Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Print
- Hirdetés -
Személyes történeteket díjaz az Éva magazin
Az Éva magazin idén újra pályázatot hirdet. „Írd ki magadból!” címmel arra buzdítja olvasóit, hogy írják meg saját – izgalmas, megrázó, boldog vagy akár...
Printpiaci sikersztorik: erős márka és minőségi tartalom kell
Úgy tűnik, hogy nemcsak a televíziózás világában igaz, hogy a „tartalom a király”, hanem a lappiac esetében is. A példányszámukat stabilan tartó, vagy akár...
Új magazin a hazai lappiacon
Az IQ Press Kft. gondozásában megjelenő BBC Kertvilág magazin ezentúl évente 10 alkalommal jelenik meg, első lapszáma február 22-től kapható.
A BBC Kertvilág praktikus ötletekkel,...
Sarka Kata, Kiss Ramóna, Kasza Tibor: újra itt a celebek toplistája
A Marketing&Media magazin idén hatodik alkalommal állította össze a Top 25 celeb rangsort, azonban míg 2012-ben még csak a címlapsztárok szerepeltek a listán, majd...
Működik a digitális stratégia a patinás lapnál
Tavaly az utolsó negyedévben 157 ezerrrel növelte digitális előfizetést vásárló ügyfelei számát a The New York Times. A kiadó ebből a forrásból származó bevétele...
Új magazin a hazai lappiacon
NEW Technology néven indít új, műszaki fókuszú magazint a Green Edge Media Group. A kéthavonta megjelenő, széles spektrumból merítő műszaki szaklap az ipar legfőbb...
Keresi a legstílusosabb hírességeket az InStyle
2018-ban is díjazza a legstílusosabb hírességeket és véleményvezéreket az InStyle magazin. A Style Award díjátadóra négy kategóriában szavazhatnak az olvasók, keresik a közönség kedvenc...
Fontos határidő jár le jövő héten a kiadóknak
Január 18-ig, vagyis jövő hét csütörtökig kell elküldeniük az Állami Számvevőszéknek (ÁSZ) a hirdetési árjegyzéküket azoknak a kiadóknak, amelyek az országgyűlési választási kampányban politikai...
Két műsorújságtól is elbúcsúzhattunk
Nem jelenik meg többet az RTV Részletes és a Telehold című műsorújság, az MTVA a felelős gazdálkodással indokolta a két lap megszüntetését.
Az RTV...
Ez vár ránk 2018-ban
Hagyomány már, hogy a Marketing&Media magazin szerkesztőbizottsága értékeli az elmúlt évet és megjósolja, hogy mi vár ránk a következő esztendőben. Nincs ez másként most...
Trendforduló jöhet a printpiacon
Növekvő reklám- és lapeladásokból származó bevételt ért el a print az előző évhez képest. A nyomtatott lapokba vetett bizalom, az ellenőrzött hírek megjelentetése hitelesebbé...
Boldog karácsonyt kíván a Marketing&Media
Boldog, békés karácsonyi ünnepeket kíván minden kedves olvasónak a Marketing&Media magazin és az mmonline.hu csapata.
Robotok segítik az újságírókat
Az Egyesült Királyságban eddig legalább 20 helyi lapban jelentek meg olyan írások, amiket főleg robotok készítettek, minimális emberi beavatkozással. A RADAR nevű kezdeményezést a...
Idén is ráharaptak a fogyasztók a Glamour-napokra
A 2017-es év kimagasló eredményeket és népszerű újításokat hozott az országos Shoppingünnep történetében. A 25. rendezvénynél tartó bevásárlónapok idén minden korábbinál jobban aktivizálták a...
Sportújságírókat képeznek a TF-en
Új alapokra helyezett, felsőfokú, posztgraduális sportújságíró-képzés indul 2018 őszén a Testnevelési Egyetemen (TF).
Mocsai Lajos, a TF rektora az új képzés kapcsán hangsúlyozta, hogy...
Nem kerülhet az ember senkinek az uszályára – interjú dr. Bayer Józseffel
A társadalom 10-15 százaléka fog írott sajtót vásárolni 3-4 éven belül – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak dr. Bayer József. A RAS Magyarország vezetőjével az...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Érkezik David Attenborough óceánokról szóló filmje
A „David Attenborough: Az óceán csodája” egy nagyjátékfilm hosszúságú alkotás, mely különlegességnek számít, mivel ez az első ilyen jellegű együttműködés Sir David Attenborough, a világ legismertebb természettudományos ismeretterjesztője, valamint a felfedezés, tudomány és történetmesélés...
Rengeteg nézőt hozott az ETO BL-győzelme a Sport1-nek
A Sport TV idei legnézettebb közvetítése lett a Győri Audi ETO KC-Odense Bajnokok Ligája-döntő, továbbá a meccs az idősávjában országos első helyet is hozott a Sport1-nek.A Sport TV kiemelt terméke a kézilabda Bajnokok Ligája,...
Többmilliós bírságot kapott és eljárás is indult a TV2-vel szemben
Két műsorszám miatt többmillió forintos bírságot rótt ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa a TV2-re és új eljárás is indult a médiacéggel szemben. Több rádiót és az ATV-t is megbüntették.
A Médiatanács június...
Átszervez az Indamedia, többen távoznak a Totalcartól
Bazsó Gábor (Karotta), Molnár Barbara ügyvezető és Balló Marcell lapigazgató is távozik a Totalcar című autós szaklaptól. A hvg.hu összeállítása szerint az Indamedia jelentős átszervezést hajt végre, a Totalcar vezetése az Index egyik főszerkesztő-helyetteséhez...
Általánosan elérhetővé vált az Amazon MI-asszisztense
Az Amazon Web Services (AWS) bejelentette az Amazon Q általános elérhetőségét. Az Amazon Q a legfejlettebb generatív mesterséges intelligencia-alapú asszisztens, amely a szoftverfejlesztők és üzleti felhasználók hatékonyságát növeli, és teljesen új szintre emeli az...
Digital Center
Elképesztő okosmonitorral rukkolt elő az LG
Az LG Electronics hivatalosan is bemutatta az LG Swing okosmonitort (32U889SA modell), amely a nyár második felében Magyarországra is megérkezik. Az új kijelző az innovatív okosmonitor-kínálat legújabb tagja, amely a CES 2025 innovációs díját...
Kiderült, mi zavarja a legjobban a dolgozókat
A technológiai fennakadások, például a lassú számítógépek, nem működő alkalmazások vagy az elérhetetlen IT-támogatás, nap mint nap megnehezítik a munkavállalók életét. A leggyakoribb irodai bosszúságok közé tartoznak ezek a problémák, amelyek nem csak értékes...
A digitális technológiák felforgatják az ingatlanpiacot is
A lakáskeresők túlnyomó része előnyben részesíti azokat a hirdetéseket, amelyek jó minőségű, nagy felbontású fotók mellett részletes alaprajzot is tartalmaznak. A kiterjesztettvalóság- és MI-alapú alaprajzkészítés ennek megfelelően már gyakorlati eszköz, amely egyre több országban...
A filmipar még óvatos a mesterséges intelligenciával
A hollywoodi filmstúdiók óvatosan bánnak vele, miközben a közösségi média szereplői már aktívan használják a generatív mesterséges intelligenciát (AI) a tartalomgyártás során. A Deloitte elemzői szerint a tartózkodó magatartás hátterében elsősorban a technológia éretlenségével...
Hatalmas változásokat hoz a mesterséges intelligencia
A PwC legfrissebb kutatása szerint az AI (mesterséges intelligencia) a következő évtizedben évi egy százalékpontot adhat hozzá a gazdaság növekedési üteméhez, ami a világ 19. századi iparosítását jellemző fejlődéshez mérhető. A PwC új kutatása...