- Hirdetés -

Kategória: Reklám

- Hirdetés -

Keresik az év legjobb marketing megoldásait

A Magyar Marketing Szövetség a hagyományokhoz híven idén is átadja Az Év Ügynöksége 2019 és Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2019 díjakat. A szövetség tizenegy...

Kezd látszani a marketing költéseken a Brexit-hatás

Hét évnyi folyamatos növekedés után az idei harmadik negyedévben fordult elő első alkalommal, hogy több brit vállalat csökkentette a marketing költségvetését, mint amennyi növelte...

Fiataloknak kampányol a K&H

Megültél te már egy pénzköteget? És egy rodeóbikát? A K&H Bank integrált kampányában ezt most mind fizikailag, mind interaktív formában kipróbálhatják a vállalkozó kedvűek....

Virtuális influencerek és mesterséges intelligencia – a jövő kihívásairól tárgyalt az ÖRT

Az európai önszabályozó szervezetek 25 országának képviselője tanácskozott három napig Stockholmban. A konferencia első napján az önszabályozás jelenlegi kérdéseiről, a környezetvédelem, gender és az...

Nálunk terjeszkedne a lengyel Skivak csoport

Dinamikus bővülést tervez hazánkban a lengyel gyökerekkel rendelkező Skivak csoport. 2020 végéig számos szakemberrel kiegészülve igyekeznek meglovagolni a növekvő gazdaságot és reklámköltési hullámot. A...

A Mindeával erősített a Dentsu Aegis

Átveszi a Mindea ügyfélkörét és teljes csapatát a Dentsu Aegis Network Hungary. A megállapodás értelmében 2019. októbertől az iProspect Hungary Rényi Balázs által vezetett...

Újítás a mobil reklámhordozók piacán

Bemutatták az új magyar innovációt, a LuxRoll névre hallgató hirdetéshordozó felületet, ami a mobil reklámhordozók piacán a már 3 évtizede elérhető és általánosan igen...

Így kampányol a Flip

Egyértelmű következtetések, és az ezt felismerők tudatossága, büszkesége áll a Flip új kampányának középpontjában. Például az, hogy nem köt a hűségidő, ha nincs hűségidő....

A streaminget is meghódítja a termékelhelyezés

A Hulu eredeti produkcióinak több mint 90 százalékában, míg a Netflix saját gyártású műsorainak háromnegyedében találkozhattak a nézők termékelhelyezéssel – derül ki a WARC...

Fúzió a reklámértékesítési piacon

Az Open media, a USP-Team és a Flux Communications - tovább folytatva önálló pályafutásukat is - egy új ernyőszervezetet hoztak létre cAD Média néven,...

Ennyi idő jut kampányra a közmédiában

Összesen 300 perc áll rendelkezésre a közmédiában arra, hogy a jelölőszervezetek az önkormányzati választás előtt politikai reklámjaikat közzétegyék. A Nemzeti Választási Bizottság (NVB) döntése...

Fiatalokhoz szól a Generali

„Tervezd meg az első nyugdíjas heted” üzenettel indítja új nyolc hetes integrált kampányát a Generali, amely reklámfilmje mellett egy nyereményjátékkal összekötött microsite-on keresztül hívja...

Állati kampányban a CIB

Szeptember 23-án visszatérnek a televízióképernyőkre a CIB Bank „Kommentátorok” elnevezésű reklámplatformjának állati karakterei. Brúnó, a kutya ezúttal új cicatársat kapott, akit a főszerep hatására...

Változások a DIMSZ-nél

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) megtartotta idei éves közgyűlését, ahol több pozíció megerősítése mellett új elnökségi tagot és felügyelőbizottsági elnököt is köszöntöttek....

Belehúztak az amerikai hirdetők

Az első félévben 107 milliárd dollárt költöttek reklámra az Egyesült Államokban a Magna Global adatai szerint, ez 7,6 százalékos növekedést jelent éves összevetésben. Az...

Kockáztató márkák

A határokat feszegető, megosztó kampányok óriási figyelmet szereznek a cégeknek, ilyenkor ettől hangos a média, a szakmai blogok és fórumok. A Marketing&Media magazin annak...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Megvan, mikor indul A Kiképzés a TV2-n

Január 27-én érkezik a TV2-re a Magyar Honvédséggel együttműködésben készült, katonai feladatokon alapuló sport-reality, A Kiképzés. A Honvédelmi Minisztérium és a TV2 közös fejlesztésű formátumában, a Magyar Honvédség állományából választott négy Kiképző vezetésével civil...

Elindult az Ausztrál Open 2025 a Maxon és az Eurosporton

A Warner Bros. Discovery (WBD) Sports Europe exkluzív Ausztrál Open közvetítéseivel kápráztatja el a kontinens teniszrajongóit, elérhetővé téve az esemény minden mérkőzését csatornáin és platformjain.Idén először a Maxon is követhetjük a tornát, ahol minden...

Kiderült, hol kerestek a legtöbbet az emberek

A 2023. évi nettó keresetek települések szerinti alakulását vizsgálta meg a GKI. Ebben az évben a reálkereset csökkent, de ez nem volt egyenletes a települések szerint. A nettó kereset a fővárosban volt a legmagasabb...

Bajba kerülhetnek az építőipari vállalkozások

2025. január 15-től az építőipari kivitelezést vagy tervezést végző vállalkozásoknak és egyéni vállalkozóknak – például az építészmérnököknek, kőműveseknek, tetőfedőknek, villanyszerelőknek, víz-, gáz-, fűtés- és klímaszerelőknek, festőknek és burkolóknak is – rendelkezniük kell kötelező kivitelezői...

A Honor együttműködik a Google-lal

A Honor bejelentette, hogy a Google Gemini AI képességeit integrálja Honor Magic7 Pro készülékébe, így a funkciók már előre lesznek telepítve. Ez az együttműködés jelentős előrelépést jelent abban, hogy világszerte eljuthassanak a mobilfelhasználókhoz a...

Don't Miss

A Network4 Media Grouphoz igazolt Lennert Márton

2025. január 1-jétől Lennert Márton tölti be a Network4 Media Group kereskedelmi igazgatói pozícióját. A vezető kiemelt feladatai közé tartozik a vállalat bevételeinek további növelése, a termékfejlesztési stratégia irányítása, valamint a nemzetközi piaci jelenlét...

Új régiós vezető a L’Oréalnál

A L’Oréal bejelentette Monika Masewicz kinevezését a Cseh Köztársaság, Magyarország és Szlovákia új ügyvezető igazgatójává, 2025. január 1-jei hatállyal. Kiterjedt vezetői tapasztalatával a nemzetközi piacokon és iparágakban, az új vezető dinamikus és friss szemléletet...

Az MI, akár az áram, a teljes életünket behálózza

A mesterséges intelligencia (MI) segítségével szinte korlátlanul növelhetjük a lehetőségeinket, de ehhez nem sci-fi történeteket, hanem a tudatos használatot és a vele járó kockázatokat, a szabályozási hátteret kell ismernünk – véli dr. Dietz Ferenc....

Bengyel Ádám: A víziónk, hogy mi legyünk a legnagyobbak

Meg kell találni azokat az üzleti partnereket, akikkel közösen tovább tudunk nőni – nyilatkozta a BrandMania Meet The Boss Podcastjének Bengyel Ádám. A Foxpost társalapító-vezérigazgatója a műsorban elmondta azt is, hogy az új befektetői...

Zöld kiadvány készült a MITTE közreműködésével

Az ipari termeléshez, hulladékkezeléshez köthető környezeti problémák bolygónk egyik legnagyobb kihívása: Európában évi 2,2 milliárd tonna hulladékot termelünk, a legfrissebb Circularity Gap Report szerint azonban a globális gazdaság csak 7,2 százalékban tekinthető körforgásosnak. A...