Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Reklám
- Hirdetés -
Közös kampányban a STABILO és a Republic Group
A szeptemberi tanévkezdéshez igazított, online platformra tervezett STABILO point 88 kampány megvalósításához a Republic Groupot kérte fel az ismert márka. A kampány szeptember végéig...
Kevesebbet költenek a márkák influencerekre
Kevesebbet költenek a nagy márkák véleményvezérekre 2019-ben, a nemzetközi cégekből átlagosan kevesebb bevétele lesz idén a tartalomgyártóknak. Az ország három legnagyobb management ügynöksége egységesen...
Ezek most a reklámpiac legnagyobb kihívásai
Médiaügynökségi és reklámértékesítési szakembereket kérdeztünk meg arról, hogy jelenleg a saját területükön mi jelenti számukra a legnagyobb kihívást. Legtöbben ennek kapcsán a szakember-utánpótlást, a...
Állati kampány az E.ON-tól
A megszokott iránytól innovatívan eltér az E.ON szeptember elején induló új márkakampánya. Az energiaszektor általában a funkcionális, technikai megoldásokra helyezi a hangsúlyt, kevésbé az...
A Stahl.hu-val szerződött az Adaptive Media
Partneri szerződést kötött a Stahl.hu és az Adaptive Media. Az együttműködés értelmében a sales house értékesíti a gasztro portál display és egyedi natív hirdetési...
Felpörgött a közterületi hirdetések piaca
Régóta nem tapasztalt növekedést hozott a második negyedév az Egyesült Államokban a közterületi hirdetések piacán. A szegmens közel 8 százalékkal bővült éves összevetésben, amire...
Kitartanak a mozik mellett a hirdetők
Az internet után a második leggyorsabban növekvő hirdetési platform lehet idén a mozi, a WARC Global Advertising Trends tanulmány szerint 4,6 milliárd dollárt költhetnek...
Ötödével nőhet a digitális reklámpiac
Az idén várhatóan meghaladja a 129 milliárd dollárt az amerikai digitális reklámpiac, ami azt jelenti, hogy éves összevetésben közel ötödével bővül ez a szegmens....
Nagyot zuhant a kampányoló sajtótermékek száma
A helyi önkormányzati és nemzetiségi önkormányzati választás előtti kampányban 286 sajtótermék tehet közzé politikai hirdetést, ennyien juttatták el ugyanis a törvényben megszabott határidőig árjegyzéküket...
Megszólalt az MRSZ a CBA-reklám ügyében
Az MRSZ felhívja valamennyi reklámozó figyelmét, hogy tartózkodjanak a reklámozandó márkák népszerűsítése során az öncélú és túlzott, emiatt szakmailag indokolatlan és társadalmilag káros szexuális...
Csodás fotókkal kampányol a Huawei
A fekete kontinens egyik legháborítatlanabb országát mutatja be legújabb kampánya keretében a Huawei. A vállalat workshopján 9 ország 13 fotósa tölthetett négy napot a...
Rákapcsolt a Tuborg
Idén egy 360 fokos kampánnyal teszi emlékezetessé a nyarat a Tuborg: minden szerdán ingyenes DJ-szettel várja a valódi élményeket keresőket a város egyik legjobb...
Már csak órák maradtak a jelentkezésre
Ma délutánig várja az Állami Számvevőszék (ÁSZ) azon sajtótermékek hirdetési árjegyzékeit, amelyek politikai hirdetést kívánnak közzétenni az október 13-ára kiírt önkormányzati választást megelőző kampányidőszakban....
Hősökkel kampányol a Huawei
Az éjjel láthatatlan hősei előtt tiszteleg a Huawei legújabb kampányában. A gyártó új okostelefon-családja, a P30 széria kiemelkedő kameraképességei ihlették azt a rövidfilmet, amelyet...
Rendhagyó kampánnyal jelentkezett az Antenna Hungária
Az Antenna Hungária lakossági márkáit népszerűsítő legújabb reklámspotjai cseppet sem hétköznapi történeteket és szereplőket mutatnak be. A MinDig TV, MinDig TV Extra, mindiGO TV...
A Rebublic Grouppal dolgozik a CHERRISK
Május óta láthatók a CHERRISK nyári kampány utas- és lakásbiztosítás display és PPC hirdetései, az animációs TVC-k pedig június közepe óta futnak. Csak úgy,...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Változás az IKEA vezetésében
Juvencio Maeztu az IKEA és az Ingka Csoport új vezérigazgatója és elnöke.Juvencio Maeztu, jelenlegi vezérigazgató-helyettes, 25 éve dolgozik az IKEA-nál különböző pozíciókban. Pályáját a 2000-es évek elején spanyolországi áruházvezetőként kezdte, és célorientált, vállalkozói szemléletű...
Zsebükbe nyúlnak a nagyvállalatok vezetői
Jelentős változások mentek végbe a nagyvállalatok beruházási hajlandóságában – derült ki a K&H nagyvállalati növekedési index 2025 második negyedéves kutatási adataiból. Noha a következő tizenkét hónapban romló árbevétel-nyereség aránnyal kalkulálnak a cégvezetők, mégis a...
Magához tért az e-autó piac
A globális BEV-eladások (Battery Electric Vehicle) 33 százalékkal emelkedtek 2025 második negyedévében az egy évvel korábbi, azonos időszakhoz képest. A vizsgált piacokon az újonnan regisztrált akkumulátoros elektromos járművek száma meghaladta az 5,9 milliót, ezzel...
Sallai Rolanddal kampányol a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar labdarúgó-válogatott meghatározó játékosával. A vállalat büszke sajátmárkás termékeinek minőségére, és vallja, hogy aki ezeket választja, nem kompromisszumot köt, hanem tudatos vásárlói döntést hoz. Sallai...
Lakbércsökkenést hozhat az Otthon Start Program
Az Otthon Start Program indulása nemcsak a lakástulajdonhoz jutásban, hanem az albérletpiacon is fordulatot hoz. A Duna House szerint a támogatási lehetőség kettős hatást gyakorolhat: csökkenhet a bérlői kereslet, miközben nőhet a kiadó lakások...
Digital Center
Chatbotok az ügyfélszolgálatban: ez lehet a megoldás
Mikor válik frusztrálóvá az automatizáció az ügyfél számára? Hogyan ismerjük fel időben, hogy mikor van szükség valódi emberi jelenlétre? Hol húzódik az a kritikus pont, ahol az automatizált rendszer már nem nyújt megfelelő élményt,...
Brutál jó gaming monitorral rukkolt elő az LG
Az LG Electronics (LG) bemutatta az UltraGear 27GX700A monitort, a világ első olyan gaming kijelzőjét, amely negyedik generációs Tandem OLED technológiával, és VESA DisplayHDR True Black 500 tanúsítvánnyal rendelkezik. A profi játékosok számára tervezett...
Nagyvállalatoknak kedvez a Kyndryl és a Microsoft együttműködése
A Kyndryl, a vállalati szintű, üzletkritikus technológiai szolgáltatások vezető globális szolgáltatója bejelentette a Kyndryl Microsoft Acceleration Hub elindítását, amelynek célja a mesterséges intelligencia (MI) elterjedésének támogatása és a digitális transzformáció felgyorsítása a nagyvállalati ügyfelek...
Az egészségügyet támadják a kiberbűnözők
Egy zsarolóvírus az egészségügyben nemcsak az adatokat titkosíthatja, de akár emberi életeket is veszélybe sodorhat. A kibertámadások száma évről évre nő, miközben az ellátórendszerek gyakran felkészületlenül állnak a támadásokkal szemben. A Kingston Technology szakértőinek...
Őrületes tempóban nő az e-sport népszerűsége
Az e-sport iparág robbanásszerűen növekedett az elmúlt években, amit a mobilplatformok terjedése, valamint a professzionális versenyek köré épülő ökoszisztéma erősödése hajt folyamatosan előre. Nemzetközi kutatások alapján 2032-re 9,1 milliárd dolláros forgalom is várható. A...