- Hirdetés -

Kategória: PR

- Hirdetés -

Ilyen volt a TOP 50 marketinges és PR-es díjátadó – fotókkal

Látványos külsőségek között adták át az idei TOP 50 marketinges és PR-es rangsor első tíz helyezettjének díjait. Mutatjuk fotókon, hogy milyen volt a Marketing...

Folyamatosan megújulni és újítani

A fiatalos, energikus, dinamikus márkaszemélyiségre tettük le a voksot 20 évvel ezelőtt, a kihívás tehát az, hogy mindig frissek és harapósak maradjunk – mondta...

Az Antenna Entertainmenttel dolgozik együtt az Astoria Agency

Szezonális PR-kommunikációs együttműködésre kérte fel az Antenna Entertainment az Astoria Agency-t. Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynöksége a VIASAT3 és a VIASAT6 csatornák néhány...

Új győztes a PR-es toplistán

Új győztest köszönthetünk a Top 50 PR-szakember listánkon, amelyen mindössze nyolc új szereplő található. A rangsorban a nagyvállalatoknál dolgozó szakemberek vannak többségben, és kilencen...

Marketinges és PR-es toplista: íme az élmezőny

A kommunikációs szakma élvonalát ismét két, egyenként 50-es rangsorban mutatta be a Marketing&Média kommunikációs szaklap. A marketinges lista élére Szabó Béla Attila (Magyar Telekom),...

A The Longevity Hub az Agence Najoua-t választotta

A The Longevity Hub, a magyarországi longevity ökoszisztéma első számú szereplője, az Agence Najoua ügynökséget választotta integrált kommunikációs partnernek. A megbízás kiterjed a PR-stratégiára...

PRBK néven folytatja a Próbakő Kommunikáció

A 22 éves Próbakő rövidített néven, PRBK Kommunikációként működik tovább. Az ügynökség ügyfeleinek jelentős része nemzetközi, ezért olyan nevet választottak, amely a külföldi partnerek...

Magyar szakember az idei ICCO Global Awards zsűrijében

Szabó Judit, a hazai McDonald’s vállalati kommunikációs és fenntarthatósági vezetője tagja lett az idei ICCO Global Awards nemzetközi zsűrijének. A szakember jelölését a Magyar...

Másodszor is elnyerte a Grand Stevie-t a Lounge Group

Második alkalommal nyerte el az amerikai Stevie International Business Awards nagydíját a Lounge Group PR-kommunikációs divíziója, a Lounge Communication, idén is a „Legtöbbet Díjazott...

A Deep Creative Collective lett a MediaMarkt új ügynöksége

2025 nyarától a Deep Creative Collective ügynökséget bízta meg social kommunikációjának stratégiai és kreatív irányításával a MediaMarkt Magyarország. A váltás új fejezetet nyit a...

Az iProspect nyerte a BMW európai tenderét

2026 januárjától az iProspect vezetésével a dentsu lesz a BMW Csoport integrált médiaügynöksége. A 23 európai piacra kiterjedő új megbízás kiterjed a BMW, a...

Nagyot ment a Stevie-n a Lounge Group

Az MVM Csoport, a Bolt taxi, a Magyar Posta, a Budapest Airport, valamint a HungaroControl számára kidolgozott és megvalósított kampányokkal nyert 7 arany, 2...

Az Estée Lauder Company a Florence Lifestyle Agencyt választotta

A Florence Lifestyle Agency nyerte azt a meghívásos tendert, amelyet a M·A·C új termékeinek bevezetéséhez kapcsolódó rendezvény és PR kampány megvalósítására írt ki a...

Ismét keresik a legjobb munkáltatói márkákat, már lehet pályázni

Már lehet pályázni a Magyar PR Szövetség munkáltatói márkákat és kampányokat díjazó Employer Branding Award versenyére. Idén új kategóriákkal és díjakkal várja a szakmai...

A Morpho nyerte a Richter tenderét

Meghívásos tenderen választotta ki a Richter, ki támogatja a jövőben employer branding és belső kommunikációs aktivitásait. Az együttműködés keretében a Morpho június óta támogatja...

Így látják a PR-guruk

A vállalatoknak a geopolitikai és a gazdasági bizonytalanság közepette kell előnyt kovácsolniuk. A PR-nek ebben komoly szerepe van. Legalábbis erre lehet következtetni a top...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kreatív producerek és az Effie-díjas Mekis kampány a Business Lounge-ban

Régi, bevált és új, izgalmas formátumok is megjelentek az RTL képernyőin idén ősszel, de vajon mi alapján dől el, hogy mit nézhetünk esténként a csatornán? Erről Kónya Gergő és Verebély Marcell, az RTL kreatív...

Díjat nyert a METU filmje

A legjobb animációs film forgatókönyvért járó Emile-díjjal jutalmazták Csáki László, a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) oktatójának Kék Pelikan című filmjét. Az európai animáció kiemelkedő alkotásait elismerő European Animation Awards díjait a tallinni Black Nights...

Fontos klímacél-mérföldkövet ért el a JYSK

A JYSK jelentős előrelépést ért el tudományosan megalapozott vállalati klímacéljai megvalósításában: már valamennyi beszállítóját bevonta a Science Based Targets initiative (SBTi) által hitelesített célok kitűzésébe, és a vállalat kibocsátásának jelentős részét lefedő beszállítók 94%-a...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

1,5 milliárd forint jogdíjat fizetett az EJI

Az Előadóművészi Jogvédő Iroda Egyesület (EJI) egyre kifinomultabb módszerekkel és rendkívüli informatikai fejlesztésekkel kutatja fel a jogdíjak – téves adatok, vagy adathiány miatt – korábban nem azonosítható tulajdonosait. A napokban lezárt jogosultkutatással hosszú évekre...

Digital Center

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...