- Hirdetés -

Kategória: Reklám

- Hirdetés -

Tovább bővült az LTM portfóliója

Tovább tart a LifeTime Media (LTM) Sales House által képvisel portfólió dinamikus bővülése: a napokban aláírt szerződés alapján az LTM Sales House értékesíti a...

Budapesten kampányolt a Travel Channel

A Travel Channelen nemrég mutattak be egy Budapesten forgatott epizódot, amelyben egy amerikai házaspár szemével láthatják a magyar nézők (is) a fővárost. Ebből az...

Segít az IAB Hungary

Elkészítette az első magyar, a programozott médiavásárlást részletesen bemutató kisokost az IAB Hungary Programmatic munkacsoportja. Az anyag bemutatja a hazai programmatic ökoszisztémát, felsorolják a...

Humoristákkal kampányol a Bonduelle

Dombóvári István, Benk Dénes és Felméri Péter – a népszerű Dumaszínházas humormesterek alkotják azt a triót, akik a Bonduelle nagysikerű, StafétaKanál elnevezésű kampányának idei...

Újított a DIMSZ

A DIMSZ és tagozatainak logója a nemzetközi trendeknek és a szövetség formálódó profiljának megfelelően megújult formát nyert. Az elmúlt időszakban az Adatvezérelt technológiák tagozat...

Bírni fogod! – Új filmmel buzdít az Actimel

Hadat üzen a kihívásoknak új reklámfilmjében az Actimel márka, amely a kommunikációját a munka és a mindennapok hőseinek dedikálta. A 2016 tavaszán indult, „Bírni...

Nagy dobás a Fordtól

A Ford már jó ideje olyan autógyártó és mobilitási szolgáltatóként működik, amelynek üzleti tevékenysége az autók eladásán messze túlmutatva más területekre, például a telekocsi-szolgáltatásra...

Rendhagyó kampány a Viasat3-tól

Rendhagyó kampánnyal népszerűsíti ma este induló para-karaokéját a VIASAT3. A Sikítófrászhoz készült köztéri plakátokon a műsor kiemelt szereplői igencsak extrém helyzetekben láthatók.  A január 15-én...

Marketingtrendek 2017-re

Az erőteljes technológiai elmozdulás miatt újra fontossá válik az emberközpontú kommunikáció és a márkaépítés, kiteljesedik az adatvezérelt marketing fejlődése és integrálása a mindennapos szakmai...

Aggódhat a Facebook, csökken a bizalom

Nem tűnnek túlságosan elégedettnek a hirdetők a Facebook által közölt, a közönségre és a hirdetések célbajuttatására vonatkozó adatok kapcsán. Az Advertiser Perceptions nevű szervezet...

Hétszeres pénzt hoz a reklám

Minden, az Európai Unióban reklámra költött euró 7 euróval járul hozzá a közösség GDP-jéhez – derül ki a hirdetési ipar szereplőit összefogó szervezetek által...

Programot hirdetett az MRSZ – az összefogáson lesz a hangsúly

Munkacsoportot hoz létre a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) egy hosszú távú stratégia és akcióterv, az MRSZ 2020 program elkészítésére – többek között ezt is bejelentették...

Új elnökség az ÖRT-ben

Ismét Megyer Örs az ÖRT elnöke. A reklámipar három oldalát képviselő 21 elnökségi tag átvette megbízó levelét a választást követő első elnökségi ülésen. Kázmér...

Így reklámozhat jogsértés nélkül

Az átlagos fogyasztó egy adott nap folyamán számtalan alkalommal találkozik reklámokkal a televízióban, az interneten, a rádióban és az utcán egyaránt. A reklámok mindenütt...

Kampányol az OTP Mobil

Autópálya-matrica kampányt indít az OTP Mobil, amelynek középpontjában az a célkitűzés áll, hogy felhívja az autósok figyelmét a matricavásárlás egyszerű és kényelmes módjára. A...

Rekordot dönthet a Super Bowl

Ötmillió dollárba, vagy akár annál is többe kerülhet majd egy 30 másodperces reklámszpot az amerikai profi futballbajnokság idei döntője alatt az Advertising Age előzetes...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Várakozások felett az év – interjú Erdélyi Eszterrel

Nálunk az áremelés sokkal nehezebb, mert kínálati piac van. A nemzetközi szereplőknek hatalmas az inventoryjuk, ami ugyan kevésbé minőségi, és nagy a reklámzaj, de megtehetik, hogy a hazai tartalom gyártókat „kiéheztetik” – véli Erdélyi...

A hazai e-kereskedők alig több mint tizede él a retail media lehetőségével

A hazánkban működő e-kereskedők mindössze 13,5 százaléka kínál digitális retail media megoldásokat – derül ki a PwC Magyarország által, az IAB Hungary szakmai közreműködésével készített kutatásból. A retail media mint az e-kereskedelem világában robbanásszerűen...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Erre költünk legtöbbet az ünnepi szezonban

A Mastercard Gazdasági Intézet előrejelzése szerint a 2024-es ünnepi szezonban az európai vásárlási szokásokat a divat, az elektronikai eszközök és az utazás iránti kereslet határozza meg. A fogyasztók vásárlási kedve összességében növekszik, bár sokan...

Így alakulhat az ünnepi édességpiac

A kiskereskedők nehéz helyzetben futnak neki az ünnepi szezonnak, ami az év legkiemeltebb időszaka számukra. Eddig az látszott, hogy a lakosság meglehetősen visszafogta a fogyasztást, úgyhogy a megszokottnál is több múlik most azon, változik-e...

Don't Miss

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...