- Hirdetés -

Kategória: Reklám

- Hirdetés -

Változások a közterületi piacon

A JCDecaux Hungary az eddigi egy hónapos időszakok helyett már csak fél hónapra fogad el citylight-plakátkampányra vonatkozó hirdetéseket.Mostanáig, aki csak két héten át tartó...

Kormánybarát cégek vitték el a négymilliárdos tendert

A 4 milliárd forint zöme a gyűlöletkampányról elhíresült Balásy Gyula cégeihez kerül. A korábbi potentátnak, Csetényi Csabának 160 millióval kellett megelégednie.A Nemzeti Kommunikációs Hivatal...

Erre számíthatnak jövőre a marketingesek

Tévéfragmentáció, e-commerce, chatbot, márkázott tartalom, influencer marketing, adatvezérelt működés, trendkényszer – többek között ezekre a trendekre kell felkészülniük a marketingeseknek a BrandFestival TrendLab szakemberei...

Az ügyfélélmény a legnagyobb versenyelőny

Az ügyfélélmény nem csupán azt jelenti, hogy mindenáron hatékony, kényelmes, gyors kiszolgálásra törekszünk. Legalább ilyen fontos az ügyféllel folytatott, valóban személyes párbeszéd és az,...

Mobilos akcióban az Arany Ászok

Július 3-án elindult az Arany Ászok márka applikációhoz kötött promóciója, melynek keretében 2x20 000 pohár sört terveznek kiosztani. Egy QR kód leolvasása után a...

Érdekes akcióban a YouTube hősök

Saját történeteik és kihívásaik megosztásával mutatták meg egyéniségüket a C-generáció tagjai a B.U. és STR8 parfümök nyárindító kampányában. A kampány közösségimédia-felületeinek összehangolt működésével és...

MRSZ: társadalmi normákat sért és megtévesztő a Soros kampány

A Magyar Reklámszövetség állásfoglalása szerint a „Soros György kampány” általános és alapvető társadalmi normákat sért, továbbá társadalmi célú hirdetésként való közzététele megtévesztő.  A Magyar Reklámszövetséghez...

Kaszáltak a médiaügynökségek

Az államnak dolgozó médiaügynökségek mentek a legnagyobbat 2016-ben, de a többiek sem panaszkodhatnak a Marketing&Media magazin elemzése szerint. Többségüknél nőtt az árbevétel, és az...

Óriásit nőtt a mobil hirdetési piac

Megdöbbentő növekedésről számolt be az IAB Europe és az IHS Markit a globális mobil hirdetési piac kapcsán, az adataik szerint a múlt évben 60...

Újított a Dreher

Az Arany Ászok új reklámfilmjében azok lehetnek a Frankó Klub tagjai, akik kiállnak magukért és a véleményükért. A kampányt a Human Telex Advertising &...

Díjat nyert a HELL

Reklámfilm kategóriában a HELL ENERGY 10. születésnapjára készült motivációs film lett a győztes az Aranyszem Operatőr Fesztiválon. A legrangosabb, hazai operatőröket díjazó szakmai elismeréseket...

Bevásárolt a Sony

Többségi részesedést szerzett a Sony a Httpool nemzetközi hirdetési hálózatban. A HTTpool Magyarországon 2016-ban jelent meg, ahol a Twitter, LinkedIn és Spotify márkák kizárólagos...

Mintha Oscart nyertünk volna

Mindent vitt Cannes-ban, a világ legnagyobb reklámfesztiválján a tavalyi Rio de Janeiro-i paralimpiát beharangozó Superhumans reklámfilm. A Grand Prix-nyertes Channel4 marketingvezetője szerint olyan ez...

Mi lesz a Cannes-i reklámfesztivál sorsa? – Sorrell is megszólalt

Otthagyja a Cannes-i reklámfesztivált a Publicis, a társaság a bejelentéssel alaposan meglepte a piacot és persze azonnal megindultak a találgatások a rendezvény jövőjéről. Sir...

A Dr. Oetkerrel újított a Neo Interactive

Hozzávalók befőzéshez: programmatic, dinamikus kreatív, tartalommarketing. Úttörő megoldásként a Neo Interactive ezt a három eszközt mixelte egybe elsőként Magyarországon, a Dr. Oetker Befőzés kampányában.  Végy...

A mobilban bízhat a hirdetési piac

Az idén 505 milliárd dolláros hirdetési bevételt remélhetnek a médiatulajdonosok a MAGNA új előrejelzése szerint, ami 3,7 százalékos növekedést jelentene 2016-hoz képest. A digitális...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ezek a változások jönnek jövőre az RTL-en

Jövőre megújul az RTL hétköznap reggeli és napközbeni struktúrája, valamint a vasárnap esti műsorsáv is. A változások részeként a Házon kívül című magazin is új arculatot kap. 2025. január 5-től megújul a Házon kívül....
Házasság első látásra

Más csatorna volt a nézettebb hétköznap és hétvégén

Múlt héten a hétfőtől péntekig terjedő időszakot a TV2, a hétvégét az RTL nyerte. Összességében viszont megint a TV2 ért el jobb heti átlagot, amiben nagy szerepe volt a Házasság első látásra című műsornak. A...

Kellemes karácsonyi ünnepeket!

Minden Kedves Olvasónknak kellemes karácsonyi ünnepeket kíván a Marketing&Media magazin és az mmonline.hu szerkesztősége!  

Jövőre is világsztárokkal jön az Örvényesvölgy Fesztivál

2025-ben június 27-29. között tartják a zalai dombok egyik legszebb, panorámás völgyében az Örvényesvölgy Fesztivált. A többszörös platinalemezes, világszerte népszerű LIGHTHOUSE FAMILY énekese, Tunde Baiyewu koncertje nyitja június 27-én a 3 napos fesztivál programját....

Így lehet felhőtlen a karácsonyi utazás

Karácsonyi fénybe öltözött a repülőtér 2. Terminálja. Az ünnepi hangulat megteremtése mellett a Budapest Airport kiemelt figyelmet fordít a karácsonyi időszakban megnövekedett forgalom kezelésére, hogy mindenki számára kényelmes és gördülékeny utasélményt biztosítson. Ennek részeként...

Don't Miss

Bengyel Ádám: A víziónk, hogy mi legyünk a legnagyobbak

Meg kell találni azokat az üzleti partnereket, akikkel közösen tovább tudunk nőni – nyilatkozta a BrandMania Meet The Boss Podcastjének Bengyel Ádám. A Foxpost társalapító-vezérigazgatója a műsorban elmondta azt is, hogy az új befektetői...

Zöld kiadvány készült a MITTE közreműködésével

Az ipari termeléshez, hulladékkezeléshez köthető környezeti problémák bolygónk egyik legnagyobb kihívása: Európában évi 2,2 milliárd tonna hulladékot termelünk, a legfrissebb Circularity Gap Report szerint azonban a globális gazdaság csak 7,2 százalékban tekinthető körforgásosnak. A...

Először nyert díjat magyar kampány az európai Effie Awards-on

Az Effie reklámhatékonysági verseny 23 éves magyarországi történetében először került be magyar pályamunka az európai döntőbe. 2024. december 11-én este a brüsszeli díjátadón bronz Effie-t nyert a LEGO Oroszlán és a Red Lemon Media.A...

Díjazták a Mapei kommunikációs vezetőjét

Mészáros Szilvia, a Mapei Kft. PR- és kommunikációs vezetője kapta a 2024-es „Az Év Építőipari Marketingkommunikációs Személye” díjat. Az elismerést az Építőipari Vállalkozások Országos Szövetségének Médiatagozata alapította, és idén adták át először. A szakember...

Kisfilmmel ünnepel a Human Telex

Nem szokványos születésnap, nem szokványos ajándék: a Human Telex Advertising & Event teljesen házon belül készített egy filmet magáról, mindenkinek és maguknak. A filmben az időutazás és a fantázia találkozik az ügynökség értékeivel.A 35....