- Hirdetés -

Kategória: Reklám

- Hirdetés -

Újabb szupersztár a Reebok-nál

Új taggal bővült a Reebok család. Gigi Hadid, Teyana Taylor és a Rae Sremmurd után újabb szupersztár csatlakozott a márka nagyköveteinek csapatához Ariana Grande...

Különleges programsorozatot indít a Dreher

Októbertől sörvacsora programsorozatot indít a Dreher Sörgyárak. A havonta egyszer megtartott exkluzív esemény mesterszakácsa Lenk Zsolt lesz, a menüt pedig Vásárhelyi István sörgasztronómussal közösen...

Az elfogadásért is dolgozik az ÖRT

Az ÖRT tevékenysége nemcsak a szolgáltatásokra korlátozódik, de fontos feladata az is, hogy az önszabályozást, mint szabályozási formát (a jogi szabályozás mellett, vagy annak...

Kreatív környezet – interjú a WPI régiós vezetőjével

Progresszívek, gyorsan dolgoznak, hatékonyak a közös munkában – sorol néhány indokot Lisa Kettman-Kervinen, miért is választották új magyar partnerüknek a Mediatort. A WPI európai...

Milliárdok nyomában – ügynökségeknél gyűjt információt a NAV

Több hazai ügynökségnél is érdeklődött az elmúlt hónapokban a NAV a Google- és Facebook-hirdetések kapcsán a Marketing&Media magazin információi szerint. A két cég egyelőre...

Viberen újított a neo

Neobot néven szórakoztató chatBOT-ot készített a Neo Interactive a reklámügynökségi élet mindennapjainak illusztrálására.  Ennek során a „deadline motivátor”, „kicsimmel ügynökségekbe’”, „love me tender”, „random szívküldi”...

Különleges kampány a Schweppes-től

Igazán csak akkor fedezheted fel a világot, ha ki mersz próbálni új dolgokat: a csodák a komfortzónádon kívül történnek. Ez a fő üzenete a...

Különleges reklámfilm készült

Különleges VR-filmekkel indítja kármegelőzési kampányát a Generali. A Generali Előrelátó kampány célja, hogy a VR-élmény által nyújtott személyes megtapasztalás rádöbbentse a lakosságot arra, hogy...

Így plakátolna a szakma

A törvényi előírások betartásának támogatása, uniós gyakorlathoz történő alkalmazkodás, minőségi és környezetvédelmi szempontok is meghatározták az MRSZ közterületi tagozata által elkészített ajánlást a közterületi...

Youtuberekkel kampányol a Telekom

Először szerepelnek a legnépszerűbb magyar youtuberek egy nagy márka reklámfilmjében. Az Y-generáció eltérő kommunikációs szokásaira reagálva a Telekom úgy döntött, hogy a fiatalok körében...

Az Ads Interactive-ot választotta a Zoom.hu

Az Ads Interactive értékesíti az augusztusban indult hírportál, a Zoom.hu felületeit. A klasszikus megoldások mellett egyedi kreatívokkal is készülnek a hirdetők számára.  „A kezdetektől nagy...

Pályázat a villanyoszlopok reklámcélú hasznosítására

A Fővárosi Közgyűlés szerdai ülésén támogatta a közvilágítási oszlopok reklámcélú hasznosítását nyilvános pályázat útján. A testület döntött arról is, hogy kivizsgálják, miért nem fizetett...

Jöhetnek a reklámok a gyerekcsatornán

A Turner Broadcasting második legnagyobb, gyermekeknek szóló márkája, a Boomerang októbertől hirdetési és promóciós lehetőségeket kínál Magyarországon.  A világ legnagyobb animációs film gyűjteményének hatalmas erőforrásaira...

Magyar bombázóval kampányol a Coca-Cola

Ismét Mihalik Enikő lesz a Coca-Cola kampányának arca: épülethálókról, óriásplakátokról, buszmegállókról, citylightokról mosolyog majd ránk. Az őszi közterületi márkakampányban a híresség modelltársaival az esti...

Világsztárral kampányol a Columbia

Zac Efronnal, a világhírű színésszel szerződött a sportruházati világcég, a Columbia Sportswear. A közös munkát egy humoros teaser videóval jelentették be, amiben Efron és...

Reklámügynökségeket választott a K&H

Megvannak a K&H reklámügynökségi tenderének nyertesei, a Laboratory Group és a McCann Budapest készítheti mostantól a bank új reklámjait. A K&H még tavaly decemberben...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Házasság első látásra

Más csatorna volt a nézettebb hétköznap és hétvégén

Múlt héten a hétfőtől péntekig terjedő időszakot a TV2, a hétvégét az RTL nyerte. Összességében viszont megint a TV2 ért el jobb heti átlagot, amiben nagy szerepe volt a Házasság első látásra című műsornak. A...

Kellemes karácsonyi ünnepeket!

Minden Kedves Olvasónknak kellemes karácsonyi ünnepeket kíván a Marketing&Media magazin és az mmonline.hu szerkesztősége!  

Jövőre is világsztárokkal jön az Örvényesvölgy Fesztivál

2025-ben június 27-29. között tartják a zalai dombok egyik legszebb, panorámás völgyében az Örvényesvölgy Fesztivált. A többszörös platinalemezes, világszerte népszerű LIGHTHOUSE FAMILY énekese, Tunde Baiyewu koncertje nyitja június 27-én a 3 napos fesztivál programját....

Így lehet felhőtlen a karácsonyi utazás

Karácsonyi fénybe öltözött a repülőtér 2. Terminálja. Az ünnepi hangulat megteremtése mellett a Budapest Airport kiemelt figyelmet fordít a karácsonyi időszakban megnövekedett forgalom kezelésére, hogy mindenki számára kényelmes és gördülékeny utasélményt biztosítson. Ennek részeként...

Rekordforgalommal zárhatja az évet a Budapest Airport

Rendkívül erős utasforgalmat regisztrált novemberben a VINCI Airports hálózatának részeként működő Budapest Airport; összesen 1 401 245 utas fordult meg a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren, ami nemcsak a tavalyi adatot haladja meg 22 százalékkal, hanem az...

Don't Miss

Bengyel Ádám: A víziónk, hogy mi legyünk a legnagyobbak

Meg kell találni azokat az üzleti partnereket, akikkel közösen tovább tudunk nőni – nyilatkozta a BrandMania Meet The Boss Podcastjének Bengyel Ádám. A Foxpost társalapító-vezérigazgatója a műsorban elmondta azt is, hogy az új befektetői...

Zöld kiadvány készült a MITTE közreműködésével

Az ipari termeléshez, hulladékkezeléshez köthető környezeti problémák bolygónk egyik legnagyobb kihívása: Európában évi 2,2 milliárd tonna hulladékot termelünk, a legfrissebb Circularity Gap Report szerint azonban a globális gazdaság csak 7,2 százalékban tekinthető körforgásosnak. A...

Először nyert díjat magyar kampány az európai Effie Awards-on

Az Effie reklámhatékonysági verseny 23 éves magyarországi történetében először került be magyar pályamunka az európai döntőbe. 2024. december 11-én este a brüsszeli díjátadón bronz Effie-t nyert a LEGO Oroszlán és a Red Lemon Media.A...

Díjazták a Mapei kommunikációs vezetőjét

Mészáros Szilvia, a Mapei Kft. PR- és kommunikációs vezetője kapta a 2024-es „Az Év Építőipari Marketingkommunikációs Személye” díjat. Az elismerést az Építőipari Vállalkozások Országos Szövetségének Médiatagozata alapította, és idén adták át először. A szakember...

Kisfilmmel ünnepel a Human Telex

Nem szokványos születésnap, nem szokványos ajándék: a Human Telex Advertising & Event teljesen házon belül készített egy filmet magáról, mindenkinek és maguknak. A filmben az időutazás és a fantázia találkozik az ügynökség értékeivel.A 35....