- Hirdetés -

Kategória: Sportbiznisz

- Hirdetés -

Beszáll az e-sportba a BMW

A BMW szponzorként és szakmai támogatóként lép be az e-sport világába. A bajor prémiumgyártó az öt legnagyobb virtuális csapattal kötött iránymutató együttműködést. A bajor prémiumgyártó...

Nem aprózta el a német világbajnok

Manuel Neuer, a Bayern München világbajnok válogatott labdarúgója olyan hosszú távra szóló szerződést akar kötni klubjával, amely húszmillió eurót meghaladó éves fizetést garantál számára. A...

Hatalmas vásárlásra készül a Juventus

Az olasz futballbajnok Juventus meg akarja szerezni Harry Kane-t, a Tottenham Hotspur csatárát, akiért legkevesebb 120 millió eurót fizethet a Calciomercato értesülése szerint. A Juve...

Elképesztő összeget érnek a Liverpool játékosai

A Liverpool rendelkezik a legértékesebb játékoskerettel Európa top öt labdarúgó-bajnokságának klubjai közül. Angol és spanyol csapatok uralják a lista elejét. A Liverpool játékoskerete összesen...

Szuper oddsok a Tippmixprón (x)

A Tippmixpro egy rendkívül összetett üzleti és informatikai fejlesztési folyamat eredményeként jött létre és indult el 2013. május 21-én. Ugyan a Szerencsejáték Zrt.-nél korábban...

Közelít az 50 milliárd dollárhoz a sportszponzoráció

Az idén több mint 48 milliárd dollárt költhetnek sportszponzorációra a márkák világszerte, a költéseket jelentősen megdobja a tokiói olimpia. A legnagyobb piac az Egyesült...

Hosszabbított a Hankook és a Real Madrid

A Hankook Tire újabb három évvel, a 2022-23-as szezon végéig meghosszabbította szponzori együttműködését Európa legsikeresebb futballklubjával. Az abroncsgyártó a kiterjedt marketingjogoknak köszönhetően bővítheti jelenlétét...

Továbbra is együtt az Audi és az FC Bayern

Az Audi és az FC Bayern München 2029-ig meghosszabbította partneri együttműködési megállapodását. A két prémium márka már 2002 óta dogozik, együtt, az Audi az...

A Barcelona kereste a legtöbbet

A 2018/2019-es szezonban 840,8 millió eurós bevételt termelt az FC Barcelona, ezzel a legnagyobb bevételt elérő klub lett a Deloitte Football Money League összeállításában....

F1-es projektben a Lavazza

A Lavazza együttműködési megállapodást kötött a 2020 FIA Formula One World Championship bajnokságban induló ROKiT Williams Racing csapatával. A csapat hivatalos partnereként (Official Team...

Sportos projektben a Lidl

A Lidl a 2020-as férfi kézilabda-Európa-bajnokság hivatalos friss élelmiszer partnere. A megállapodás értelmében a vállalat a játékok során friss, kiváló minőségű gyümölcsöket biztosít a...

Ingatlanos cég támogatja Fucsovics Mártont

Fucsovics Mártont, Magyarország legsikeresebb férfi teniszjátékosát szponzorálja az Appeninn Nyrt. Az ingatlanpiaci vállalat 4 éves támogatással járul hozzá Fucsovics Márton felkészüléséhez és ahhoz, hogy...

Különleges együttműködésben a Mercedes

Együttműködés megállapodást kötött az Ineos brit petrolkémiai cég és a Mercedes. Az együttműködés keretében megosztja egymással a sportban szerzett tapasztalatait és technikai fejlesztéseit a...

Nagyon készül a Volkswagen az EB-re

A labdarúgó világ szeme Bukarestre irányult: a román fővárosban sorsolták a 2020-as labdarúgó Európa bajnokság első csoport-körének beosztását. Hivatalos mobilitási partnerként a Volkswagen komoly...

Mindent meghódít az e-sport

Megállíthatatlannak tűnik az e-sport növekedése, a fiatalabb generációk nagyon gyorsan rákapnak a digitális játékokra. Egyre több cég lát fantáziát ebben a piacban, ami igyekszik...

Sportos projektben a Lavazza

A Lavazza, amely a négy Grand Slam tenisztorna hivatalos partnere, most fiatal tenisz tehetségeket karol fel. A 2019. november 5-9. között Milánóban megrendezésre kerülő...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újdonságokkal is készül az Auchan az EFOTT-ra

Már harmadik éve nyitja meg kapuit az Auchan Placc az EFOTT-on, ahol a fesztiválozók több mint 600 termék közül válogathatnak. A tavalyi sikeres szereplést követően az Auchan még több újdonsággal és szolgáltatással készül, hogy...

Így készül a Samsung az IFA-ra

A Samsung hamarosan visszatér az IFA (Innovation for all) Kiállításra. Európa legnagyobb fogyasztói elektronikai vásárát 2025. szeptember 5. és szeptember 9. között rendezik Berlinben, a 101. alkalommal. A vállalat kiállítótere a City Cube épületében...

Új partnerekkel erősít az EY

Öt új partneri kinevezéssel indítja a július 1-ével kezdődő üzleti évét az EY Magyarország. Jelentősen erősödik a cég könyvvizsgálati üzletága. „Az előző pénzügyi évben jelentős lépéseket tettünk azért, hogy még hatékonyabban tudjuk támogatni ügyfeleinket....

„Könnyek a vízben” – Egy koncert, ami életeket változtathat meg

2025 nyara nem csak a hőségről és a Balatonról szól, hanem az összefogás erejéről is. Július 6-án, vasárnap délután egy különleges eseményt láthatnak az érdeklődők a Puskás Szoborparkban: a „Könnyek a vízben” címmel jótékonysági...

Így védi ügyfeleit a K&H

A pénzügyi csalások egyre összetettebb és nehezebben felismerhető formában jelennek meg napjainkban. A K&H, mint folyamatosan innováló IT és banki szervezet helyben fejlesztett megoldásokkal védi ügyfeleit az adathalász támadásokkal szemben. Eközben a csalók minden...

Digital Center

Sokat tehetnek a nők egészségéért az okosórák

A testünk egy változó, alkalmazkodó és finomhangolható rendszer, és ha megtanulunk rá jól figyelni, életminőségünk is érezhetően javulhat. A ciklusszinkron-tudatos életmód épp erre épít: a nők ciklusuk szakaszait megismerve optimalizálhatják a napi rutinjaikat, a...

Így vigyáz az adatainkra a Samsung

A Galaxy eszközök olyan mesterséges intelligencia technológiákkal érkeznek, amelyek középpontjában a felhasználó személyes adatainak védelme áll. A Galaxy AI-t arra tervezték, hogy a felhasználói kéréseket megelőzve megértse az egyéni szükségleteket – legyen szó a...

Elképesztő megoldásokkal segíti az alvást a Samsung

A Samsung légkondicionálók „Good Sleep” (szép álmokat) üzemmódja, amely az alvási fázisokhoz igazodva szabályozza a hőmérsékletet, a zavartalan pihenést támogathatja. A vállalat továbbfejlesztette ezt a funkciót, így a felhasználók összekapcsolhatják klímaberendezésüket Galaxy Watch okosóráikkal...

Olcsóbb tarifacsomagokat vezet be a One

A One Magyarország legújabb tarifái egyszerűbbé, átláthatóbbá és mindenki számára elérhetővé teszik a korlátlanság valamely formáját – legyen szó beszélgetésről, internetezésről vagy akár mindkettőről. Az új tarifacsomagok kedvezőbb díjszabással érhetők el, mint az elmúlt...

Személyes adatainkat féltjük a mesterséges intelligenciától

Az okos technológiák és a mesterséges intelligencia egyre növekvő térnyerésével párhuzamosan előtérbe kerül az adatbiztonság kérdése: a Samsung friss felmérése szerint 10-ből 9 európai – a válaszadók 88 százaléka – fejezi ki aggodalmát személyes...