Újabb három évre hosszabbíthat a VMLY&R és a Vodafone, számos forduló után ugyanis júniusban lezárult a távközlési szolgáltató kreatív ügynökségi tendere.A VMLY&R lead kreatív...
Februárban a Pólus Társasház Üzemeltető Kft. meghívásos tendert írt ki a Pólus Center Bevásárlóközpont marketing és kommunikációs feladatainak ellátására, a felhívást pedig a Brightly...
Második évadával érkezik az Accor A vendéglátás szíve kampánya és podcastja, amely a turisztikai ágazatot népszerűsítve osztja meg munkatársai történeteit, és új hangokat szólaltat...
Gyurta Dániel olimpiai bajnok úszó a Finish „Mentsük meg a vizeinket, hogy legyen mire büszkének lennünk!” kampány branded content filmjében arra hívja fel a...
Rekordszámú pályázat érkezett idén a Magyar PR Szövetség PR Excellence Hungary Award versenyére, a 19 tagú szakmai zsűri összesen 14 munkát ítélt díjra érdemesnek....
Wendy Clark, a Dentsu International Global CEO-ja és Fred Levron, Global Chief Creative Officer a Cannes Lions fesztiválon bejelentette egy új kreatív ügynökségi hálózat,...
A Magyar PR Szövetség második alkalommal hirdette meg a PR Excellence Hungary Award elnevezésű szakmai díjat, amelyre több mint 70 pályázat érkezett. A 19...
A Zwack Unicum Nyrt. 2021 őszén írta ki az új reklámfilmjére vonatkozó tenderét, melyet az idén 25 éves Republic Group nyert. Minden szempontból mérföldkő...
A feat. nyerte az Ilcsi lead agency tenderét - az ügynökség feladata 2022. nyarától a magyar natúrkozmetikai brand új kreatív-kommunikációs platformjának kialakítása és hosszútávú...
A szellemitulajdon-védelem fontosságára és annak gyakorlati előnyeire hívja fel a figyelmet IP Hősök című kampánysorozatában a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala (SZTNH). Első körben hazai...
A Reckitt brandjének új, a környezettudatosságot előtérbe helyező kampánya május közepén indult, a márka ügynöksége a Human Telex Advertising & Event.„A Finish számára évek...
A pr olyan, mint az éles kés címmel készített életút-interjúkat Varga Zita Hella. A Magyar Public Relations Szövetség kiadásában megjelent kötetben a szervezet örökös...
Az Európai Unió által javasolt orosz olajembargó hatására elszállna a benzin és a gázolaj ára is Magyarországon, ami szinte azonnali drágulást eredményezne az élet...
A TikTok jelenleg a legdinamikusabb platform arra, hogy az 1%-os kampányok valóban célt érjenek. Kiváló példa erre az Intren és a Human Dialog közös...
A Zyntern.com Állásportál videója humorral és egy Teslával robbant be több mint 80 ezer fiatal TikTok oldalára. Te is örülnél egy céges autónak? És mit...
A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert.
A múlt hét...
A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...
Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére.
Az ünnepek alatt és az új...
Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.
Meghatározó pillanatok
ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...
Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...
A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...
A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....
A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...
A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....