Utazás és szabadidő kategóriában ezüst díjat nyert a világ első, állandó Robert Capa életmű kiállításához készült kampány a New York Festivals reklámdíján. A Robert...
Az üzleti világban az első benyomás rendkívül fontos. Ügyfeleink először a cégünk arculatával találkoznak, létfontosságú tehát, hogy azzal figyelmüket megragadjuk, megjegyezzenek és könnyedén azonosítsanak...
Online videóban és audióban is növekedésre számítunk, bár az előbbinél visszafogottabb mértékben – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Erdélyi Eszter. Az Atmedia digitális vezetője beszélt...
A tavalyi volt az eddigi legjobb esztendőnk, a legek éve volt. Büszke vagyok arra is, hogy outdoor cégként folyamatosan kutatunk, innoválunk és olyan szerelemprojekteket...
Az Év videós hirdetése 2023 címmel rövid, mozgóképes reklámokat díjazó versenyt hirdet az IAB Hungary Digitális videó Munkacsoportja, hogy felhívja a figyelmet az online...
Nagyon jó éve volt tavaly a 25 legnagyobb full service és kreatívügynökségnek, az együttes árbevételük 86,9 milliárd forintot tett ki. Ez 38,8 százalékos növekedés...
Az elmúlt esztendőben emelkedett a 15 legnagyobb médiaügynökség összesített árbevétele és eredménye is. Azonban a bevétel bővülése nem érte el a 2022-es infl áció...
A mesterséges intelligencia és a reklámozás közös kapcsolódási pontjainak bemutatására szervezett workshopot a DIMSZ Adatvezérelt Marketing Szövetség, valamint az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT). Hogyan...
A reklámszakma hó végén életbe lépő önszabályozó dokumentuma új, alkalmanként a hatályos uniós irányelveknél is szigorúbb követelményeket támaszt a hirdetésekkel szemben – hívja fel...
Júniusban ezüstöt nyert a Lounge Group Szerencsejáték Zrt.-nek készített Eurojackpot kampánya a nemzetközi WINA Awardson. A WINA, a World Independent Advertising Awards díjat 2016-ban...
Öt országra dolgozott ki bevezető kampányt a Republic Group a Saic Motor MG divíziója részére. Az ügynökség által tervezett kulcsvizuálok, POS anyagok és autómatricák,...
Európa egyik vezető utazási portálja, a német központú Invia magyarországi és szlovákiai performance marketing tevékenységéhez a Growww Digitalt választotta partneréül.A budapesti székhelyű, Közép- és...
Idén már 70. alkalommal rendezik meg a reklámipar legnagyobb eseményét, a Cannes Lionst. Ahogyan az elmúlt évtizedekben megszokhattuk, elképesztő külsőségek között zajlik az esemény,...
Ismerős környezet és helyzetek, barátságos arcok. Minden elemében magyar, emberközeli és életszerű új reklámfilmekkel mutatkozik be az Erste. Az új marketingstratégia jegyében készült filmek...
A globális reklámköltések összértéke idén várhatóan eléri a 727,9 milliárd dollárt, ami 3,3 százalékos bővülést jelent az előző évi 704,9 milliárd dollárral szemben –...
A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert.
A múlt hét...
A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...
Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére.
Az ünnepek alatt és az új...
Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.
Meghatározó pillanatok
ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...
Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...
A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...
A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....
A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...
A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....