Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: PR
- Hirdetés -
Krízistérképet készített az MPRSZ
397 krízishelyzetet gyűjtött össze és elemzett a Magyar Public Relations Szövetség kríziskommunikációs tagozata a Krízistérkép 2023 című kiadványban, mely online letölthető az MPRSZv weboldaláról....
Megvan a PREXA nemzetközi zsűrije
Neves szaktekintélyekből áll a PREXA (PR Excellence Awards) 2024 nemzetközi zsűrije: többek között német, horvát, bolgár és kuvaiti székhelyű kommunikációs szakértők értékelik az angol...
Új ügyféllel erősít az Influence Media
Az Influence Media integrált kommunikációs ügynökség nyerte el a Lufthansa Systems Hungária légiközlekedési informatikai vállalat meghívásos, többfordulós, vállalati kommunikációs és employer branding feladatokra kiírt...
Az Alcon a Positive Health & Care-t választotta
Az Alcon hazai marketing- és kommunikációs feladatainak egy részét mostantól a Positive Adamsky egészségügyi marketingre szakosodott tagügynöksége, a Positive Health and Care látja el....
PR-ügynökséget választott a Yettel
2020 óta először írt ki PR-kommunikációs tendert a Yettel Magyarország. Az meghívott ügynökségek közül, három fordulót követően eddigi partnerét, a Noguchit választotta nyertesnek a...
Megvannak az idei PREXA döntős kampányai
Nyilvánosságra hozta a Magyar PR Szövetség az idei PREXA (PR Excellence Awards) shortlist-jét. Összesen 40 döntőst választott ki a hazai szakemberekből álló előzsűri, a...
Új ügyfelek az ArvaliComnál
A teljes körű kommunikációs szolgáltatásokat nyújtó ArvaliCom a közelmúltban több új ügyféllel is bővítette portfólióját: az Esterházy Pezsgőgyár, a Fragola fagylaltozó és étteremlánc, illetve...
Ez történt az MPRSZ éves közgyűlésén
Megtartotta éves közgyűlését a Magyar PR Szövetség, ahol az új örökös és tiszteletbeli tagok megválasztása mellett a közgyűlés a 2023-as beszámolót is megvitatta és...
Sportos ügyféllel erősít a Best Ever
Az egész világon egyre sikeresebb olimpiai sportág hazai népszerűsítése céljából adott megbízást a Magyar Triatlon Szövetség a Best Ever ügynökségnek, amelyet az emlékezetes budapesti...
TikTokon kampányol a SopronFest
Magyarország legújabb fesztiválja, a SopronFest május 11. és 19. között 75 helyszínen 300 programmal várja az érdeklődőket, a pünkösdi hosszú hétvégére pedig 60-70.000 vendéget...
PREXA: megvannak a zsűritagok
Összeállt a PREXA (PR Excellence Hungary Award) szakmai zsűrije. A tagok között megtalálhatók a tavalyi év díjazottjai, zsűrizik a tavalyi PREXA Kiváló Szakember- és...
A KNK-val kampányol a Haier
A világ piacvezető hűtőgépgyártójának számító Haier új reklámkampányának fókuszában a márka legnagyobb, négyajtós hűtőszekrényei állnak.Az április elsejétől egészen júniusig tartó, online és social media...
Az Eisberg a MindMinerst választotta
Az idei évtől a MindMiners Collective látja el Magyarország meghatározó élelmiszeripari cége, az Eisberg kommunikációs és PR ügynökségi teendőit. A három éve alakult, a...
Új ügyféllel erősít a MITTE
A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért....
Az internetezők biztonságáért kampányol az OTP Mobil
Egy friss felmérés szerint bár a lakosság háromnegyede gondolja úgy, hogy meg kell változtatni bizonyos időközönként az online felületeken használt jelszavakat, egyharmaduk nem teszi...
Harmadszor is hosszabbít a Ferling
A Magyar Multi Program Iparfejlesztési Közalapítvány felhívása keretében korábban szerzett szakértő szolgáltató címét hosszabbította meg a FERLING Kft. tanácsadással kapcsolatos szolgáltatásokkal 2024-ben is.A korszerű...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Komoly fluktuációs hullám jöhet munkaerőpiacon
Az Európai Unió bértranszparencia- irányelve a 2026. június 7-től kötelezővé teszi a bérek átláthatóságát a tagállamokban. Ez azt jelenti, hogy a vállalatoknak fel kell készülniük a bérsávok nyilvánosságra hozatalára és a munkavállalói bérinformációs kérelmek...
Újabb segítség a K&H Bank ügyfeleinek
A bankolás mellett mostantól autópálya-matricát is vásárolhatnak a felhasználók Kate-tel, a K&H hangalapú digitális pénzügyi asszisztensével. Az új funkció úgy épül fel, hogy akkor is végigvezesse az ügyfelet a vásárlási folyamaton, ha a felhasználó...
Ilyet még nem láttunk: különleges horrorfilm érkezik a mozikba
A Jó kutya címszereplője a rendező saját kutyája, aki hűségesen próbálja megvédeni filmbéli gazdáját egy gonosz entitástól, mindezt pedig a kutyus szemszögéből látjuk. A film 2026. január 15-én kerül a hazai mozikba, az ADS...
Már a vásárlóképes közönség is a TikTokon van
Míg néhány éve még a statikus képek uralták a közösségi médiát, mára egyértelműen a rövid, álló formátumú (short-form) videók vették át a vezető szerepet a digitális marketingben. Magyarország egyik vezető short-form specialista ügynökségének szakértői...
Élénkül a kereslet az építőiparban
A Mapei Kft. harmadik negyedéves adatai igazolták a nyári várakozásokat: a vállalat 14,4 százalékkal növelte belföldi forgalmát az előző évhez képest, így szeptember végére 29,0 milliárd forintos árbevételt ért el. A vállalat szerint a...
Digital Center
Támogatják az AI-t a cégek, de nem képzik a dolgozóikat
Miközben a magyar cégek 70 százaléka támogatja a mesterséges intelligencia munkába integrálását, a dolgozók 66 százaléka semmilyen képzésben nem részesült – állapítja meg Török Balázs marketingtanácsadó 2025-ös felmérése. A kutatás szerint a technológiahasználat ösztönzése...
Így tarthatod biztonságban az online életedet
Az internethasználók biztonsága már hosszú évek óta kiemelt fontosságú téma. Napjainkban azonban az adatvédelem és a digitális technológiák biztonságos használata még nagyobb jelentőséget kapott. Mobilbanki és online szolgáltatások jelszavai, telefonszámok, közösségi média- és üzenetküldő...
AI-projektben a Kifli.hu
A Kifli.hu anyavállalata, a Rohlik-csoport informatikai cége, a Veloq bemutatta a világ legfejlettebb, mesterséges intelligencián alapuló, online élelmiszer-kiskereskedelmi központját Bécsben. A bejelentés egy globális együttműködés kezdetét is jelenti a német AutoStore-ral, az intelligens rendelés-feldolgozás...
Rekordokat döntő csúcsmobilt mutatott be a Honor
A Honor első önfejlesztő mesterséges intelligencia alapú okostelefon szériájában mutatkozik be a YOYO ügynök legújabb generációja – a valódi áttörést jelentő AI kameratechnológiával és iparág előtt járó teljesítménnyel. A termékcsalád élén a Honor Magic8...
Robottelefonnal rukkolt elő a Honor
A Honor a Magic8 széria termékbevezető pekingi rendezvényén hivatalosan bejelentette legújabb innovációját: egy izgalmas, új robottelefon-formátum érkezését. Ez a bejelentés fontos mérföldkövet jelent a vállalat év elején elindított HONOR ALPHA TERVÉBEN, amelynek célja, hogy...








