A Soproni új kampánya változatlan kreatív platformra épít, de jellegzetes, magyaros karakterekre bontja tovább az alapüzenetet, hogy mennyi minden közös bennünk. Külön-külön mutatja be...
Jubileumi játékot hirdetett hazánk egyik legkedveltebb kávémárkája: 50 éves születésnapja alkalmából az Omnia országosan több mint 3000 nyereményt sorsol ki vásárlói között. A nagyszabású...
Kizárólag mikroinfluenszerekkel, azaz mindössze néhány ezres követőtáborokkal rendelkező véleményvezérekkel dolgozik az új magyar influenszer ügynökség, a Creatinsta. Az eddig főleg nagykerekkel és gyártókkal dolgozó...
Az egész nap a telefonján lógó millenial generációnak indított különleges, álló formátumú videósorozatot „SEEN” címmel a Coca-Cola Magyarország. Az epizódok négy fiatal szempontjából mutatják...
A Nissan legújabb plakátkampánya 26 egyedi felületen mutatja be Budapesten a forgalmas csomópontok körül keletkezett szálló por mennyiségét, aminek levegőbe jutásáért jelentős részben a...
Bár folyamatosan jelennek meg újabb részletek a Cambridge Analytica tevékenysége és a Facebook hibás adatkezelése miatt kirobbant botrány kapcsán, előfordulhat, hogy az eset nem...
Inkább sportolókkal reklámoznak a tévében – derül ki Médiatanács által elfogadott vizsgálatból. Korábban média- és filmes sztárokkal készítettek több szpotot.
A Médiatanács elfogadta a...
Egyre nagyobb a nyomás az Egyesült Királyságban a hirdetők oldaláról az adatkezelési botrányba keveredett Facebookon, a közösségi oldal több százmillió fontnyi reklámpénzt veszíthet, ha...
A Turner International először biztosít a hirdetők számára olyan megoldást, amellyel nemzetközi, régiós és helyi kampányokat hozhatnak létre, kapcsolatot teremtve a márkák és a...
Egy-egy nagy sportesemény nem csak a fogyasztók, de a reklámozók figyelmét is felkelti, a szervezők – jogtulajdonosok – azonban keményen védik a saját szponzoraik...
Egyre több a termékmegjelenítés az országos kereskedelmi televíziók saját gyártású műsoraiban – derül ki az NMHH legfrissebb tanulmányából.
A Médiatanács elfogadta az NMHH legfrissebb tanulmányát...
Négy induló közül az ACG nyert a Hasbro Magyarország által tavaly decemberben a cég márkáival kapcsolatos digitális feladatok kezelésére kiírt tendert. A kommunikációs ügynökség...
A múlt évben 3,2 százalékkal csökkent a tévés reklámpiac az Egyesült Királyságban 2016-hoz képest. A rádióknak ugyanakkor jó évük volt, a szegmens története legnagyobb...
Egy különleges együttműködésnek köszönhetően a legismertebb Disney mesehősök matricáit rendezhetik albumba és családi kártyajátékokat gyűjthetnek a SPAR vásárlói. A sokszínű album a rajzfilmszereplőkhöz kötődő...
A múlt évben 18,48 százalékkal nőtt a sajtó reklámbevétele 2016-hoz képest – jelentette be Hivatal Péter, a Magyar Reklámszövetség ügyvezetőségi tagja az Evolution konferencián....
A SPAR Magyarország felkészülten várja az ünnepeket, amely továbbra is az év egyik legforgalmasabb időszaka. A vásárlók árérzékenysége erős, ezért a vállalat a kedvező ár-érték arányú ajánlatok mellett a széles ünnepi választékra épít. Decemberben...
A Magyar Nemzeti Bank a K&H Biztosítónak ítélte oda a Zöld Pénzügyek Díjat „Zöld Biztosító és Pénztár” kategóriában. Az elismerést azok a pénzügyi intézmények kapják, amelyek működésükben és szolgáltatásaikban is élen járnak a zöld...
Összesen 220, digitális oktatásra optimalizált, felújított laptopot vehetett át 15 iskola a 4iG a Digitális Társadalomért Alapítványtól. A Digitális Esély Program pályázatának keretében országszerte olyan pedagógusok és diákok kaptak új eszközöket, akik már ma...
A magyarok körében is egyre kedveltebbek az őszi és téli utazások, sokan szeretnek november és február között akár hosszabb időre is elutazni, például a télből nyárba. Az ilyenkor utazóknak sem árt tudni azonban, mire...
A karácsonyi időszak nemcsak a családi ünneplésről szól, a céges karácsony is fontos esemény. Lehetőséget ad arra, hogy az év végi rohanásból kilépve együtt ünnepeljenek a kollégák, lezárják az évet, megköszönjék egymásnak a munkát,...
Összesen 220, digitális oktatásra optimalizált, felújított laptopot vehetett át 15 iskola a 4iG a Digitális Társadalomért Alapítványtól. A Digitális Esély Program pályázatának keretében országszerte olyan pedagógusok és diákok kaptak új eszközöket, akik már ma...
Az Umbrella AI laborja, a CODEPUNK sikeresen lezárta a Generation AI VOL2 filmalkotó pályázatát, amelynek fő célja, hogy felfedezze és támogassa az AI által inspirált kreatív filmes tehetségeket, támogassa a mesterséges intelligencia által inspirált...
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait több kategóriában is elismerték a Consumer Technology Association (CTA) szervezet által odaítélt CES 2026 Innovációs Díjakkal. Idén a vállalat mobilkommunikációs, szórakoztatóelektronikai, háztartási és félvezető fejlesztései is a legjobbak...
Az önálló tervezésre, cselekvésre és tanulásra képes AI-agentek, avagy MI-ügynökök alkalmazása gyorsabban terjed a vállalatoknál, mint a mesterséges intelligencia bevezetése. A vállalatok 35 százaléka már kísérletezik MI-ügynökökkel, további 44% pedig a közeljövőben tervezi a...
Az utóbbi hónapokban újra megjelentek azok az észak-koreai hackercsoportok, amelyek hamis személyazonossággal, távmunkásként próbálnak bejutni nyugati és európai vállalatokhoz – köztük IT- és technológiai cégekhez is. A Google Threat Analysis Group szerint ezek az...