- Hirdetés -

Kategória: Print

- Hirdetés -

Új magazinnal bővült a lappiac

“A Marquard Media Magyarország több mint 25 éves magyarországi története során mindig élen járt a termékinnovációk terén. Az utóbbi években prémium nemzetközi portfóliónkat hazai,...

Rendkívüli számmal készül szombatra a Magyar Nemzet

Szombaton biztosan lesz nyomtatott Magyar Nemzet, még ha nem is a teljesen megszokott formában – jelentette be a Facebookon György Zsombor, a héten megszüntetett...

Ajánlatot tett Ungár Péter a Magyar Nemzetre

A Magyar Nemzet mellett a Heti Választ és a Lánchíd Rádiót is megvenné Ungár Péter, aki Facebook oldalán jelentette be döntését. Kijelentette azt is,...

Megszűnik a Magyar Nemzet

Részben kivonul a médiapiacról Simicska Lajos, a Nemzet Lap- és Könyvkiadó Kft. ma bejelentette, hogy megszüntetik a Magyar Nemzetet és elhallgat a Lánchíd Rádió...

Új megoldással próbálkozik a HVG

Pártoló Tagság programot indít a HVG - derül ki Nagy Iván Zsolt felelős szerkesztő hvg.hu-n közzétett írásából. A lap azzal indokolta a döntést, hogy...

Szükség lenne az online fizetős modellre

Erős a printkínálatunk, és ennek a jövőben is fontos szerepe lesz, azonban ezzel együtt is arra koncentrálunk, hogy több lábon álljunk – mondja dr....

Ezért érdemes print hirdetésre költeni

A nyomtatott lapokban megjelenő hirdetések iránt nagyobb bizalommal fordulnak az olvasók, és ezek a reklámok tudják a leginkább vásárlásra buzdítani az embereket. Továbbra is...

Személyes történeteket díjaz az Éva magazin

Az Éva magazin idén újra pályázatot hirdet. „Írd ki magadból!” címmel arra buzdítja olvasóit, hogy írják meg saját – izgalmas, megrázó, boldog vagy akár...

Printpiaci sikersztorik: erős márka és minőségi tartalom kell

Úgy tűnik, hogy nemcsak a televíziózás világában igaz, hogy a „tartalom a király”, hanem a lappiac esetében is. A példányszámukat stabilan tartó, vagy akár...

Új magazin a hazai lappiacon

Az IQ Press Kft. gondozásában megjelenő BBC Kertvilág magazin ezentúl évente 10 alkalommal jelenik meg, első lapszáma február 22-től kapható. A BBC Kertvilág praktikus ötletekkel,...

Sarka Kata, Kiss Ramóna, Kasza Tibor: újra itt a celebek toplistája

A Marketing&Media magazin idén hatodik alkalommal állította össze a Top 25 celeb rangsort, azonban míg 2012-ben még csak a címlapsztárok szerepeltek a listán, majd...

Működik a digitális stratégia a patinás lapnál

Tavaly az utolsó negyedévben 157 ezerrrel növelte digitális előfizetést vásárló ügyfelei számát a The New York Times. A kiadó ebből a forrásból származó bevétele...

Új magazin a hazai lappiacon

NEW Technology néven indít új, műszaki fókuszú magazint a Green Edge Media Group. A kéthavonta megjelenő, széles spektrumból merítő műszaki szaklap az ipar legfőbb...

Keresi a legstílusosabb hírességeket az InStyle

2018-ban is díjazza a legstílusosabb hírességeket és véleményvezéreket az InStyle magazin. A Style Award díjátadóra négy kategóriában szavazhatnak az olvasók, keresik a közönség kedvenc...

Fontos határidő jár le jövő héten a kiadóknak

Január 18-ig, vagyis jövő hét csütörtökig kell elküldeniük az Állami Számvevőszéknek (ÁSZ) a hirdetési árjegyzéküket azoknak a kiadóknak, amelyek az országgyűlési választási kampányban politikai...

Két műsorújságtól is elbúcsúzhattunk

Nem jelenik meg többet az RTV Részletes és a Telehold című műsorújság, az MTVA a felelős gazdálkodással indokolta a két lap megszüntetését. Az RTV...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

102 éves TikTok-sztár az ELLE címlapján

Élete regénybe illő, stílusa pedig lehengerlő: a 102 éves Carole Roth, a TikTok ikonikus „nagyija” került az ELLE magazin friss lapszámának címlapjára. Carole – akinek neve Labubujával együtt robbant be a köztudatba – generációk...

A Kossuth téren parkol Barbie lakóautója: elindult a Mattel Fake OOH reklámkampánya

A Mattel magyarországi képviselete adventre időzítette első, teljes egészében digitális illúziókra épülő outdoor kampányát. A 2025. december 5-én indult akcióban Barbie életnagyságú lakóautója végighajt a Lánchídon, majd letáborozik a Kossuth téren; míg a gigantikus...

Már közel 500 nevezés érkezett a Marketing Diamond Awards-ra

Eddig már közel 500 ügynökségi és megbízói nevezés érkezett a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idei Marketing Diamond Awards felhívására, így továbbra is a legtöbb nevezést vonzó hazai szakmai díjnak számít. A szövetség idén is...

4iG: nem áll szándékunkban megvenni az RTL-t

Nem áll szándékában az RTL Magyarország megvásárlása és nem is tárgyalnak erről a televíziótársaság tulajdonosaival – jelentette be a 4iG Nyrt.. A társaság részletesebb információkat közölt a 4iG Műsorszóró Kft. eladásáról is, amit a...

Szilveszterkor visszatér a Dáridó a TV2-re

2025 szilveszter estéjén újra a TV2 képernyőjén lesz látható a legendás szórakoztató zenés műsor, a Dáridó. A 23 év után visszatérő show házigazdája természetesen a műsor atyja, Galambos Lajcsi lesz, akinek meghívására a legnépszerűbb...

Digital Center

Felpörög a közép-európai adatközponti piac

A közép-európai adatközponti piac évről – évre dinamikus növekedést mutat. Az évtized végére akár meg is haladhatja a 7 milliárd dollárt a forgalom ezen a területen. A növekedés egyik legfontosabb csomópontja Prága, amely Németország,...

Népszerű az ingyenes mesterséges intelligencia képzés

Aktív hónapokat tudhat maga mögött a Gábor Dénes Egyetem (GDE), amely névadója születésének 125. évfordulója alkalmából júniusban Gábor Dénes emlékévet hirdetett. Az évforduló napjára szervezett Mesterséges Intelligencia Konferencián mutatta be a „MI Jövünk!” ingyenes...

Már a ruháinkat is a mesterséges intelligencia mossa

A mai rohanó életben egyre nagyobb igényünk van olyan megoldásokra, amelyek időt spórolnak, kímélik a ruháinkat és közben a környezetet is. A modern mosási-szárítási technológiák fejlődése ma már lehetővé teszi, hogy kevesebb energiával, kevesebb...

A magasabb fizetésért érteni és használni is tudni kell az AI-t

A napi szinten generatív mesterséges intelligenciát használó munkavállalók magasabb fizetést, nagyobb munkahelyi biztonságot és termelékenységet tapasztalnak – miközben a globális munkaerő egyharmada rendszeresen túlterheltnek érzi magát. A PwC idei Global Workforce Hopes and Fears...

Tévhitek tartják vissza a vállalkozásokat a rendszerszintű AI-alkalmazástól

Miközben az Európai Unió AI Act szabályozásának kulcsfontosságú rendelkezései már 2025 folyamán hatályba léptek, Magyarország Mesterséges Intelligencia Stratégiája pedig 2030-ra a régiós élmezőnybe pozicionálná a hazai gazdaságot, a magyar kis- és középvállalkozások több mint...