Háromezer egyéni és 371 csapatnevezéssel elrajtolt Magyarország egyik legrangosabb e-sport bajnokságának a K&H Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság (K&H MNEB) 3. évada. Hazánk legjobb e-sport...
A Nemzetközi Labdarúgó-szövetség (FIFA) és a Hisense partnerséget kötött, melynek értelmében a vállalat a 2022. november 21. és december 18. között zajló foci vb...
Az iparági vezetők szerint a sportpiac 2022–23-ra lábalhat ki a járvány okozta válsághelyzetből. A sportszervezeteknek új stratégiákat kell kidolgozniuk a hosszú távú sikeresség érdekében,...
A Szerencsejáték Zrt. régiós szinten egyedülálló stratégiai partnerségre lépett a Magyar E-sport Szövetséggel (HUNESZ). Az új kooperáció célja, hogy a társaság az e-sport területén...
2021-ben visszatér a Red Bull Solo Q, vagyis a hivatalos 1v1 League of Legends bajnokság. A világ minden tájáról bekapcsolódó legjobb amatőr játékosok márciustól...
A Formula-1-es csapat az Oracle felhőalapú infrastruktúráját választotta hivatalos felhőplatformjának: az elsődleges projektek középpontjában az autók teljesítménye, a gépi tanulás és az adatelemzés áll....
Dobogós helyezést ért el az Európai Szponzorációs Szövetség (ESA) legjobb sportszponzorációs projekteket díjazó ESA Awards üzleti versenyén a magyar fejlesztésű ’Seyu – Együtt a...
Lassan, de biztosan csökken a különbség a férfi és női sportokból származó bevételek között. Bár még messze elmarad a férfi sportágak bevételétől, egyre nagyobb...
Az Alpha Tauri csapatának vezetője, Franz Tost úgy véli, hogy a Forma-1-es pilótáknak nem lenne szabad 10 millió dollárnál többet keresniük évente.
"Igen, a versenyzőknek...
Névadó szponzorként erősíti tovább jelenlétét a Lenovo a motorversenyek világában. A következő szezonban a technológiai vállalat, valamint a Ducati MotoGP közös csapata, a Ducati...
A koronavírus miatt 2020 helyett 2021 lesz a labdarúgó Európa-bajnokság éve. A szervezés javában zajlik, a Volkswagen, amely a rangos sportesemény hivatalos szállítója, Koppenhágában...
Integrált kampánnyal támogatja Tippmixpro online sportfogadási felületének megújítását a Szerencsejáték Zrt. A nyereményvisszafizetési arány jelentős növelése és a fogadási kínálat bővítése után a tavalyi...
A már megindult digitalizáció felgyorsítása, a változó ügyféligények jobb kiszolgálása, a fejlett elemzőprogramok fokozott használata – többek között ezek jelenthetik a futball jövőjét a...
Bár a ViacomCBS hivatalosan is megerősítette, hogy sikerült eladni az összes reklámszpotot az idei Super Bowl tévés közvetítése alatt, a világ egyik legfontosabb tévés...
A koronavírus-járvány miatti bevételkiesések ellenére továbbra is az FC Barcelona vezeti a leggazdagabb futballklubok listáját a Real Madrid és a Bayern München előtt. A...
Termékbevezetéssel kezdte az új esztendőt a Szerencsejáték Zrt., január 15-től egy háromtagú sorsjegycsaláddal bővült a nemzeti lottótársaság kínálata. A Napi, Heti, illetve Havi Bónusz...
A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert.
A múlt hét...
A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...
Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére.
Az ünnepek alatt és az új...
Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.
Meghatározó pillanatok
ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...
Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...
A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...
A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....
A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...
A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....