- Hirdetés -

Kategória: Reklám

- Hirdetés -

Változás a Médiapiacnál

Február 1-től a LifeTime Media Sales House értékesíti a Médiapiac szaklap print és online felületeit. A több mint 14 éves múlttal, komoly hagyományokkal bíró B2B...

Már csak óráik maradtak a kiadóknak

Ma jár le a hirdetési szolgáltatások bejelentésének határideje, az a sajtóorgánum, amely nem küldi el árjegyzékét az Állami Számvevőszékhez (ÁSZ), nem közölhet politikai hirdetést...

Különleges reklámfilm készült

Egy szappanopera-forgatás vicces momentumára épül a Paloma kávémárka legújabb, Scherer Péter főszereplésével készült tv-szpotja. A kampányt a reklámfilmszerepeket csak kivételes esetben vállaló ismert színész...

Felével nőtt a Radio Sales House bevétele

Tavaly az előző évhez képest 50 százalékkal nőtt a legnagyobb hazai rádiós kereskedőház, a Radio Sales House Kft. (RSH) kereskedelmi reklámbevétele, és elérte a...

Erre figyeljen az online marketing során

Az elmúlt években olyan formabontó online hirdetési lehetőségek jöttek létre, amelyek nemcsak a reklámszakembereket, hanem a jogászokat is új kihívások elé állították. Hogyan lesz hirdetőből...

Közel 10 százalékos bővülés a digitális reklámpiacon

A múlt év harmadik negyedéve 9,4 százalékos növekedést hozott az egy évvel korábbihoz képest a hazai digitális reklámbevételben az IAB Hungary NORI indexe alapján....

Meglepő kampány a Randivonal.hu-tól

Szokatlanul őszinte reklámvideóval készült a Randivonal.hu a társkeresésben főszezonnak számító januárra. A reklámokban megszokhattuk, hogy a hirdetők leegyszerűsítik az eladni kívánt terméket és úgy...

Színes akcióban a Bonduelle

Elindult a „Bonduelle színek: színesítsd a tányérod!” elnevezésű kampánya azzal a céllal, hogy a termék-portfólió széles választékát és sokszínűségét alapul véve, vadonatúj, kreatív recept-videókkal...

Így kampányol az OTP Egészségpénztár

Az egyéni befizetések ösztönzésére indított integrált kampányt az OTP Egészségpénztár. A Munka nem várhat kampány legújabb elemeként megnyílt az ország első VR-Várója az Országos...

Vizsgálták az influencerek videóit

Az Önszabályozó Reklám Testület megkapta az első, Youtube influencerek által megosztott reklámokat véleményezésre. A Lactacyd és a Libresse által támogatott szexuális felvilágosító kampányban a tisztán...

Tovább terjeszkedik az Atmedia

Jövő januártól megjelenik az online hirdetési felületek értékesítésének piacán is az Atmedia, a társaság a Printimus kereskedőházzal kötött megállapodást. A stratégiai szerződés alapján értékesítik...

Így kampányol a brands.hu

Image kampányt indított a megújuló brands.hu. A szeptemberi tulajdonosváltást követően a kommunikációjában is magasabb fokozatra váltott a site, aminek az egyik első lépése egy...

Meglepő bejelentést tett a Facebook

A Facebook helyben, a tevékenysége szerinti országokban fogja könyvelni reklámbevételeit ahelyett, hogy dublini székhelyén venné nyilvántartásba azokat - jelentette be a közösségi médiaportál. A...

A webáruházak is pörgetik a hirdetési piacot

Az idei év első kilenc hónapjában a listaáras reklámköltés duplájára nőtt az e-kereskedelmi hirdetőknél. Nemcsak lufi ez a felfutás, hanem tartósan erős hirdetőkké válhatnak....

Digitális előzés a reklámpiacon

Az idén először világszinten is többet költenek a hirdetők különböző digitális csatornákon, mint a televízióban – derül ki a MAGNA friss előrejelzéséből. A társaság...

Itt az új csodafegyver? – Megugrott a termékmegjelenítések száma

Elképesztő növekedést hozott az idei első félévben a termékmegjelenítések száma a két vezető kereskedelmi csatornán, az RTL Klubon és a TV2-n. Az NMHH elemzése...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Komoly inflációt érzékelnek a középkorúak

A középkorú magyarok inflációs érzete továbbra is messze meghaladja a hivatalos statisztikákban szereplő értéket a K&H biztos jövő felmérése szerint. A legfrissebb adatok szerint 2025 májusában a megkérdezettek átlagosan 22 százalékos éves inflációval számoltak,...

A szülők a hibrid munkavégzést választanák

Az International Workplace Group legfrissebb kutatása szerint a szülők több mint fele (58%) számára stresszt jelent az iskolai szünet alatti gyermekfelügyelet megszervezése. A megkérdezett szülők 72 százaléka nyilatkozott úgy, hogy ilyenkor szívesebben dolgozna többet...

Így javíthatod a hitelképességed

A várhatóan ősszel induló Otthon Start Program új lehetőséget kínál az első lakásukat vásárlóknak, ám a kedvezményes hitel csak azok számára lesz elérhető, akik nemcsak a jogszabályi, hanem a banki hitelképességi feltételeknek is megfelelnek....

Új ízekkel csábítanak az OMV kutak

A nyár nemcsak a szabadságról és a napsütésről szól, hanem az új ízek felfedezéséről is. Az OMV ezért idén is új gasztronómiai kínálattal készül a szezonra: a gondosan válogatott alapanyagokból készült mediterrán és BBQ...

Élőben szurkolhatunk a magyar teniszezőnőknek

A hamburgi WTA 250-es tornán a 7. helyen kiemelt Bondár Anna (77. a világranglistán) az osztrák Sinja Kraus legyőzésével jutott a legjobb 8 közé, ahol ellenfele az Alekszandrova-Werner nyolcaddöntő győztese lesz. Az orosz Jekatyerina...

Digital Center

Ezért nem lesz informatikus a lányokból

A Smartiz program 7 év alatt több mint 150 diáklánynak segített, hogy megtalálja a helyét a tudomány és technológia világában.Június közepén háromnapos táborral zárult le a Smartiz oktatási program hetedik évada, melynek során egy...

Új okosórákkal rukkolt elő a Samsung

A Samsung bemutatta a Galaxy Watch8 és Galaxy Watch8 Classic okosórákat, amelyek ikonikus formatervezésükkel friss arculatot képviselnek a teljes Galaxy Watch termékcsaládban. A Galaxy Watch párnázott kialakításán alapuló új készülékek a széria történetének eddigi...

Már lehet nevezni az egyik legnagyobb mobilfotós versenyre

Elindult a nevezés a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotó-versenyre, amelyet idén a HUAWEI Pura 80 okostelefon-széria bemutatóján jelentettek be. A pályázat évről évre lehetőséget ad a világ minden tájáról érkező fotósának, hogy megosszák alkotásaikat,...

Így védhetjük meg a gyerekeket a kibertérben

A nyári szünet idején a gyerekek több időt töltenek otthon, sokszor felügyelet nélkül – ez pedig nemcsak a fizikai, hanem az online biztonság szempontjából is kihívásokat jelent. A tizenévesek digitális jelenléte a szünetben sem...

Új kihívások előtt a technológiai felsővezetők

Ahogy a mesterséges intelligencia (AI) alkalmazása felgyorsul, a technológiai felsővezetés (tech C-suite) új készségekre tesz szert, növeli befolyását és egységes megközelítést alkalmaz az üzleti transzformáció során. A Deloitte friss felmérése, a „Deloitte Tech Exec...