- Hirdetés -

Kategória: Print

- Hirdetés -

Bulvárral folytatódik a médiapiaci koncentráció

Folytatódik a kormányközeli médiumok egységes irányításának megvalósítása, hamarosan a Lokál és a Ripost kiadója is beolvad a Mediaworks-be. A 24.hu összeállítása szerint a Habony...

Különleges lapszámmal jön a JOY

A tudatosság jegyében érkezik a JOY legújabb lapszáma. Környezetvédelem, vállalati felelősségvállalás, vegán életmód, fenntartható termékek – mindez újrahasznosított papíron. „Te mennyire élsz tudatos életet? Ez...

Szakmai magazinnal bővült a hazai lappiac

Employer branding magazint készített az Avantgarde PR. Ötleteket, jó példákat és közérdeklődésre számot tartó témákat dolgoz fel az a kiadvány, amelyet a kommunikációs cég...

Így hat a mérés a hirdetésekre

A mérés által hitelesített print termékek stabilan számíthatnak a lappiaci költések nagy részére – derül ki a három mértékadó médiapiaci adatszolgáltató – MATESZ, Kantar,...

Meghan hercegnő szerkeszti a brit Vogue következő számát

Meghan sussexi hercegnő szerkesztésében jelenik meg a brit Vogue magazin szeptemberi száma. Harry herceg amerikai felesége az első, aki vendégszerkesztőként összeállította a magazin brit...

Regisztrálniuk kell a politikai hirdetést közlő sajtótermékeknek

Az Állami Számvevőszék (ÁSZ) augusztus 2-ig fogadja azon sajtótermékek hirdetési árjegyzékeit, amelyek politikai hirdetést kívánnak közzétenni az október 13-ára kitűzött önkormányzati választást megelőző kampányidőszakban. A...

Média- és reklámpiaci nagyágyúk a számok tükrében

A Marketing&Media magazin idén is elkészítette a legnagyobb hazai média- és reklámpiaci szereplőket bemutató összeállítását. A 30 legnagyobb médiacég összességében több mint 10 százalékos...

Tovább hízik a Mediaworks

Folytatódik a koncentráció a kormánypárti médiában, az mfor.hu összeállítása szerint szeptember 30-ával 11 lapkiadó olvad majd be a Mediaworks Hungary Zrt.-be. A KESMA-hoz tartozó...

Megújult a gasztromagazin

Megújult külsővel, plusz húsz oldalnyi tartalommal, illetve még több okostelefonnal indítható videóval jelentkezett a Meglepetés Mentes Konyha. Az elsősorban ételérzékenységgel élőket segítő, de a...

Bejöttek a bookazine-ok a RAS-nak

A jelek szerint igencsak bejött a Ringier Axel Springernek a bookazine formátum, fél év alatt már a harmadik ilyen kiadványát dobta piacra a kiadó....

Tartják magukat a nagy lapkiadók

Alapvetően stabilan működtek a múlt évben a hazai nyomtatott lappiac jelentősebb szereplői. Több cégnél sikerült növelni a bevételt, azonban a nyereség esetében már nem...

Balatonra csábít a Street Kitchen

Tematikus lapszámmal, a Balaton legjobb helyeit bemutató térképpel, valamint egész nyáron a magyar tengerhez köthető online tartalmakkal és receptekkel jelentkezik Fördős Zé és csapata....

Lezárult a központosítás a KESMA-érdekeltségeknél

Hivatalosan is lezárult a KESMA tulajdonába került médiaérdekeltségek egy vállalatcsoportba szervezése, a hvg.hu beszámolója szerint. A cégcsoport uralkodó tagja a Mediaworks lett, amelynek igazgatóságában...

Jelentős változások a TOP50 élmezőnyében

Az idén a Top 50 szereplőinek a negyede cserélődött ki. Szokatlan változás volt, hogy a tavalyi első tíz helyezett fele már nem szerepel a...

Vidus Gabriella a TOP50 élén

Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója végzett az első helyen a Marketing&Media magazin legbefolyásosabb hazai médiásokat bemutató TOP50-es listáján Liszkay Gábort és Gulyás Jánost...

Print magazint indított a Player Media

Roadster néven nyomtatott magazint indított a Player Media, ami a kiadó ötödik médiaterméke. A 2017 őszén indított Roadster.hu highlife-style magazin testvérlapja félévente jelenik majd...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Csillag Születik döntő RTL

Listavezető lett a Csillag Születik, de a hetet a TV2 nyerte

A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert. A múlt hét...

Hódit a streaming, de a lineáris TV még fontos

A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...

Filmklasszikusok és közönségkedvencek az ünnepi kínálatban

Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére. Az ünnepek alatt és az új...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 3. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Meghatározó pillanatok ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...

Meghívták a Berlinale szakmai programjába a Ruben Brandt, a gyűjtő alkotóinak új filmtervét

A Nemzeti Filmintézet (NFI) gyártás előkészítési támogatásával készült MouMoush – A műanyagkirály című filmtervet meghívta a Berlinale keretében megrendezett European Film Market szakmai programja. A világsikerű Ruben Brandt, a gyűjtő csapatának nemzetközi koprodukcióban tervezett...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....