Harminc euróba, vagyis körülbelül tízezer forintba kerülnek a legolcsóbb jegyek a jövő nyári labdarúgó Európa-bajnokság budapesti mérkőzésére, az értékesítés június 12-én kezdődik.
Az európai szövetség...
Meghosszabbította támogatói szerződését a Magyar Telekom a néhány napja a Bajnokok Ligája négyes döntőjébe jutott Telekom Veszprém férfi kézilabda-csapatával. A hosszabbítás mellett egy másik...
Többek között Jean Todttal, a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) elnökével is tárgyal Oláh Gyárfás, a Magyar Nemzeti Autósport Szövetség (MNASZ) elnöke az elektromos formaautós...
Kiemelt partnerként támogatja ettől az évtől a világ egyik legismertebb országúti kerékpáros versenyét, a Tour de France-t a Continental. Az idén július 6-án, Brüsszelből...
A Lexus lesz a világ legnagyobb nemzetközi tenisztornája, a Davis Kupa 2019-es madridi döntőjének hivatalos járműbeszállítója és partnere. A sporteseményt a madridi La Caja...
Ismét együtt indul útnak Klein Dávid és Suhajda Szilárd, ráadásul számukra már ismerős terepet vesznek célba: a 8611 méteres K2 csúcsára szeretnék feljuttatni a...
Jövőre Tokióban rendezik meg a nyári olimpiai játékokat, és bár a távolság igen nagy, bizonyára sokan akarnak majd a helyszínen szurkolni a magyar sportolóknak....
Elindul az Eurosport Hungary és a Hosszabbítás.hu tartalmi és stratégiai együttműködése. A Hosszabbítás.hu ezentúl az eurosport.hosszabbitas.hu oldalon lesz elérhető, a megszokott színvonalú és bőségű...
A Continental lesz az új Extreme E off-road elektromos autóverseny sorozat szponzora. A szériában a világ legeldugottabb helyein versenyeznek majd egymással a cég gumiabroncsaival...
A legnagyobb európai labdarúgóligák bajnokai közül egyedül a Bayern München hazai bajnoki mérkőzései teltházasok, míg a közösségi oldalak követői számát tekintve a Barcelona nagyságrendekkel...
Január 19-én ötödik alkalommal nyitja meg kapuit a Téli Sportágválasztó, ahol több mint 20 téli mozgásformával ismerkedhetnek meg gyerekek és felnőttek. Az ingyenes rendezvény...
Első magyarként, a szárazföld, vagyis az Antarktisz partjáról indulva elérte a Déli-sarkot Rakonczay Gábor. A magyar extrém sportoló 44 nap és 4 óra alatt...
A Visa a világon elsőként kötött kizárólagos szponzori megállapodást az UEFA-val a női labdarúgás támogatására. A szerződés a 2018-2025-ös időszakra szól. A partnerség keretében...
A Lavazza új partneri megállapodásokat kötött az Egyesült Királyságban, így mostantól az olasz családi cég az Arsenal és a Liverpool Football Club hivatalos kávépartnere.
A...
A New Wawe MediaGroup csapata nyerte az ADRun stafétabajnokságot. A reklám-, és kommunikációs ügynökségek számára első alkalommal meghirdetett váltófutás része volt a BSI (Budapest...
A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert.
A múlt hét...
A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...
Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére.
Az ünnepek alatt és az új...
Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.
Meghatározó pillanatok
ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...
Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...
A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...
A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....
A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...
A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....