- Hirdetés -

Kategória: PR

- Hirdetés -

A KNK-val kampányol a Haier

A világ piacvezető hűtőgépgyártójának számító Haier új reklámkampányának fókuszában a márka legnagyobb, négyajtós hűtőszekrényei állnak.Az április elsejétől egészen júniusig tartó, online és social media...

Az Eisberg a MindMinerst választotta

Az idei évtől a MindMiners Collective látja el Magyarország meghatározó élelmiszeripari cége, az Eisberg kommunikációs és PR ügynökségi teendőit. A három éve alakult, a...

Új ügyféllel erősít a MITTE

A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért....

Az internetezők biztonságáért kampányol az OTP Mobil

Egy friss felmérés szerint bár a lakosság háromnegyede gondolja úgy, hogy meg kell változtatni bizonyos időközönként az online felületeken használt jelszavakat, egyharmaduk nem teszi...

Harmadszor is hosszabbít a Ferling

A Magyar Multi Program Iparfejlesztési Közalapítvány felhívása keretében korábban szerzett szakértő szolgáltató címét hosszabbította meg a FERLING Kft. tanácsadással kapcsolatos szolgáltatásokkal 2024-ben is.A korszerű...

Sztaniszláv András: A PR stratégiai szerepe megkerülhetetlen

A mostani számításaink a PR-ügynökségi piacot 19 milliárd forint körülire becsülik, ami növekedés az előző évhez képest, ennek egy részét viszont megeszi az infláció...

Idén is jön a PREXA, elindult a nevezés

Ismét is meghirdette PR Excellence Hungary Award (PREXA) versenyét a Magyar PR Szövetség (MPRSZ), amelyre már lehet jelentkezni 2023-ban megvalósított kampányokkal. Az MPRSZ célja...

Új ügyfél a MITTE-nél

A DVM-Greenfield a MITTE-t választotta kommunikációs ügynökségének.A MITTE feladatai a logó és weboldal elkészítése, valamint a sajtómenedzsment és a LinkedIn profil kezelése. Az ügynökség...

Ügynökségeket választott a Borsodi

Sikeresen lezárultak Borsodi Sörgyár ügynökségi feladatokra korábban kiírt tenderei. A vállalat munkáltatói márka és ahhoz kapcsolódó közösségi média stratégiájának kidolgozásában „A Hatodik Szék” kreatív...

A Next9-t választotta az Allianz

Új PR ügynökséggel folytatja a munkát az Allianz Hungária Zrt. A háromfordulós, meghívásos szakmai tenderen a Next9 Communications csapatát választották, akikkel márciustól dolgoznak együtt....

Újabb hazai PR ügynökség szerzett nemzetközi akkreditációt

Az ICCO (International Communications Consultancy Organisation) akkreditációját a budapesti Próbakő Kommunikáció kapta meg másodikként Magyarországon. A világszerte használt, nemzetközi kritériumok alapján kialakított tanúsítvány az...

Magyar ügynökségek employer branding sikere a SABRE Awardson

A Follow The Yellow Communications és a FERLING a Tesco számára készített kampányával Employer Branding kategóriában a közép-kelet-európai (CEE) régióból egyedüliként került a SABRE...

A Szentkirályi az Artvertisinget választotta

Az Artvertising az újabb tendergyőzelemmel összesen 6 márka BTL kommunikációján dolgozhat, ezek a Pepsi, a Szentkirályi, a Theodora, a Schweppes, a Lipton és a...

Dupla győzelem a Republicnál

A PENNY Magyarország PR kommunikációs feladatait meghívásos tenderen, az employer branding projekteket pedig egy próbafeladat keretében nyerte el az ügynökség. A Republic Group content...

Ismét a Próbakővel kommunikál az EUROWAG

A prágai székhelyű vezető páneurópai integrált fizetési és mobilitási platform, az Eurowag 2021 után ismét a Worldcom PR Groupot választotta kommunikációs partnerének, amelynek magyar...

Idén is az ügynökségi toplisták élmezőnyében a Lounge Group

A cégcsoport divíziói a BTL/Event toplista 1., a PR toplista 2., a Médiaügynökségi toplista 3. és a Reklámügynökségi toplista 10. helyét ünnepelhették a 2023-as...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Elszálltak a bérleti díjak a fővárosban

A Duna House elemzése szerint 2025-ben a budapesti albérletek tovább drágultak, és a vidéki egyetemi városokban, még ha kisebb mértékben is, de szintén növekedtek az átlagárak. A Duna House adatai szerint a fővárosban az átlagos...

Különleges krimi érkezett a hazai képernyőkre

Elstartolt Magyarországon az eddig öt évadot és 41 epizódot megélt Éles elmék (Bright minds) című sorozat a TV4 műsorán. A francia krimi különlegessége, hogy a főszereplő, Astrid Nielsen autizmussal él, és rávilágít olyan összefüggésekre,...

Közel 600 millió jutott az 1 százalékokból a Telexnek

A NIOK (Nonprofit Információs és Oktató Központ Alapítvány) által, a NAV adataiból készített gyorselemzésből kiderül, hogy 2025-ben a felajánlások száma közel 3,5%-kal nőtt 2024-hez képest, így a tavalyinál majdnem 3 milliárd forinttal több, összesen...

Újabb fordulópont az e-kereskedelemben

Az online vásárlás világa újabb fordulóponthoz érkezett: egyre több tinédzser - sőt, már fiatalabb gyerek - dönt önállóan arról, hogy mit rendel az interneten. Míg korábban a szülők választottak, és csak a gyerek véleményét...

A kibertámadások fő célpontja lett Európa

A kibertámadások ma már nemcsak gyakoribbak, hanem kifinomultabbak is, így egyre nehezebb őket időben felismerni és kezelni. Az OpenText legfrissebb jelentése szerint Európa különösen kitett ezeknek: a fertőzöttségi arány a régióban háromszor-négyszer magasabb, mint...

Digital Center

A kibertámadások fő célpontja lett Európa

A kibertámadások ma már nemcsak gyakoribbak, hanem kifinomultabbak is, így egyre nehezebb őket időben felismerni és kezelni. Az OpenText legfrissebb jelentése szerint Európa különösen kitett ezeknek: a fertőzöttségi arány a régióban háromszor-négyszer magasabb, mint...

Javul a magyarok AI felkészültsége, hódít a ChatGPT

Az idei AI Summiton debütált a 2025-ös AI Readiness Index, amelyet a Publicis Groupe Hungary megbízásából a PwC Magyarország készített el. Az online vásárlókon mért kutatás eredményeit Greifenstein Jakab, a Publicis Groupe Hungary performance...

Ugrásszerű növekedés a hajlítható telefonok európai piacán

A hajlítható okostelefonok európai piaca látványos növekedési szakaszba lépett – derül ki a Counterpoint Research legfrissebb jelentéséből. A bővülést elsősorban a technológiai innovációk, a készülékek megnövelt tartóssága, valamint a különböző árkategóriákban egyre szélesebb körben...

Ezt tudják a legújabb Motorola mobilok

A Motorola bemutatta okostelefon-portfóliójának új tagjait, amelyek intelligens élményt, kifejező dizájnt és erőteljes teljesítményt kínálnak több árkategóriában.A sorozat élén a motorola edge 60 neo áll, egy kompakt, stílusos eszköz, amely a moto ai-t, a...

Rákapcsol a mesterséges intelligenciára a Lenovo

A Lenovo Innovation World 2025 rendezvényen a Lenovo bemutatta eddigi legújabb AI-alapú innovációinak portfólióját. A nagy teljesítményű PC-ktől az intelligens táblagépeken és a magával ragadó játékeszközökön át a Motorola okostelefonokig terjedő új termékcsalád tükrözi...