A szexualitást övező tabukkal és tévhitekkel, illetve a vágyainkhoz kapcsolódó szégyenérzettel szeretne leszámolni egyszer s mindenkorra a WMN nagy szexkutatása. A harminctételes anonim kérdőív...
A jövőben megakadályozza a Google, hogy a klímaváltozást tagadó tartalmakat a platformjain megosztó felhasználók pénzhez juthassanak az azok mellett megjelenő hirdetésekből.A társaság közlése szerint...
2018 után tér vissza a hazai képernyőkre a Worlds, azaz a League of Legends világbajnokság, a világ legnagyobb és legnézettebb e-sport versenye az Esport1...
Új videósorozat indul 20 perc őszintén címmel. A műsor a szeretlekmagyarorszag.hu YouTube csatornáján lesz látható valamint a Femcafe hasonló című blogjában. A sorozat háziasszonya...
Elindult a Das WeltAuto podcast műsora, a Neppermentes övezet, amely körbejárja a használt autó vásárlásával kapcsolatos tudnivalókat. Az adás állandó házigazdája Tőrös Balázs, a...
Folytatja a gasztrotársadalom közösségépítését a Nosalty, amely az Élményfőzés elnevezésű projektjével a hazai piacon egy teljesen új és egyedi formátummal jelentkezett. A kezdeményezés a...
Kilenc új résszel jön a Csak neked mondom, a WMN és a Katona József Színház népszerű videósorozata a WMN YouTube-csatornáján. A formabontó műsorban minden...
A Netflix általában nem oszt meg túlságosan részletes információkat arról, hogy milyen érdeklődést váltott ki egy-egy produkciója, azonban a cég társ-vezérigazgatója, Ted Sarandos ezúttal...
A magyar piacon végzett átfogó kutatás alapján a Vodafone Magyarország új vezetékes szolgáltatásportfólióval várja új és meglévő ügyfeleit. A különböző internetezési és tartalomfogyasztási szokásokhoz...
Harmadik évadjával startol az első hazai történetmesélős podcast műsor, az Egyszer lent. Az új szériában összesen nyolc rész lesz, amelyekben Lovas Rozi vendégei életük...
Friss arculattal jelentkezik Magyarország mértékadó havi bormagazinja, és az augusztusban útjára indított vince.hu gasztronómiai és italkultúrával foglalkozó online portál is.
A modern kor elvárásainak és a változó...
Az ARENA4 televíziós csatorna sikerére építve fejlesztette tovább a sporttematikájú szolgáltatását a Network4 Csoport, és az idei NFL-szezon rajtjával egy időben elindítja az ARENA4+...
Kopottas ballonkabát, szivar és egy mindig körültekintő, aprólékos Los Angeles-i nyomozó. Talán nincs olyan ember, aki ne ismerné Columbo felügyelőt. Az amerikai tévéfilmsorozat, amely...
Hogyan éljük meg a szexualitásunkat anyaként a szülés után? Hogyan beszélnek el a párok egymás mellett, és vajon magyar nőként milyen a gyereknevelés Balin?...
Telenor OtthonNet néven otthoni internetszolgáltatást indít szeptember 14-től lakossági ügyfeleinek a Telenor Magyarország, vezeték nélküli hálózatán, belépve az otthoni szolgáltatások területére. A korlátlan adatforgalom...
Átlépte az ötvenmilliót a YouTube Premium és Music szolgáltatásait használók száma, a múlt év vége óta több tízmillióval nőtt a megoldást választók tábora.
A fontos...
A CANAL+ az ünnepi szezonban is gondoskodik róla, hogy mindenki megtalálja a számára tökéletes tartalmat. Az online TV és streaming app kínálatában vadonatúj CANAL+ Original sorozatok, nagyszabású mozifilmek, 24 órás akciócsatorna, széles videótár-választék és...
Fényfüzérek, forralt bor illata a téli levegőben, és a jól ismert karácsonyi dallamok - Európa karácsonyi vásárai azonban nemcsak az ünnepi hangulat miatt fontosak, hanem a Visa legújabb elemzése szerint egyre nagyobb gazdasági jelentőséggel...
Meghaladták a 2 milliárd forint bevételt és az 1 milliós nézőszámot a Nemzeti Filmintézet (NFI) támogatásával készült magyar filmek 2025-ben a mozikban. Világszerte több mint 50 rangos fesztiváldíjat hoztak el az alkotók a nemzetközi...
A THE SHIFT szervezői bejelentették a konferencia újabb nemzetközi előadóit: Islam ElDessouky-t, a Coca-Cola globális kreatív stratégiai vezetőjét; Byron Sharpot, a márkák növekedésének első számú kutatóját és szakértőjét; Věra Šídlovát, a világ vezető elemzővállalatának,...
Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.
Minden az MI-ről szólt
HORVÁTH MAGYARY VOLJČ NÓRA, K&H Csoport,...
A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....
A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...
A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....
A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...
Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...