Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Sportbiznisz
- Hirdetés -
Így ünnepli a Visa az olimpiai és paralimpiai játékokat
A Visa, az olimpiai és paralimpiai játékok globális fizetéstechnológiai partnere nemrég bejelentette a 2024-es párizsi játékokra készülő 147 Team Visa sportoló végső névsorát, köztük...
A TARR lett a PAKSI FC új szponzora
„Újabb magyar cég támogatja egyedülálló filozófiánkat, klubmodellünket.” - jelentette be június 15-én a PAKSI FC. Új partnerük, a TARR Kft. egy száz százalékban magyar...
Sportos együttműködésben a Honor
Az Esports World Cup Foundation (EWCF) és a Honor bejelentette, hogy a világ legnagyobb videojátékos fesztiválja, az Esports World Cup (EWC) fő partnere lesz...
Megdöbbentő: közel 600 millió euró hiányzik majd az EB-ről
Csaknem 600 millió, egészen pontosan 573 millió euró - ez az összeg azokat a klasszisjátékosokat takarja, akikre sokan számítottak, ám már biztosan nem lesznek...
Az MBH-val érkezik a „Fradi Élmény”
Az MBH Bank és a Groupama Arénát üzemeltető Sportfive Hungary Kft. támogatói együttműködést kötöttek, így a hitelintézet a „Fradi Élmény” program, és a Skybox...
Új e-sport központ nyílt Magyarországon
Megnyílt Magyarország vadonatúj e-sport központja, a Delta 1 Esports Café. A budapesti bázis egyedülálló módon trénereket, játékos menedzsmentet, mentorprogramokat, edzőtábort kínál az amatőr és...
A Rakuten Viber visszatér a Formula E-be
A Rakuten Viber az ERT Formula E csapattal kötött új partnerség révén visszatér az ABB FIA Formula E World Championshipbe.Ez az izgalmas együttműködés az...
A magyar labdarúgó válogatottat támogatja a Mizo
A sport összehozza az embereket. A Mizo úgy véli, hogy a sport és az étkezés között több a párhuzam, mint azt elsőre gondolnánk. A...
Márkák a startvonalnál
Az idei év két kiemelkedő sporteseménye a foci-Eb, illetve az olimpia, amelyekre aktivitásokkal és különleges megoldásokkal készülnek a Marketing&Media magazin által megkérdezett cégek. Miért...
A sportmarketingben az innováció visz előre – interjú Bánhegyi Zsófiával
Nem kevesebbet szeretnénk, mint Magyarországon a nagyvállalati hirdetők között a legjobbnak lenni, a közösségi médiától a kampányaktivitásig a sportmarketing területén – mondja Bánhegyi Zsófia....
Bemutatták a 2024-es párizsi olimpia hivatalos csapatviseleteit
Az Adidas bemutatta a 2024-es párizsi olimpiai és paralimpiai játékokra tervezett csapatfelszereléseit. Az Adidas csapatait és sportolóit összekapcsolja egy központi design-történet, amely minden egyes...
Óriási sportolói csapattal ünnepel a Samsung
Kevesebb mint 100 nap, és elkezdődnek a 2024-es párizsi olimpiai és paralimpia játékok. Ez alkalomból a Samsung, az esemény nemzetközi partnereként bejelenti eddigi legnagyobb...
Ismét futók lepik el Budapestet
A futás szerelmesei idén is közös mozgással üdvözlik a tavaszt, Budapestet, a versenyszezont, és ezúttal eredményeik is címlapra kerülhetnek. Április 20-án rajtol a 39....
Az adidas lerántotta a leplet a magyar labdarúgó-válogatott új mezeiről
Az UEFA Euro 2024 előtt, az adidas bemutatta a hét legnagyobb szövetség számára készült technikai sportszereinek legfrissebb sorozatát. Magyarország, Belgium, Németország, Olaszország, Skócia, Spanyolország...
A Borsodi a magyar futballválogatott hivatalos söre
Együttműködési megállapodást kötött a Borsodi Sörgyár és a Magyar Labdarúgó Szövetség. A szerződés aláírásával a Borsodi lett a futball-válogatott hivatalos söre. A vállalat elkötelezettségének,...
Milák Kristóf mellett áll a Visa
A Visa, a párizsi olimpiai és paralimpiai játékok hivatalos fizetéstechnológiai partnere büszkén osztja meg, hogy Milák Kristóf, a Team Visa magyar tagja újra medencébe...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Eldőlt, folytatják a Disney+ népszerű sorozatát
A Disney+ bejelentette, hogy a 20th Television által készített „Paradise” (Paradise) című eredeti drámasorozat második évadot kap. A politikai thrillert Dan Fogelman, a „Gyilkos a házban”, illetve a „Rólunk szól” alkotója készítette. A produkció...
Többet utaznánk és többet is költenénk rá idén
Az emberek egyharmada (31%) többet akar utazni idén, mint tavaly, és 22 százalékuk hajlandó többet is költeni utazásra – derül ki az ibis által készített globális kutatásból. Az ibis mindehhez utazási inspirációt is kínál...
Átnevezték a veszprémi kézilabdacsarnokot
Újabb mérföldkőhöz érkezett a One Magyarország és a Veszprémi Kézilabda Club tavaly bejelentett együttműködése: mostantól nemcsak a csapat viseli a One Veszprém HC nevet, hanem a város ikonikus sportlétesítménye is One Veszprém Arénaként működik...
Március végén adják át a Televíziós Újságírók Díját
Idén is díjazzák a televíziós szakma legjobbjait: március 26-án adják át a Televíziós Újságírók Díját. A legfontosabb szak- és hírmédiumok vezető újságíróinak szavazatai alapján odaítélt elismerést a 2024-ben képernyőre került szórakoztató műfajú televíziós műsorok...
Újítások a filmekben és a hirdetésekben
Virtuális filmstúdiót épített a Visual Europe, amelyről Botond Szabolcs alapító társtulajdonos mesélt részletesen a Business Lounge legfrissebb adásában, míg Lencsés Dávid, az Infinite AD tulajdonosa a hirdetések és a tartalomgyártás kapcsolatát fejtegette a műsorvezetők...
Don't Miss
Shopfully néven alakul újjá az Offerista
Az Offerista Group, Európa legnagyobb digitális kiskereskedelmi marketinghálózata bejelentette, hogy Shopfully néven működik tovább. Ez a mérföldkő a Shopfullyval való teljes kereskedelmi és márkaintegrációt jelenti, amellyel a vállalat Európa vezető Drive-to-Store szereplőjévé válik.Az Offerista...
Autóipari konferenciával bővült az Indamedia rendezvény-portfóliója
Az Indamedia kiadócsoporthoz tartozó DisplayNOW Zrt. megvásárolta a Maxime&Partners Kft.-től az Automotive Summit rendezvények szervezéséhez kapcsolódó jogokat, így idén tavasszal már a nagy múltú médiavállalat bonyolítja le a nívós autóipari szakmai konferenciát.A DisplayNOW Zrt....
Pályázatot hirdettek a HUSAT missziós jelvényének megtervezésére
Pályázatot hirdet a 4iG Űr és Védelmi Zrt. a HUSAT Program egyedi missziós jelvényének megtervezésére. A „HUSAT” a legnagyobb magánkezdeményezésben és finanszírozásban megvalósuló műholdprogram Magyarországon és a kelet-közép-európai régióban.
A pályázaton 2 kategóriában a...
Bedőlnek az álhíreknek a fiatalok
A fiatalok több mint felére veszélyt jelentenek az álhírek – derül ki az első Nagy Diák TudatosNet Teszt válaszaiból. Az országos edukatív játékot másodjára is elindította a DUE Médiahálózat és a Yettel többek közt...
Új HR igazgató Magyarország legnagyobb flottakezelőjénél
Új HR vezetőt nevezett ki hazánk legnagyobb flottakezelője és mobilitási szolgáltatója, az Ayvens Magyarország. Az ALD Automotive és a LeasePlan egyesülésével immár mintegy 33 000 autóból álló flottát menedzselő vállalat HR igazgatója Somogyi Klára...