- Hirdetés -

Kategória: Print

- Hirdetés -

Elhunyt a Geomédia alapítója

Horváth László a XXI. Század Média Kft. ügyvezetője és a Szabad Föld főszerkesztője volt.Gyors lefolyású, gyógyíthatatlan betegségben tegnap elhunyt Horváth László újságíró, szerkesztő, könyv-...

Autós média: egy kivételével nem nagy biznisz

Az autós témakörre szakosodott médiacégek közül az egyik szereplő nagyot kaszál. A többiek árbevétel és eredményesség terén is meglehetősen szolidan teljesítenek.Megnéztük néhány autós témára...

Újabb magazin a Mediaworksnél

A FourFourTwo futballmagazin magyar kiadásának júniusi végi lapszáma már a Mediaworks gondozásában jelenik meg, miután megállapodás született a kiadói jogokról a Haymarket Media Group...

Retróval erősít a Meglepetés

Lángosos balatoni nyarak, trabantos kirándulások, fekete-fehér filmklasszikusok, a mára padlásra száműzött tárgyak, amik nélkül anno élni sem tudtunk – nosztalgiázásra hív a népszerű női...

Leépítés a Time kiadójánál

Az év végéig 300 embert bocsátanak el a Time magazint is kiadó amerikai Time Inc. sajtóvállalattól. A lépést anyagi okokkal indokolták, a társaság a...

Hatalmasat zuhant Simicska médiabirodalmának bevétele

A nagy szakítás Simicska Lajos és Orbán Viktor között igencsak éreztette hatását a milliárdos nagyvállalkozó médiacégeinél, a hozzá és üzlettársaihoz köthető vállalatok együttes árbevétele...

Felemás eredmények a lappiacon

Megdöbbentő szárnyalást mutatott be az elmúlt egy évben a Népszava, a lap értékesített példányszáma közel 70 százalékkal nőtt a Magyar Terjesztés-ellenőrző Szövetség (MATESZ) legfrissebb...

Különszámmal erősít a Praktika magazin

Az IQ Press kiadó 2017. május 9-én jelentette meg legújabb tematikus kiadványát a Praktika Gyerek magazint.  Az IQ Press Kft. a Praktika Gyerek különszámot első...

Távozik a Népszava főszerkesztője

A Népszava újrapozicionálása után távozik a lap főszerkesztője, Németh Péter, aki 15 évig irányította a kiadvány szerkesztőségét. A szakember teljesen nem szakad el a...

Top50: Tíz lista, 9 év

Kilenc évvel ezelőtt, 2008-ban állította össze először a Marketing&Media magazin a Top 50 – A legbefolyásosabb emberek a magyar médiaiparban listát. Az idei, jubileumi...

Ünnepel az ÉVA magazin

Idén tavasszal ünnepli 10. születésnapját az ÉVA magazin, az eltelt évtized alatt 114 lapszám jelent meg, 23 különszám és több mint kétmilliót adtak el...

Egy hét és itt a TOP50

Hatalmas változások, minden eddiginél több politika-közeli szereplő, 16 új ember – már nem kell sokat várni, hogy ennél is többet megtudhassunk arról, hogyan alakult...

Megújult a Népszava

Szerkezeti és formai változásokon esett át Népszava. A napilap modern, a 21. század igényeihez illeszkedő, olvasóbarát, könnyebben fogyasztható médiumként újult meg április 25-től. A...

Lappiac: boltokra cserélték a pavilonokat

A Nemzeti Dohányboltok megjelenésével párhuzamosan sok újságospavilon kénytelen volt lehúzni a rolót. A kieső árushelyeket ugyanakkor újabb értékesítési pontok pótolták, az olvasók pedig meglepően...

Új digitális termékeket indítanánk – interjú Király Máriával

Egyik nyomtatott termékünk sem veszteséges, és a nyereségünk döntő részét még ma is a printlapok hozzák – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak dr. Király Mária,...

Jó év elé nézünk – interjú Kovács Tiborral

Összességében jó év elé nézünk – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Kovács Tibor, a Magyar Lapkiadók Egyesületének (MLE) elnöke, aki elmondta azt is, hogy a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Elektromos autóival duplázott a Volkswagen

Sikeresen folytatta 2021 harmadik negyedévében világméretű elektromos offenzíváját a Volkswagen Csoport: júliustól szeptember végéig a félvezetőhiány ellenére is 122 100 tisztán elektromos, akkumulátorhajtású autóját (Battery Electric Vehicle; BEV) adta át ügyfeleinek, ami 109 százalékos...

Generációváltás előtt áll a családi cégek többsége

Míg öt éve a családi vállalatok 13 százaléka számára volt aktuális a generációváltás kérdése, jelenleg ez már 23 százalékuknál megtörtént vagy éppen folyamatban van. Akár családtag, akár külsős szakember veszi át a cég irányítását,...

Új kihívásokat hozott a hibrid munkavégzés

A világjárvány természetessé tette a munkahelyeken azt, ami azelőtt ritkán fordult elő: a csapat egyik fele otthonról dolgozik, a másik az irodából. Ez az úgynevezett hibrid munkavégzés teljesen új kihívás a cégeknek. Akár külső...

Új eszköz segíti a karbonlábnyom csökkentését

Mostantól a teljes értékláncukon belül megvalósuló, felhőhasználattal kapcsolatos károsanyag-kibocsátásról is kaphatnak pontos és megbízható képet a cégek a megújult Microsoft Emission Impact Dashboard segítségével. Havi lebontásban és az adott adatközpontokra vonatkozó információkat is képes...

Booking.com-os vezetővel erősít egy hazai startup

Terjeszkedésének részeként új nemzetközi értékesítési igazgató csatlakozott az Everguest csapatához. A magyar turisztikai startup legújabb tagja, Neil Middleton korábban a Booking.com és az Expedia Group vezetőjeként szerzett tapasztalatot. Feladata, hogy angliai bázissal erősítse a...
- Hirdetés -

CMO

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Új eszköz segíti a karbonlábnyom csökkentését

Mostantól a teljes értékláncukon belül megvalósuló, felhőhasználattal kapcsolatos károsanyag-kibocsátásról is kaphatnak pontos és megbízható képet a cégek a megújult Microsoft Emission Impact Dashboard segítségével. Havi lebontásban és az adott adatközpontokra vonatkozó információkat is képes...

Környezettudatos SIM kártyával zöldít a Vodafone

Fenntarthatósági stratégiája részeként új, környezettudatos, úgynevezett ecoSIM kártyát tesz elérhetővé ügyfelei számára a Vodafone. Nem ez az első ilyen lépés a szolgáltató részéről: tavaly a műanyag-felhasználás csökkentés jegyében SIM-kártyák méretét felezte le, idén augusztusban...

Az élelmiszerpazarlás ellen kampányol a Lidl

Az Élelmezési Világnap alkalmából érzékenyítő kampányt indított a Lidl Magyarország, melynek célja, hogy felhívja a figyelmet az élelmiszerpazarlás megelőzésének fontosságára. Az áruházlánc saját maga is nagy hangsúlyt fektet az élelmiszerfelesleg minimalizálására, az értékesítésből kivont,...

DATA