- Hirdetés -

Kategória: PR

- Hirdetés -

Kampányol a Számlázz.hu

Története első outdoor kampányát valósítja meg a Számlázz.hu. Megújul a 18 éves vállalat arculata, frissül a logó és a kreatív platform is. A közel...

Díjnyertes rendezővel forgatott az LG

Díjnyertes rendező vezetésével készült az LG új, nemzetközi imázsfilmje, ami tökéletesen szemlélteti a vállalat Az élet szép (Life’s Good) szlogenjének lényegét. A kisfilm szívmelengető...

Fiatal szakembereket hív versenyre a Magyar PR Szövetség

Harmincöt év alatti pr-szakemberek jelentkezhetnek a Magyar PR Szövetség versenyére, amely a Next Generation PR World Cup selejtezője. Ez a világ egyik legrangosabb megmérettetése...

Ikonikus szóviccek az ALDI Facebook-oldalán

Tíz éve született meg az ALDI Magyarország első Facebook-bejegyzése, az áruházlánc ekkor kezdte meg közvetlen kommunikációját ezen a közösségimédia-platformon. Az ALDI profilján rendszeresen megosztott...

Rangos elismeréseket kapott a FERLING

A közelmúltban látott napvilágot két olyan toplista, amelyen a pécsi székhelyű PR-ügynökség, a FERLING Kft. vezetői is elismerésben részesültek. A FERLING alapítója és egyben...

A sokoldalú és kreatív PR támogatja a növekedést

A PR reneszánszát hozta el, hogy mind nagyobb az igény a stratégiai gondolkodásra, a hitelesség, a társadalmi szerepvállalás és a céltudatosság egyre fontosabb az...

A Human Telexszel kampányolt az Alfa

Az Alfások értékközösségét teremti meg új, brandváltó kampányában a biztosító, melyet a Human Telex Advertising & Eventtel valósított meg.Alfa Vienna Insurance Group Zrt. néven,...

Listavezető hölgyek

Az idei marketinges Top50-es listán fele-fele arányban találhatók hölgyek és urak, viszont az első alkalommal megjelent PR-es Top50-es rangsorban a nők dominálnak, 29-en jutottak...

Igazolási hullám a Mediatornál

Valódi igazolási hullám zajlott HR-fronton a független, full-service ügynökség háza táján az elmúlt hónapokban. A 2022-es eredményei alapján az ország legnagyobb ügynökségének számító Mediatorhoz...

Kiderült, kik a legsikeresebb kommunikációs szakemberek

Kétszer 50-es toplistán mutatta be a Marketing&Média kommunikációs szaklap a legsikeresebb magyarországi kommunikációs szakembereket. A nyolcadik alkalommal elkészült marketinges rangsor élén ismét Szabó Béla...

Bepillanthatunk a PR-esek zsebébe

Havonta közel nettó félmillió forint volt a PR tevékenységből származó átlagjövedelem egy felmérés során megkérdezett szakemberek körében. A válaszadók majdnem tizede pedig milliós, vagy...

Rangos díjat nyert az Uniomedia ügyvezetője

Balatoni Zsófia, az Uniomedia ügyvezetője és társalapítója nyerte Magyarországról az idei PRO PR Globe Award-ot. Az elismeréssel olyan meghatározó szakembereket díjaznak, akiknek a munkája...

Az Uniomedia Csoport a Stevie Awards legnagyobb nyertese

A 2023-as Stevie Awardson az Uniomedia Csoport hozta el a legtöbb díjat – nemcsak a magyar vagy a regionális, hanem a teljes nemzetközi mezőnyt...

Új ügyféllel erősít a PEERS Communication

Újabb ügyféllel bővült az idén januárban indított új ügynökség, a PEERS Communication portfóliója. Az idén 10 éves Jobb Veled a Világ Alapítvány és annak...

A Próbakővel erősít a Pharmanext

A Pharmanext gyógyszeripai vállalat a Próbakő Kommunikációt bízta meg Sterimar márkáját támogató sajtókapcsolati munkával. Az együttműködés 2023 júliusában indult. A 2019-ben magyar gyógyszeripari szakemberek...

Mozifilm-előzetessel indult a GE toborzókampánya

A GE Vernova Gas Power veresegyházi gyára folyamatosan keresi új kollégáit a különböző pozíciókra, és most egy különleges, a mozi világát idéző toborzókampánnyal szeretnék...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Egyre okosabbak a hűtőszekrények

A Samsung bejelentette legújabb okoshűtőszekrény-kínálatának nemzetközi bevezetését, megerősítve ezzel a CES 2025 kiállításon bemutatott „Képernyők mindenhol” vízióját. Az új termékcsalád részeként a négyajtós hűtőszekrény 9 hüvelykes AI Home kijelzővel érkezik, míg a Side-by-Side modell...

Kiderült, mi a legfontosabb a fiataloknak a pénzügyek terén

Egyre nagyobb számban képviseltetik magukat a munkaerőpiacon és hoznak önálló pénzügyi döntéseket a Z generáció tagjai közül az 1997 után született fiatal felnőttek. Szokásaik az élet számos területén jelentősen különböznek az idősebb nemzedékek viselkedésmintáitól,...

Minden eddiginél nagyobb lesz az idei Beauty Expo

Elindult a jegyvásárlás Magyarország legnagyobb szépségápolási rendezvényére, a 4. Rossmann x Krémmánia Beauty Expóra, amelyet május 23-24. között rendeznek meg az MVM Dome-ban. Az esemény az elmúlt években a szépség szerelmeseinek kihagyhatatlan találkozóhelyévé vált,...

Egészséges programok a Westendben

A Westend számára kiemelten fontos az egészség és a jóllét, ezért olyan programokat indított, amelyek a látogatók és a munkavállalók testi-lelki feltöltődését szolgálják. A cél, hogy támogassa a fizikai aktivitást, a mentális egészséget, és...

Zombik érkeznek a SELEKT-re

A januári tévés, magyar szinkronos premier után a SELEKT-et is ellepik a zombik, ugyanis április 1-én érkezik a The Walking Dead: Dead City első évada 6 epizóddal az AMCNI CNE streaming platformjára. Áprilisban a...

Digital Center

Egyre okosabbak a hűtőszekrények

A Samsung bejelentette legújabb okoshűtőszekrény-kínálatának nemzetközi bevezetését, megerősítve ezzel a CES 2025 kiállításon bemutatott „Képernyők mindenhol” vízióját. Az új termékcsalád részeként a négyajtós hűtőszekrény 9 hüvelykes AI Home kijelzővel érkezik, míg a Side-by-Side modell...

Kiderült, felismerik-e a magyarok az online átveréseket

A magyar internetfelhasználók több mint fele (65%) úgy véli, hogy képesek lennének felismerni egy hamis e-mailt. Az e-mail valódiságának ellenőrzése során a magyarok elsősorban a feladó címére, a link vagy melléklet jelenlétére, a feladó...

Újabb fontos mérföldkő a magyar űripari központ történetében

Az ütemtervnek megfelelően halad a Közép-Kelet Európában egyedülálló, magánberuházásban több mint 10 milliárd forintból megvalósuló űrtechnológiai gyártóközpont építése Martonvásáron. A 4iG Csoporthoz tartozó REMRED Zrt. REMTECH névre keresztelt űrközpontját a tervek szerint 2026. második...

Már a magyar cégeket is mesterséges intelligenciával támadják

Idehaza is a vállalati visszaélések mindennapos eszközévé vált a mesterséges intelligencia (MI) – mutat rá az EY 50 magyar compliance- és biztonsági vezetővel készített kutatása. A szakemberek szerint a korábban bevált biztonsági rutinok már...

Magyar kutatók fejlesztik a jövő intelligens járműveit

Évente több millió közúti baleset történik világszerte, és ezek túlnyomó többségét – mintegy 94 százalékát – emberi hiba okozza. Vajon mi lenne, ha a járművek előre látnák a kockázatokat és gyorsabban reagálnának, mint akár...