- Hirdetés -

Kategória: Web

- Hirdetés -

Rengeteget költött tartalomra az Amazon

A múlt évben közel harmadával növelte a videó és zenei tartalmakra költött összeget az Amazon, csak NFL jogokra becslések szerint egymilliárd dollár ment el,...

Veszélyesek társkereső appokat találtak

A Sophos kiberbiztonsági cég CryptoRom csalásokra derített fényt. A csalók hamis női Facebook és Tinder profilokkal verték át az áldozatokat. Az alkalmazások az App...

Idén 140 millióval nőhet a streaming-tábor

Bár a 2020-as rekordtól jócskán elmarad az idei növekedés, 2023-ban is bővül majd a streamingszolgáltatásokra előfizetők száma az Omdia előrejelzése szerint. A fejlődés még...

Kiosztották „Az Év Honlapja” díjakat

Már 21. alkalommal rendezték meg a digitális marketing szakma legrangosabb hazai eseményét, Az Év Honlapja pályázatot. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing...

Megérkezett az RTL+-ra az Apatigris új évada

Folytatódik az RTL saját fejlesztésű sorozata, az Apatigris, a széria harmadik évadának első epizódja már elérhető az RTL+ előfizetéssel rendelkezők számára. Az új évadban...

Felpörögtek a gasztro oldalak az év végén

Az év végén az ünnepekhez kapcsolódó készülődés hagyományosan felpörgeti a gasztro oldalak látogatottságát és nem volt ez másként 2022. decemberében sem. A DKT elemzéséből...

Nehezen indul a Netflix reklámos kalandja

Egyelőre nem igazán keltette fel az amerikai felhasználók érdeklődését a Netflix tavaly november elején elindított, hirdetésekkel támogatott ajánlata, egy elemzés szerint az egyéb opciókat...

Több mint 3,2 millió rendelés – ünnepel a Kifli.hu

A hazai online élelmiszerpiacon is egyedülálló sikertörténet három éve indult el, amikor 2019 december 18-án kigurult a Jászberényi úti raktárból az elsőnek számító kiszállítás.A...

Sokan olvasnak híreket a neten itthon

Az Eurostat 2022-es tájékoztatása alapján, a 16 és 74 év közötti uniós polgárok közül 10-ből közel 9 használta 2021-ben az internetet legalább egy alkalommal...

Üzletté vált a zsarolóvírus

A zsarolóvírusok továbbra is az egyik legnagyobb kiberbűnözési fenyegetést jelentik a szervezeteknek – derül ki a Sophos 2023 Threat Report című elemzéséből. A jelentés...

Megjelent a Book of Lists 2022

Megjelent a Marketing&Media Book of Lists 2022 kiadványa. Magazinunk év végi digitális lapszáma tartalmazza az összes idén megjelent Top 50-es listánkat. Megtudhatja belőle, hogy kik...

Várkonyi Balázs is beszállt az Ekereskedelmi Akadémiába

Várkonyi Balázs, az Extreme Digital társalapítója, az eMAG igazgatótanácsának elnöke társtulajdonosként csatlakozott az Ekereskedelmi Akadémia csapatához. A vállalkozás a jövő év első felében indítja...

Videós interjúsorozattal ünnepel a Femina

Másfél évtized telt el a Femina indulása óta, a 15. születésnapon egy új videós interjúsorozattal, illetve egy különleges visszatekintéssel ünnepli meg sikertörténetét a Femina.A...

Már novemberben is megdobta a VB a sportoldalak látogatottságát

Bár a katari foci VB csak november 20-án rajtolt el, a hazai sportoldalak múlt havi látogatottsági számain már éreztette hatását – derül ki a...

Az orosz-ukrán háború uralta az online kereséseket

A 2022-es év összesített magyar Google listáját az orosz-ukrán háborúval kapcsolatos keresések formálták legnagyobb mértékben, a felhasználók a legfontosabb történések figyelemmel kísérése mellett az...

Ingyen nézhetünk kisfilmeket és animációkat

Január 6-ig a Cinemira Gyerek-és Ifjúsági Filmfesztivál 45, fiataloknak szóló kisfilmet és animációt tesz elérhetővé ingyenesen, korosztály szerinti keresési lehetőséggel a Cinemira Stream szolgáltatás...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Különleges meglepetést tartogatott a Yettel az év végére

2025-ös digitális összefoglalót kaphatnak saját mobilhasználati szokásaikról a Yettel lakossági ügyfelei. A szolgáltató hivatalos appjában elérhető új funkcióval mindenki betekintést nyerhet saját aktivitásaiba, az összefoglaló mellett pedig értékes ajánlatokhoz is juthat az év végi...

Új sorozatok, nagyszabású mozifilmek és ünnepi hangulat a CANAL+-nál

A CANAL+ az ünnepi szezonban is gondoskodik róla, hogy mindenki megtalálja a számára tökéletes tartalmat. Az online TV és streaming app kínálatában vadonatúj CANAL+ Original sorozatok, nagyszabású mozifilmek, 24 órás akciócsatorna, széles videótár-választék és...

Izgalmas dolog derült ki a karácsonyi vásárokról

Fényfüzérek, forralt bor illata a téli levegőben, és a jól ismert karácsonyi dallamok - Európa karácsonyi vásárai azonban nemcsak az ünnepi hangulat miatt fontosak, hanem a Visa legújabb elemzése szerint egyre nagyobb gazdasági jelentőséggel...

Nagyot mentek idén a magyar filmek

Meghaladták a 2 milliárd forint bevételt és az 1 milliós nézőszámot a Nemzeti Filmintézet (NFI) támogatásával készült magyar filmek 2025-ben a mozikban. Világszerte több mint 50 rangos fesztiváldíjat hoztak el az alkotók a nemzetközi...

THE SHIFT: újabb nagyágyúkat jelentett be az MRSZ és a MAKSZ

A THE SHIFT szervezői bejelentették a konferencia újabb nemzetközi előadóit: Islam ElDessouky-t, a Coca-Cola globális kreatív stratégiai vezetőjét; Byron Sharpot, a márkák növekedésének első számú kutatóját és szakértőjét; Věra Šídlovát, a világ vezető elemzővállalatának,...

Digital Center

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...