- Hirdetés -

Kategória: Reklám

- Hirdetés -

Influencerekre épít az Armadillo

Az ügynökség az elmúlt fél évet kutatással és saját program kidolgozásával töltötte, amelynek eredményeként saját influencer-programot hozott létre, amelyben a hitelesség fontosabb, mint a...

Így kampányol a Budapest Bank

„Engedd, hogy rád találjon egy jó lehetőség!” – hangzik el a Budapest Bank február 8-án indult legújabb kampányában, melynek stratégiai tervezését és teljes körű...

Vizsgálatot indítanak az Agency Toplist miatt

Összefogtak a reklámszakma érdekképviseletei és közös ad hoc feltáró bizottság létrehozásáról, illetve vizsgálat elindításáról döntöttek az Agency Toplist kapcsán. Az új ügynökségi rangsor kapcsán...

Ismét élen az ACG az M+ Listán

Idén visszatért a M+ Lista élére a reklámügynökségek között az ACG, a cég már harmadik alkalommal végzett az első helyen. Az elmúlt években zsinórban...

A Havas Budapest lett a befutó a JDE tenderén

A Havas Budapest nyerte a Jacobs, az Omnia és a Pickwick márkák digitális kommunikációs feladataira kiírt tendert, az együttműködés február 1-jén kezdődött az ügynökség...

A Szentkirályinak dolgozik a Neo

A Neo Interactive-ot választotta a Szentkirályi Ásványvíz, a cég a piacvezető ásványvíz márka online kommunikációján dolgozik az év elejétől. A reklámvállalatot tendermunkája alapján kérte...

Mindjárt itt a félmilliárd dolláros este

A múlt évben összesen 534 millió dollárt költöttek el a hirdetők reklámokra az profi amerikai futball bajnokság, az NFL döntője, a Super Bowl alatt....

Így kampányol a Duna House

Saját értékesítőivel forgatott reklámfilmet a Duna House. A reklámszpot a kollégák segítségével mutatja be, hogy egyre nagyobb presztízs profi ingatlanosnak lenni, a minőségi szolgáltatás, az...

Kampányol a Codecool

Többek közt jogász, zenész és grafikus mesél párperces Youtube videókban a karrierváltási döntéshez vezető körülményekről, és a Codecool segítségével végrehajtott sikeres pályamódosításról. Háromirányú kommunikációval van...

Meglepő eredményt hozott a reklámok vizsgálata

Több mint 1200 reklámot vizsgált meg november utolsó hetében az ÖRT abból a szempontból, hogy megjelent-e bennük a „nyaggatás”, vagyis felszólították- e a kiskorút,...

Megvan a lista: náluk hirdethetnek a pártok

Az Állami Számvevőszék péntek délután internetes oldalán nyilvánosságra, hogy mely sajtótermékek és kiadók regisztráltak és adták le árjegyzéküket a törvényi előírásnak megfelelően annak érdekében,...

Felpörög a reklámpiac

Régóta nem látott ütemű növekedés jöhet a globális reklámpiacon a Warc előrejelzése szerint, a tavalyi 3 százalék után idén 4,7 százalékos lehet a bővülés....

Vloggerekkel csábít a METU

Átfogó kampányt indított a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) a 2Republic reklámügynökséggel az idén felvételiző fiatalok megszólítására. A METU aktív hallgatói és az egyetemen végzett,...

Változás a Médiapiacnál

Február 1-től a LifeTime Media Sales House értékesíti a Médiapiac szaklap print és online felületeit. A több mint 14 éves múlttal, komoly hagyományokkal bíró B2B...

Már csak óráik maradtak a kiadóknak

Ma jár le a hirdetési szolgáltatások bejelentésének határideje, az a sajtóorgánum, amely nem küldi el árjegyzékét az Állami Számvevőszékhez (ÁSZ), nem közölhet politikai hirdetést...

Különleges reklámfilm készült

Egy szappanopera-forgatás vicces momentumára épül a Paloma kávémárka legújabb, Scherer Péter főszereplésével készült tv-szpotja. A kampányt a reklámfilmszerepeket csak kivételes esetben vállaló ismert színész...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Esélyük sem volt a világsztároknak a hazai énekesekkel szemben

Csupán öt külföldi előadó fért fel a magyarok 20-as Spotify-toplistájára, míg a YouTube-on egyetlen világsztár sem került be az ország legkedveltebb énekesei közé. Egyebek mellett erre mutat rá a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...

Fontos mérföldkőhöz ért a DODO

Az elmúlt két évben a DODO szinte teljes egészében franchise-alapú működésre állt át Magyarországon: míg 2023 augusztusában 50%-os volt a franchise-partnerek aránya, ezt az értéket mostanra sikerült megduplázni. A DODO dinamikus növekedésének kulcsa a...

Új igazgatósági elnök a Shellnél

A Shell Hungary Zrt. bejelentése szerint 2025. október 1-jétől Marik Gyula tölti be a vállalat igazgatósági elnöki tisztségét, már meglévő régiós beszerzési vezetői pozíciója mellett. Marik Gyula Istenesné Solti Andreát váltja, aki több mint...

Fontos lépést tett a K&H, örülhetnek a vállalkozások

A K&H Bank is csatlakozott a Magyar Nemzeti Bank (MNB) által indított Minősített Vállalkozói Hitelprogramhoz, amelynek célja, hogy a vállalkozások számára átláthatóbb, versenyképesebb és egyszerűbben elérhető finanszírozási megoldást nyújtson. A K&H a piacon kiemelkedő...

Új HR-vezető az ING Banknál

2025. szeptember 15-től Németh Zsófiát nevezték ki az ING Bank HR-vezetőjének Magyarországon. Németh Zsófia több mint 15 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik a HR és szervezetfejlesztés területén. Pályafutása során számos iparágban – a pénzügyi, a biotechnológiai,...

Digital Center

Javul a magyarok AI felkészültsége, hódít a ChatGPT

Az idei AI Summiton debütált a 2025-ös AI Readiness Index, amelyet a Publicis Groupe Hungary megbízásából a PwC Magyarország készített el. Az online vásárlókon mért kutatás eredményeit Greifenstein Jakab, a Publicis Groupe Hungary performance...

Ugrásszerű növekedés a hajlítható telefonok európai piacán

A hajlítható okostelefonok európai piaca látványos növekedési szakaszba lépett – derül ki a Counterpoint Research legfrissebb jelentéséből. A bővülést elsősorban a technológiai innovációk, a készülékek megnövelt tartóssága, valamint a különböző árkategóriákban egyre szélesebb körben...

Ezt tudják a legújabb Motorola mobilok

A Motorola bemutatta okostelefon-portfóliójának új tagjait, amelyek intelligens élményt, kifejező dizájnt és erőteljes teljesítményt kínálnak több árkategóriában.A sorozat élén a motorola edge 60 neo áll, egy kompakt, stílusos eszköz, amely a moto ai-t, a...

Rákapcsol a mesterséges intelligenciára a Lenovo

A Lenovo Innovation World 2025 rendezvényen a Lenovo bemutatta eddigi legújabb AI-alapú innovációinak portfólióját. A nagy teljesítményű PC-ktől az intelligens táblagépeken és a magával ragadó játékeszközökön át a Motorola okostelefonokig terjedő új termékcsalád tükrözi...

Indul az első hazai vállalati AI-verseny

Generatív AI-modell a megbeszélések összefoglalására, AI-alapú képfelismerés a radiológiai leletek kiértékelésére, valós idejű adatelemzés a prediktív karbantartás támogatására – csak néhány kiragadott példa a számtalan vállalati alkalmazási terület közül. A mesterséges intelligencia (MI) ma...