjelent a JOY Magazin első digitális kiadványa

A JOY Magazin az Astratex támogatásával bemutatja első digitális kiadványát, amelyet a mellrákellenes hónaphoz kapcsolódva készített el. A formabontó, mozgó címlappal megjelenő kiadvány célja,...

Masszívan át fog árazódni a hirdetési piac

A mesterséges intelligencia közel olyan vérfürdőt fog hozni a digitális piacon, amit a nyomtatott lapok piacán láttunk, csak sokkal szűkebb időablakban. De a diverzifikált...

NIS2: A magyar cégek többsége lemaradt a felkészülésben

Lesújtó képet fest a hazai vállalkozások felkészültsége a NIS2 irányelv teljes körű alkalmazására nézve. Magyarország egyik vezető szerverpiaci szereplőjének friss kutatása szerint, bár vészesen...

Együtt bővíti az AWS és a SAP a digitális szuverenitást Európában

Az Amazon Web Services (AWS) és a SAP SE bejelentették a SAP Sovereign Cloud megoldások elérhetővé tételét az AWS European Sovereign Cloud keretein belül,...

Gyorsított a Telekom

A Magyar Telekom újabb mérföldkőhöz érkezett: elindította az országos lefedettségű XGSPON technológiát, amely a multigigabites internetsebességek révén új szintre emeli az otthoni és üzleti...

Így használhatjuk tudatosan a mesterséges intelligenciát

A mesterséges intelligencia már messze nem csupán beszélgetőtárs: szövegek, képek, videók, táblázatok vagy akár egész prezentáció, kreatív tartalmak előállítására is alkalmas – ez azonban...

Már most mérhető forgalmat hoznak az AI keresők

Már érzékelhető forgalmat generálnak az AI-alapú keresők a hazai weboldalakon. A Y Diák Iskolaszövetkezet tapasztalatai szerint bár a mesterséges intelligencia forrásból érkező látogatók száma...

Különleges közvetítést hoz el a Spektrum a közösségi médiába

Az Eseményhorizont égisze alatt Klein Dávid és Nagy Márton expedíciója a világ hetedik legmagasabb hegyére, a Dhaulagiri 8167 méteres csúcsára mászik fel, oxigénpalack és...

Megújult az Akciós-Újság.hu

A Central Médiacsoport meghatározó digitális platformja, az Akciós-Újság.hu arculati és funkcionális frissítésen esett át. Az oldal modern dizájnnal, átláthatóbb szerkezetet kínál az olvasóknak és...

Új műsorral jelentkezik Peller Mariann

A Benned élek első adásában Balogh Levente és lánya, Szimóna, apa-lánya kapcsolatába pillanthatnak be a nézők.Érzelmekkel átszőtt műsorral nyitja meg az őszt Peller Mariann,...

MI, űrtávközlés, kvantumkommunikáció – készül az új technológiákra az NMHH

A mesterséges intelligencia (MI), az űrtávközlés és a kvantumkommunikáció három olyan feltörekvő technológiai irányzat, amelyet az infokommunikáció jövője szempontjából folyamatosan szem előtt kell tartanunk....

Indul Az Év Honlapja pályázat

Szeptember 1-jén újra elindul Az Év Honlapja pályázat, amely 2025-ben 31 kategóriában várja a legjobb hazai webes megoldásokat. Az idei év újdonsága a „Minden...

Online áruházat indít a Xiaomi Magyarországon

Hivatalos és biztonságos forrásból, közvetlenül a gyártótól, gyors kiszállítás és hivatalos garancia mellett vásárolható meg a Xiaomi szinte teljes termékpalettája az augusztus 28.-án induló...

Többet költenek a magyar vásárlók a külföldi webshopokban

Meglepő fordulat előtt állhat a magyar online kiskereskedelem: a külföldi webáruházaknál bankkártyával elköltött összegek az idei második negyedévben már meghaladhatták a hazai webshopok forgalmát....

Komjáthy Györggyel folytatódik a Rádió 100 podcast

A szocializmus évtizedeiben a támogatott és a tűrt kategória határmezsgyéjén egyensúlyozott, de nem volt „szelep” – egyebek mellett erről beszélt a Rádió 100 podcastsorozat...

AI-keresésekhez igazodó eszközt fejlesztettek Magyarországon

Mesterséges intelligencia alapú keresésekre való optimalizálást segítő új eszközt mutattak be. A BP Content Optimizer magyar nyelvű tartalmakat alakít át úgy, hogy azok megjelenhessenek...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Miért vált létkérdéssé az online marketing a magyar vállalkozások számára? (x)

Az elmúlt években olyan mértékben alakult át a fogyasztói magatartás, hogy az online jelenlét mára nem opcionális marketingeszköz, hanem a vállalati működés alappillére lett. Magyarországon az internetezők több mint 90 százaléka online keres tájékozódási...

Ezekre költenek a magyarok az ünnepi szezonban

Az idei ünnepi szezonban a kisebb értékű ajándékok, az élmények és a prémium élelmiszerek lesznek a legmeghatározóbb költési kategóriák Európában – derül ki a Mastercard Gazdasági Intézet előrejelzéséből. A SpendingPulse adatai alapján a kiskereskedelmi...

Új médiarendszert hozunk létre – interjú Baráth Péterrel

A kihívás az, hogy minden platformon megőrizzük az RTL identitását, de közben relevánsak legyünk a hagyományos televíziónézők és a streaminggenerációs közönség számára is – nyilatkozta lapunknak Baráth Péter, az RTL Magyarország marketing- és kommunikációs...

Marad az M4 Sporton a Forma-1 közvetítése

Továbbra is az M4 Sport közvetíti a Forma-1-es világbajnokságot Magyarországon – olvasható az m4sport.hu-n. A most megkötött megállapodás értelmében a 2026-os és a 2027-es szezont is kizárólag az MTVA sportcsatornája mutatja majd, továbbra is...

Élményfürdőkben pihennek a magyarok

A magyarok döntő többsége félévente jár wellnessezni, elsősorban a szállodai wellnessrészlegeket választja, és ezért akár hosszabb utat is megtesz – derül ki a Csodásmagyarország.hu online felméréséből. A szolgáltatások közül a termál-, illetve az élményfürdő...

Digital Center

A magasabb fizetésért érteni és használni is tudni kell az AI-t

A napi szinten generatív mesterséges intelligenciát használó munkavállalók magasabb fizetést, nagyobb munkahelyi biztonságot és termelékenységet tapasztalnak – miközben a globális munkaerő egyharmada rendszeresen túlterheltnek érzi magát. A PwC idei Global Workforce Hopes and Fears...

Tévhitek tartják vissza a vállalkozásokat a rendszerszintű AI-alkalmazástól

Miközben az Európai Unió AI Act szabályozásának kulcsfontosságú rendelkezései már 2025 folyamán hatályba léptek, Magyarország Mesterséges Intelligencia Stratégiája pedig 2030-ra a régiós élmezőnybe pozicionálná a hazai gazdaságot, a magyar kis- és középvállalkozások több mint...

A 4iG Csoport megvásárolta a Netfone Telecomot

A 4iG Csoport távközlési portfólióját összefogó 4iG Távközlési Holding Zrt. 2025 nyarán írt alá adásvételi szerződést a dinamikusan növekvő országos virtuális mobilszolgáltató, a Netfone Telecom Távközlési és Szolgáltató Kft. 99 százalékának megvásárlásáról.A tranzakciót a...

Felelős AI-használat az ingatlanpiacon

Új korszak kezdődik az ingatlanszakmai digitalizációban és a Royal Institution of Chartered Surveyors (RICS) közzétette legújabb globális szabványát. Az előírás támogatja a mesterséges intelligencia (AI) lehetőségeinek kiaknázását, ugyanakkor az emberi szakértelmet és az átláthatóságot...

Így formálja az AI a tévéipart

Képzeljük el, ahogy egy hosszú nap után hazaérünk, és mire lehuppanunk a kanapéra, a telefonunkról vagy hűtőnkről kedvenc műsorunkra kapcsoltuk a tévét, hogy azt – AI segítségével – moziba illő színbeállításokkal nézzük. Ez ma...