- Hirdetés -

Kategória: Országmárka

- Hirdetés -

Rengetegen vágynak a levegőbe

Idén júliusban ismét tudta növelni számait az easyJet, 8,9 százalékkal többen utaztak Európa vezető légitársaságával, mint tavaly ebben az időszakban, ez most 8 174...

Dubaj rekordot döntött

Az idei év első fél évében 8,06 millió látogatót regisztráltak Dubajban, ez 10,6 százalékos növekedést jelent a tavalyi évhasonló időszakához képest.A fő küldő országok...

A fiatalok Amerikába mennének

A nyaralási szezonban a Klikkmánia keresőmarketing ügynökség és az STA Travel utazási iroda közös kutatásában a 18–24 év közöttiek utazási szokásait vizsgálta meg internetes...

Kimagasló a vizes vébé hatása az országimázsra

A vizes világbajnokság hatása kimagaslóan jó hatással volt Magyarország imázsára, a külföldi turisták elégedettek az országgal. Nőtt az átlagos tartózkodási idő és megjelentek a...

A bor lesz a főszereplő Tolcsván

A borkóstolás, a zene és a gasztronómia hármasa határozza meg a következő hétvégét a Borsod-Abaúj-Zemplén megyei Tolcsván.A Tolcsvai Borfesztivált tizennegyedik alkalommal rendezik meg. Az...

Ryanair: nem bújhat ki a kártérítés alól

A Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége szerint a közelmúltban a Ryanair által Pozsonyban felejtett utasoknak jár a kártalanítás, hacsak a cég nem bizonyítja, hogy ténylegesen...

Sok problémát találtak az aquaparkoknál

A fogyasztóvédelmi hatóság júniusi országos ellenőrzése a vizsgált aquaparki eszközök 43 százalékánál állapított meg kisebb-nagyobb hiányosságokat.A szakemberek 136 helyszínen 553 csúszdát, vízi ugráló várat...

Különleges élményre vágyik? – Ezt érdemes kipróbálni

Az idén is lesznek koncertek a Balaton közepén, ezúttal hármat rendeznek majd a Nagyon Balaton rendezvénysorozat keretében. A kompkoncerteken fellép a Stereo MC's brit...

Elképesztő, ami a japán turizmussal történik

Rekordszámú turista látogatott Japánba az idei második negyedévben, amit a szakértők részben a jen gyengülésével indokoltak.A Japán Nemzeti Turisztikai Szervezet adatai szerint a június...

Rengeteg embert érdekelt a debreceni fesztivál

Rekordszámú közönséget, 105 ezer látogatót vonzott Debrecenbe a vasárnap hajnalban véget ért 10. Campus Fesztivál.A „nulladik” nap kivételével, minden nap átlagosan 30 ezren fordultak...

Az Indulhatunk.hu szerint ők csak áldozatok a Green Holiday ügyben

Tönkrement az Indulhatunk.hu is a Green Holiday miatt, nekik is több százmillió forintos káruk keletkezett és a történtekben vétlennek tartják magukat.Nyilatkozatot adott ki az...

Nagyot szólt az EFOTT

A 2017-es velencei EFOTT véget ért, és mind időjárás, mind látogatószám tekintetében elégedettek a szervezők. Több mint 111 ezer ember fordult meg az idei...

Hírességekkel reklámozzák a belföldi turizmust

Több ismert ember is csatlakozott a Magyar Turisztikai Ügynökség „Magyarország Rád vár” kampányához.A kezdeményezés célja, hogy turisztikai szempontból felhívja a figyelmet hazánk épített és...

150 ezer fölött zárt a Balaton Sound

Tavalyi rekordját megközelítő, 154 ezres látogatószámmal zárt az idei Balaton Sound elektronikus zenei fesztivál. A Sound történetében idén lépett fel a legtöbb világsztár, bemutatkozott...

Holnap indul az EFOTT

Július 11-től hat napon keresztül, több mint 200 zenei program mellett kínál ínycsiklandó gasztro- és turisztikai lehetőségeket Velencén az EFOTT. A fesztiválon kedveznek majd...

Jól indult a nyár az easyJetnél

Idén júniusban 11,3 százalékkal többen utaztak az easyJettel, mint tavaly ebben az időszakban, ez most 7 720 090 utast jelentett. A járatok telítettsége 94,8...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...

102 éves TikTok-sztár az ELLE címlapján

Élete regénybe illő, stílusa pedig lehengerlő: a 102 éves Carole Roth, a TikTok ikonikus „nagyija” került az ELLE magazin friss lapszámának címlapjára. Carole – akinek neve Labubujával együtt robbant be a köztudatba – generációk...

A Kossuth téren parkol Barbie lakóautója: elindult a Mattel Fake OOH reklámkampánya

A Mattel magyarországi képviselete adventre időzítette első, teljes egészében digitális illúziókra épülő outdoor kampányát. A 2025. december 5-én indult akcióban Barbie életnagyságú lakóautója végighajt a Lánchídon, majd letáborozik a Kossuth téren; míg a gigantikus...

Már közel 500 nevezés érkezett a Marketing Diamond Awards-ra

Eddig már közel 500 ügynökségi és megbízói nevezés érkezett a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idei Marketing Diamond Awards felhívására, így továbbra is a legtöbb nevezést vonzó hazai szakmai díjnak számít. A szövetség idén is...

4iG: nem áll szándékunkban megvenni az RTL-t

Nem áll szándékában az RTL Magyarország megvásárlása és nem is tárgyalnak erről a televíziótársaság tulajdonosaival – jelentette be a 4iG Nyrt.. A társaság részletesebb információkat közölt a 4iG Műsorszóró Kft. eladásáról is, amit a...

Digital Center

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...

Felpörög a közép-európai adatközponti piac

A közép-európai adatközponti piac évről – évre dinamikus növekedést mutat. Az évtized végére akár meg is haladhatja a 7 milliárd dollárt a forgalom ezen a területen. A növekedés egyik legfontosabb csomópontja Prága, amely Németország,...

Népszerű az ingyenes mesterséges intelligencia képzés

Aktív hónapokat tudhat maga mögött a Gábor Dénes Egyetem (GDE), amely névadója születésének 125. évfordulója alkalmából júniusban Gábor Dénes emlékévet hirdetett. Az évforduló napjára szervezett Mesterséges Intelligencia Konferencián mutatta be a „MI Jövünk!” ingyenes...

Már a ruháinkat is a mesterséges intelligencia mossa

A mai rohanó életben egyre nagyobb igényünk van olyan megoldásokra, amelyek időt spórolnak, kímélik a ruháinkat és közben a környezetet is. A modern mosási-szárítási technológiák fejlődése ma már lehetővé teszi, hogy kevesebb energiával, kevesebb...

A magasabb fizetésért érteni és használni is tudni kell az AI-t

A napi szinten generatív mesterséges intelligenciát használó munkavállalók magasabb fizetést, nagyobb munkahelyi biztonságot és termelékenységet tapasztalnak – miközben a globális munkaerő egyharmada rendszeresen túlterheltnek érzi magát. A PwC idei Global Workforce Hopes and Fears...