- Hirdetés -

Kategória: Print

- Hirdetés -

TOP50: nagy meglepetések lesznek

Tizedik alkalommal készítette el a Marketing&Media magazin a legbefolyásosabb hazai médiásokat bemutató TOP50 rangsort, és annyit már most elárulhatunk, hogy komoly változásokból és meglepetésekből...

Különszámmal erősít az Otthon Házak

Az IQ Press Kft. megjelentette első, ház tematikához kapcsolódó különszámát. A kiadvány 2017. július elejéig lesz kapható.  Az OTTHON magazin Házak különszáma irányt mutat, megoldási...

Ma kezdődik a Magyar Sajtófotó Kiállítás

Több mint 360 fénykép látható a Robert Capa Kortárs Fotográfiai Központban a ma kezdődő 35. Magyar Sajtófotó Kiállításon. Az idei pályázatra mintegy 2300 nevezés...

Kiderült, kik nyerték a GLAMOUR Women of the Year díjakat

Március 23-án este újra rózsaszínbe borult a Duna-parton fekvő Várkert Bazár impozáns épülete az évente megrendezett GLAMOUR Women of the Year gálának köszönhetően. Idén...

Pulitzer-emlékdíjat kapott Brückner Gergely és Horvát János

Életmű kategóriában kapott Pulitzer-emlékdíjat Horvát János, az írott sajtó kategóriában pedig a Figyelőnél történt változások után a laptól távozó, és pályafutását az Indexnél folytató...

Új magazin a hazai lappiacon

Március 10-én az IQ Press Kft. gondozásában jelent meg a BBC Kertvilág. A BBC Kertvilág magazin a brit BBC Gardeners’ World, az Egyesült Királyság...

Díjat nyert Brückner Gergely

Idén már második alkalommal hirdette meg a Magyar Energiakereskedők Szövetsége (MEKSZ) a „Média az Energiapiacért” pályázatot. A szervezet célja, hogy elismerje a sajtó azon...

Tehetséges írónők az ELLE magazinban

Hatszáznál is több novella érkezett az ELLE női tehetségeket kereső irodalmi pályázatára. A Több nőt az irodalomba kampány célja, hogy felhívja a figyelmet a...

Megvan a Figyelő új főszerkesztője

Lánczi Tamás lett a Figyelő új főszerkesztője, a lap megújítására néhány hete létrehozott szerkesztőbizottság megbízatása pedig lejárt. Az üzleti hetilaptól a múlt héten távozott...

Ünnepel a Füles

Hatvan éve, február harmadikán jelent meg az első Füles. A rejtvénylap születésnapját egy komplex kommunikációs kampány kíséri.  Sajtótörténelmet írt a Füles, hiszen hazánkban alig van...

A Népszabadság volt újságíróival erősített a Népszava

Ellepték a Népszava szerkesztőségét az októberben megszüntetett Népszabadság volt újságírói, február elsejével 14-et vettek fel közülük a laphoz. Velük, valamint a hamarosan csatlakozókkal együtt...

Távozott a Figyelő főszerkesztője

Február elsejével közös megegyezéssel távozott a Figyelőtől a lap eddigi főszerkesztője, Lambert Gábor. A hetilapnál a múlt héten nevezett ki háromfős szerkesztőbizottságot az új...

Díjazták a legjobb sajtófotósokat

Balázs Attila (MTI/MTVA) nyerte a 35. Magyar Sajtófotó Pályázat nagydíját A maguk közé Down-szindrómás iskolásokat befogadó osztályközösség című sorozatával, az André Kertész Nagydíjat pedig...

Széteshet a Figyelő – politikus a szerkesztőbizottságban

Háromtagú szerkesztőbizottsággal tervezi megújítani a Figyelő című üzleti hetilapot az új tulajdonos, Schmidt Mária. Lánczi Tamás, a Századvég Alapítvány vezető elemzője lesz a szerkesztőbizottság...

Bevásárolt az Observer

Folytatódik a hazai médiapiac átalakulása, ezúttal a szektorral foglalkozó, Médiapiac című szaklap váltott tulajdonost a 24.hu beszámolója szerint. A vevő a sajtófigyeléssel foglalkozó Observer...

Változás a Mediaworks-nél

Kovács-Czövek Hajnalka vette át a Mediaworks magazin üzletágának irányítását. A több mint 15 éves médiatapasztalattal rendelkező szakember a svájci Ringier-nél kezdte pályafutását.  Kovács-Czövek Hajnalka korábban...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Otthonról is megnézheted az idei Oscar-díjas filmeket

Az Oscar-díj a filmipar legrangosabb díja, és mint minden évben, hétfőn hajnalban a Filmakadémia idén is értékelte a tavalyi év legszínvonalasabb filmes teljesítményeit. A különböző, Magyarországon is elérhető streamingszolgáltatóknak köszönhetően már számos friss Oscar-díjas...
Zsákbamacska nézőszám TV2

A Zsákbamacska még a Szerencsekeréken is túltett

A korábbi hetekben a Szerencsekerék erős nézettséget hozott a TV2-nek, azonban a Zsákbamacska még annál is jobb eredményt ért el. A vetélkedőnek is köszönhető, hogy múlt héten a TV2 nagyon elhúzott az RTL-től. Combos előnyt...

Együttműködik a GKID és a Mastercard

2023-tól az e-kereskedelmet immár 10 éve kutató GKID a Mastercarddal közösen vizsgálja a teljes digitális kereskedelmi ökoszisztémát, melynek részeként három fordulóban elkészítik Magyarország egyik legátfogóbb e-kereskedelmi kutatását. Az együttműködés alapját a felek Digitális Kereskedelmi...

Új podcastot indított a Comedy Central és a Dumaszínház

A hazai stand-upos szcéna feltörekvő és már-már veteránnak számító humoristáival indított podcast-sorozatot a Comedy Central és a Dumaszínház. A maga nemében hiánypótló, DumaCast nevű projekt a műfaj kulisszái mögé enged betekintést.A DumaCast a stand-upos...

Lerövidíti az irodai munkát a Microsoft új eszköze

A Microsoft a mesterséges intelligencia felhasználását új szintre emelte azzal, hogy bejelentette a Microsoft 365 Copilotot, ami az Office-alkalmazásokba építve töredékére csökkenti le a napi, klasszikus értelemben vett irodai munkát. A jelenleg tesztüzemben működő...

Podcast

Az e-kereskedelem nem elvesz, hanem átalakít és kiegészít

Ha nincs COVID, és nem beteg az ember annyira, hogy ne tudjon kimozdulni otthonról, milyen ingerküszöböt kell elérni ahhoz, hogy valaki automatikusan online akarjon vásárolni? Létezik-e tipikus online vásárló és miért jellemző ránk annyira...

A legfontosabb a brandhez való lojalitás építése

Vajon mik a közös pontok egy lapkiadó és egy kereskedelmi cég munkájában és hogyan alakultak a média- és tartalomfogyasztási, valamint vásárlási szokások az elmúlt években? Varga Anita, a Rossmann Magyarország marketingvezetője és Kovács Tibor,...

Húsz éve nem ilyen volt a vendéglátás

„Már a pandémia előtt is, azt követően pedig kifejezetten erős volt a munkaerőhiány”, ezt a problémát orvosolandó hozta létre Birizdó Ádám és Sebestyén Ádám a Giggle.hu-t. A Business Lounge január 31-ei adásában az alkalmi...

Don't Miss

Közösségi királyok és királynők

A hazai piacon nagyjából egymillió körüli az üvegplafon, ami körül megáll a rajongótábor bővülése, és aki még nem tart itt, annak van lehetősége a növekedésre – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Bradács András, a Front...

„Az erős márka kapcsolatban van a kimagasló üzleti teljesítménnyel” – interjú Szabó Melindával

Szabó Melinda, a Deutsche Telekom Signature CEO díjas Senior Vice President-je felfedte előttünk többek között a vállalat különböző marketingdöntései és kreatív nézetei mögött meghúzódó okokat is. Válaszai kapcsán nem csupán egy sikeres és innovatív...

Átalakuló lapkészítési elvek

Az átalakuló lapkészítési elvekről, a sztárhírek kiválasztásáról is beszélt Kolossváry Balázs a Marketing&Mediának adott interjúban. A Blikk és blikk.hu főszerkesztője szerint az Instagram és YouTube sztárok netes követői akkor sem vásárolnak print lapot, ha...

Kevésbé kelendő legendák

Hogyan hat egymásra az online és a print kiadvány, mennyire van esélyük az új címlapsztároknak arra, hogy évekig uralják a borítókat – többek között erről is beszélt Bokor Klára. A Kiskegyed, főszerkesztője elárulta azt...

A print a tévés arcokra épül

Kevesebb lett az eladható, el nem koptatott híresség – mondta el a Marketing&Mediának adott interjúban Takács Gabriella. A Best, a Story és a story.hu főszerkesztője beszélt arról is, hogyan hat egymásra az online és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A fenntarthatóságért kampányol az UniCredit

Az UniCredit Bank kiemelt figyelmet fordít a fenntarthatóságra, ami az üzleti döntések során is fontos szerepet játszik. A pénzintézet harmadik éve futó fenntarthatósági kampányában ismét néhány olyan ügyfelét mutatja be, akiknek finanszírozást biztosít és...

Új eszköz az energiapazarlás csökkentésére

Akár 20 százalékkal is csökkenthető az épületek energiapazarlása a Schneider Electric „EcoStruxure Building Operation 2023” megoldásának alkalmazásával. A társaság új rendszerei azon túl, hogy támogatják az épületek energiahatékony működtetését, a szén-dioxid kibocsátás csökkentésében is...

Prágában már lehet hidrogént tankolni

Az ORLEN Unipetrol finomító és petrolkémiai vállalatcsoport új típusú üzemanyaggal, hidrogénnel bővítette csehországi ORLEN Benzina töltőállomás-hálózatának kínálatát. A magyarországi ORLEN töltőállomásokat üzemeltető vállalat személygépkocsik, teherautók és buszok kiszolgálására is alkalmas hidrogén-töltőállomást helyezett üzembe a...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....