- Hirdetés -

Kategória: PR

- Hirdetés -

A Noguchi lett az Év Ügynöksége

Kihirdette az MPRSZ a legkiválóbb hazai PR-teljesítmények versenye, a PREXA nyerteseit. Az Év Ügynösége díjat a Noguchi kapta, a fődíjat az SOS Gyermekfalvaknak ítélték...

Az IBUSZ-szal dolgozik a KRQ

A piacvezető IBUSZ a KRQ-t választotta ügynökségi partnerének az eddigi referenciái alapján. Tavaly az újdonságként bevezetett Salalah-t, Omán fehérhomokos tengerparti hoteljeit promózták, idén Görögország...

Lengyelországban terjeszkedik a Grayling

A stratégiai kommunikáció területének egyik globális vezetője, a Grayling bejelentette, hogy IGNITE CEE néven új hub-ot indít Varsóban, Lengyelországban. A stratégiai kapacitások bővítésével a...

Újabb nemzetközi verseny shortlistjén a Tesco kampánya

Ismét a legjobbak közé került a nemzetközi mezőnyben a Follow The Yellow Communications és a FERLING közös, a Tescónak készített employer branding kampánya. Az...

Új ügyféllel erősít a MITTE

A MITTÉ-t választotta kommunikációs ügynökségének a frissen megalakult DANU, amely építészeti, várostervezési és digitális megoldásokat ötvöz jól ismert hazai szakemberek vezetésével. Egy cégben egyesítette...

Krízistérképet készített az MPRSZ

397 krízishelyzetet gyűjtött össze és elemzett a Magyar Public Relations Szövetség kríziskommunikációs tagozata a Krízistérkép 2023 című kiadványban, mely online letölthető az MPRSZv weboldaláról....

Megvan a PREXA nemzetközi zsűrije

Neves szaktekintélyekből áll a PREXA (PR Excellence Awards) 2024 nemzetközi zsűrije: többek között német, horvát, bolgár és kuvaiti székhelyű kommunikációs szakértők értékelik az angol...

Új ügyféllel erősít az Influence Media

Az Influence Media integrált kommunikációs ügynökség nyerte el a Lufthansa Systems Hungária légiközlekedési informatikai vállalat meghívásos, többfordulós, vállalati kommunikációs és employer branding feladatokra kiírt...

Az Alcon a Positive Health & Care-t választotta

Az Alcon hazai marketing- és kommunikációs feladatainak egy részét mostantól a Positive Adamsky egészségügyi marketingre szakosodott tagügynöksége, a Positive Health and Care látja el....

PR-ügynökséget választott a Yettel

2020 óta először írt ki PR-kommunikációs tendert a Yettel Magyarország. Az meghívott ügynökségek közül, három fordulót követően eddigi partnerét, a Noguchit választotta nyertesnek a...

Megvannak az idei PREXA döntős kampányai

Nyilvánosságra hozta a Magyar PR Szövetség az idei PREXA (PR Excellence Awards) shortlist-jét. Összesen 40 döntőst választott ki a hazai szakemberekből álló előzsűri, a...

Új ügyfelek az ArvaliComnál

A teljes körű kommunikációs szolgáltatásokat nyújtó ArvaliCom a közelmúltban több új ügyféllel is bővítette portfólióját: az Esterházy Pezsgőgyár, a Fragola fagylaltozó és étteremlánc, illetve...

Ez történt az MPRSZ éves közgyűlésén

Megtartotta éves közgyűlését a Magyar PR Szövetség, ahol az új örökös és tiszteletbeli tagok megválasztása mellett a közgyűlés a 2023-as beszámolót is megvitatta és...

Sportos ügyféllel erősít a Best Ever

Az egész világon egyre sikeresebb olimpiai sportág hazai népszerűsítése céljából adott megbízást a Magyar Triatlon Szövetség a Best Ever ügynökségnek, amelyet az emlékezetes budapesti...

TikTokon kampányol a SopronFest

Magyarország legújabb fesztiválja, a SopronFest május 11. és 19. között 75 helyszínen 300 programmal várja az érdeklődőket, a pünkösdi hosszú hétvégére pedig 60-70.000 vendéget...

PREXA: megvannak a zsűritagok

Összeállt a PREXA (PR Excellence Hungary Award) szakmai zsűrije. A tagok között megtalálhatók a tavalyi év díjazottjai, zsűrizik a tavalyi PREXA Kiváló Szakember- és...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Hiába az AI-láz, egyelőre kevés befektetés térül meg

Hiába pörög továbbra is magas fokozaton a mesterséges intelligencia-megoldások piaca, egyre többen kongatják a vészharangot a vállalati szektorban világszerte. Miközben már a cégek 72%-a alkalmaz legalább egy AI-megoldást a mindennapi működésben, becslések szerint a...

Megújult az Akciós-Újság.hu

A Central Médiacsoport meghatározó digitális platformja, az Akciós-Újság.hu arculati és funkcionális frissítésen esett át. Az oldal modern dizájnnal, átláthatóbb szerkezetet kínál az olvasóknak és új hirdetési megoldásokkal támogatja a retail piac szereplőit. Az Akciós-Újság.hu a...

Hadat üzen a tévhiteknek a BioTechUSA

A szeptember legtöbbeknek a nyári utáni újrakezdésről szól, és ebben előkelő helyen szerepel az egészségesebb életmódra és a sportolásra való áttérés vagy visszatérés. Éppen ezért döntött úgy a BioTechUSA, hogy egy igen fontos, viszonylag...

Elszálltak a bérleti díjak a fővárosban

A Duna House elemzése szerint 2025-ben a budapesti albérletek tovább drágultak, és a vidéki egyetemi városokban, még ha kisebb mértékben is, de szintén növekedtek az átlagárak. A Duna House adatai szerint a fővárosban az átlagos...

Különleges krimi érkezett a hazai képernyőkre

Elstartolt Magyarországon az eddig öt évadot és 41 epizódot megélt Éles elmék (Bright minds) című sorozat a TV4 műsorán. A francia krimi különlegessége, hogy a főszereplő, Astrid Nielsen autizmussal él, és rávilágít olyan összefüggésekre,...

Digital Center

Hiába az AI-láz, egyelőre kevés befektetés térül meg

Hiába pörög továbbra is magas fokozaton a mesterséges intelligencia-megoldások piaca, egyre többen kongatják a vészharangot a vállalati szektorban világszerte. Miközben már a cégek 72%-a alkalmaz legalább egy AI-megoldást a mindennapi működésben, becslések szerint a...

A kibertámadások fő célpontja lett Európa

A kibertámadások ma már nemcsak gyakoribbak, hanem kifinomultabbak is, így egyre nehezebb őket időben felismerni és kezelni. Az OpenText legfrissebb jelentése szerint Európa különösen kitett ezeknek: a fertőzöttségi arány a régióban háromszor-négyszer magasabb, mint...

Javul a magyarok AI felkészültsége, hódít a ChatGPT

Az idei AI Summiton debütált a 2025-ös AI Readiness Index, amelyet a Publicis Groupe Hungary megbízásából a PwC Magyarország készített el. Az online vásárlókon mért kutatás eredményeit Greifenstein Jakab, a Publicis Groupe Hungary performance...

Ugrásszerű növekedés a hajlítható telefonok európai piacán

A hajlítható okostelefonok európai piaca látványos növekedési szakaszba lépett – derül ki a Counterpoint Research legfrissebb jelentéséből. A bővülést elsősorban a technológiai innovációk, a készülékek megnövelt tartóssága, valamint a különböző árkategóriákban egyre szélesebb körben...

Ezt tudják a legújabb Motorola mobilok

A Motorola bemutatta okostelefon-portfóliójának új tagjait, amelyek intelligens élményt, kifejező dizájnt és erőteljes teljesítményt kínálnak több árkategóriában.A sorozat élén a motorola edge 60 neo áll, egy kompakt, stílusos eszköz, amely a moto ai-t, a...