Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Reklám
- Hirdetés -
Változásokat hozhat az új reklámetikai kódex
A magyar marketingkommunikációs szakma legnagyobb ernyőszervezete, a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) közleménye szerint a kodifikációs bizottsága és az Önszabályozó Reklám Testület 2021-2022-ben széleskörű szakmai egyeztetés...
Élményalapú outdoor hirdetések, melyeket lehetetlen figyelmen kívül hagyni
Még a reklámokat az online térben egyre ügyesebben elkerülő fiatal generációkra is nagy hatással vannak a látványos, ötletes kültéri reklámkampányok, így nem csoda, hogy...
Gigi Hadiddal kampányol a Coca-Cola
A Coca-Cola új, „Főzünk együtt?” című globális márkakampánya és platformja a közös étkezések varázsát és az ezek során létrejövő emberi kapcsolatokat állítja középpontba. A...
Tiktokon erősít a Szallas.hu
A Szallas.hu TikTok-csatornájának követői 2022 márciusában ismerték meg Pirost, az ügyfélszolgálatot egy személyben megtestesítő izgalmas karaktert. Néhány hónap szünet után Piros most nemcsak a...
Jégemberekkel erősít a HELL
Április közepétől vadonatúj karakterek bukkannak fel a képernyőkön, igaz nem egy egész estés mozifilmben, hanem egy különleges, hollywoodi filmes technikával készült magával ragadó reklámfilmben....
A Republic Groupot választotta ügynökségének a Garmin
Újabb neves márka csatlakozott a Republic Group portfóliójához. Az egyedülállóan széles termékpalettával rendelkező okosóra-, és a világ vezető polgári navigációs eszköz gyártó cégének, a...
Döntőbe került egy magyar adtechcég
A |related| Natív Hirdetés a Native Advertising Institute nemzetközi Native Advertising Awards 2023 versenyen a platformok/netwörkök kategóriájában került a fináléba.
Ez azt jelenti, hogy a...
Együttműködik a Privátbankár.hu és az Adaptive Media
Partneri szerződést kötött a Privátbankár.hu és az Adaptive Media. Az együttműködés értelmében 2023. februárjától a sales house végzi a gazdasági oldal display és natív...
Egy számjegyű növekedéssel számolunk – interjú Kosaras Klaudiával
Nagy büdzsévisszavágásokat nem tapasztaltunk, a szokásosnál több tender volt, és a nagyobb hirdetők mellett a kisebb szereplők is versenyt hirdettek, hogy mérsékeljék az árakat...
Együttműködik az Infostart.hu és az Adaptive Media
Partneri szerződést kötött az Infostart.hu és az Adaptive Media. Az együttműködés értelmében 2023. februárjától a sales house értékesíti az Infostart.hu hirdetési megoldásait. Az Inforadio.hu jogutódjaként...
Reálértéken 10 százalékkal csökkent a média reklámbevétele
A nominális értéket tekintve ugyan kis mértékben nőttek tavaly a reklámköltések Magyarországon, azonban reálértéken számolva már 10 százalékot meghaladó csökkenést lehetett tapasztalni – derül...
Jakabos Zsuzsannával kampányol a Helia-D
A Hydramax brandet a gyártó Jakabos Zsuzsanna, Európa-bajnok magyar úszó, olimpikonnal közösen mutatja be, aki idén márciustól a termékcsalád nagyköveteként mutatkozik be. A termékek...
Együttműködik az Otthontérkép és az Adaptive Media
Partneri megállapodást kötött az Otthontérkép Csoport és az Adaptive Media. A 2023-as év elejétől újra a sales house végzi az Ingatlantájoló.hu, az Otthontérkép.hu, a...
Legyen saját, gazdaságos és praktikus raktárad! – Megoldás a tárolási gondokra (x)
A lakásban, kisebb családi házban élők számára állandó problémát jelenthet, hogy a meglévő bútorokon és tárgyakon kívül nemigen van arra lehetőség, hogy hosszabb-rövidebb ideig...
Max Verstappennel erősít a Heineken
Kevesebb mint két héttel a 2023-as szezon bahreini rajtja előtt, a Formula 1 nemzetközi partnere, a Heineken bejelentette, hogy új, világszintű partneri megegyezést kötött...
Csonka Picivel kampányol a PENNY
Nagyszabású marketing- és reklámkampánnyal kezdte az évet hazánk egyik vezető kiskereskedelmi áruházlánca. A PICI árak elnevezésű promóciós kampány a PENNY széles és folyamatosan bővülő...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
AI forradalom: a Google már nem keres, hanem gondolkodik
A mesterséges intelligencia (AI) az elmúlt két évben forradalmi változásokat hozott a keresőmotorok világában. A Google és más platformok működése már nem csupán kulcsszavakra épül, hanem a felhasználói szándék mélyebb megértésére és a háttérben...
A Generalinál folytatja Kenyhercz Kinga
Szeptember közepétől Kenyhercz Kinga tölti be a kommunikációs és rendezvényszervezési vezetői pozíciót a Generali Biztosítónál. Új szerepkörében a vállalat külső és belső kommunikációjáért, a rendezvényszervezési tevékenységekért, valamint a társadalmi felelősségvállalási programok – köztük a...
Érkezik A nemzet aranyai sorozat az RTL+ Premiumra
Sorozat készült „A nemzet aranyai” című, jelentős hazai és nemzetközi sikereket elért mozifilm több száz órányi felvételéből, amely a háromszoros olimpiai bajnok magyar férfi vízilabda-válogatott legendás évtizedét dolgozza fel. A hét epizódból álló produkciót...
A digitális presztízs lesz az új társadalmi rang
A társadalmi rang kifejezésének módja átalakulóban van. Egyre többet halljuk: amit nem posztoltál, az meg sem történt. A fiatalabb generációk körében már nem csak élményt, hanem státuszt is jelent egy koncertről, egy sztártól vásárolt...
Márkanagykövet lett Pataki Zita
Az Alensa Európa egyik legnagyobb optikai hálózata, amely több mint 40 webáruházat és 36 üzletet működtet a kontinensen. A márka a modern technológiát, a szakértelmet és a stílust ötvözi, hogy a látásgondozást élménnyé, a...
Digital Center
Így tarthatod biztonságban az online életedet
Az internethasználók biztonsága már hosszú évek óta kiemelt fontosságú téma. Napjainkban azonban az adatvédelem és a digitális technológiák biztonságos használata még nagyobb jelentőséget kapott. Mobilbanki és online szolgáltatások jelszavai, telefonszámok, közösségi média- és üzenetküldő...
AI-projektben a Kifli.hu
A Kifli.hu anyavállalata, a Rohlik-csoport informatikai cége, a Veloq bemutatta a világ legfejlettebb, mesterséges intelligencián alapuló, online élelmiszer-kiskereskedelmi központját Bécsben. A bejelentés egy globális együttműködés kezdetét is jelenti a német AutoStore-ral, az intelligens rendelés-feldolgozás...
Rekordokat döntő csúcsmobilt mutatott be a Honor
A Honor első önfejlesztő mesterséges intelligencia alapú okostelefon szériájában mutatkozik be a YOYO ügynök legújabb generációja – a valódi áttörést jelentő AI kameratechnológiával és iparág előtt járó teljesítménnyel. A termékcsalád élén a Honor Magic8...
Robottelefonnal rukkolt elő a Honor
A Honor a Magic8 széria termékbevezető pekingi rendezvényén hivatalosan bejelentette legújabb innovációját: egy izgalmas, új robottelefon-formátum érkezését. Ez a bejelentés fontos mérföldkövet jelent a vállalat év elején elindított HONOR ALPHA TERVÉBEN, amelynek célja, hogy...
Így alakítják át a mindennapjainkat az okosotthonok
Hogy hogyan alakíthatja át a mindennapokat az AI az otthonunkban? Például az összekapcsolt háztartási eszközökön keresztül. A SmartThings platform által vezérelt készülékek egy csendes forradalmat hozhatnak el az otthonokba, ahol a gépek proaktívan, a...