- Hirdetés -

Kategória: Sportbiznisz

- Hirdetés -

Magyarországra hoznák a Forma-E-t

Többek között Jean Todttal, a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) elnökével is tárgyal Oláh Gyárfás, a Magyar Nemzeti Autósport Szövetség (MNASZ) elnöke az elektromos formaautós...

A Tour de France kiemelt támogatója lesz a Continental

Kiemelt partnerként támogatja ettől az évtől a világ egyik legismertebb országúti kerékpáros versenyét, a Tour de France-t a Continental. Az idén július 6-án, Brüsszelből...

Teniszes projektben a Lexus

A Lexus lesz a világ legnagyobb nemzetközi tenisztornája, a Davis Kupa 2019-es madridi döntőjének hivatalos járműbeszállítója és partnere. A sporteseményt a madridi La Caja...

Hegyvidéki kalandot támogat a TV2

Ismét együtt indul útnak Klein Dávid és Suhajda Szilárd, ráadásul számukra már ismerős terepet vesznek célba: a 8611 méteres K2 csúcsára szeretnék feljuttatni a...

Tokióban szurkolna a magyaroknak? – Erre a dátumra érdemes lesz figyelni

Jövőre Tokióban rendezik meg a nyári olimpiai játékokat, és bár a távolság igen nagy, bizonyára sokan akarnak majd a helyszínen szurkolni a magyar sportolóknak....

Jön a Nemzeti E-sport Bajnokság

A március 28-án induló rájátszásban, majd az áprilisi döntőben az öt népszerű videójáték – a League of Legends, a CS:GO, a PUBG, a Hearthstone...

Együttműködik az Eurosport és a Hosszabbítás.hu

Elindul az Eurosport Hungary és a Hosszabbítás.hu tartalmi és stratégiai együttműködése. A Hosszabbítás.hu ezentúl az eurosport.hosszabbitas.hu oldalon lesz elérhető, a megszokott színvonalú és bőségű...

Extrém versenyt támogat a Continental

A Continental lesz az új Extreme E off-road elektromos autóverseny sorozat szponzora. A szériában a világ legeldugottabb helyein versenyeznek majd egymással a cég gumiabroncsaival...

A Barca a sztár a közösségi médiában

A legnagyobb európai labdarúgóligák bajnokai közül egyedül a Bayern München hazai bajnoki mérkőzései teltházasok, míg a közösségi oldalak követői számát tekintve a Barcelona nagyságrendekkel...

Készülhetnek a téli sportok szerelmesei

Január 19-én ötödik alkalommal nyitja meg kapuit a Téli Sportágválasztó, ahol több mint 20 téli mozgásformával ismerkedhetnek meg gyerekek és felnőttek. Az ingyenes rendezvény...

Elérte a Déli-sarkot Rakonczay

Első magyarként, a szárazföld, vagyis az Antarktisz partjáról indulva elérte a Déli-sarkot Rakonczay Gábor. A magyar extrém sportoló 44 nap és 4 óra alatt...

A női labdarúgást támogatja a Visa

A Visa a világon elsőként kötött kizárólagos szponzori megállapodást az UEFA-val a női labdarúgás támogatására. A szerződés a 2018-2025-ös időszakra szól. A partnerség keretében...

Sporttal erősít a Lavazza

A Lavazza új partneri megállapodásokat kötött az Egyesült Királyságban, így mostantól az olasz családi cég az Arsenal és a Liverpool Football Club hivatalos kávépartnere. A...

Megvannak a nyertes ügynökségek

A New Wawe MediaGroup csapata nyerte az ADRun stafétabajnokságot. A reklám-, és kommunikációs ügynökségek számára első alkalommal meghirdetett váltófutás része volt a BSI (Budapest...

Mégsem kerül amerikai kézbe a Wembley

Visszavonta szerdán a világhírű londoni Wembley Stadionra tett vételi ajánlatát Shahid Khan amerikai milliárdos, a londoni Fulham labdarúgó klub és az amerikaifutball-ligában (NFL) játszó...

Magyar hódító készül a Déli Sarkra

A Déli Sark meghódítására készül Rakonczay Gábor, az extrém sportoló 47 nap alatt, 980 kilométert megtéve, hóban, fagyban, olykor mínusz negyven fokos hőmérsékletben tervezi...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...

102 éves TikTok-sztár az ELLE címlapján

Élete regénybe illő, stílusa pedig lehengerlő: a 102 éves Carole Roth, a TikTok ikonikus „nagyija” került az ELLE magazin friss lapszámának címlapjára. Carole – akinek neve Labubujával együtt robbant be a köztudatba – generációk...

A Kossuth téren parkol Barbie lakóautója: elindult a Mattel Fake OOH reklámkampánya

A Mattel magyarországi képviselete adventre időzítette első, teljes egészében digitális illúziókra épülő outdoor kampányát. A 2025. december 5-én indult akcióban Barbie életnagyságú lakóautója végighajt a Lánchídon, majd letáborozik a Kossuth téren; míg a gigantikus...

Már közel 500 nevezés érkezett a Marketing Diamond Awards-ra

Eddig már közel 500 ügynökségi és megbízói nevezés érkezett a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idei Marketing Diamond Awards felhívására, így továbbra is a legtöbb nevezést vonzó hazai szakmai díjnak számít. A szövetség idén is...

4iG: nem áll szándékunkban megvenni az RTL-t

Nem áll szándékában az RTL Magyarország megvásárlása és nem is tárgyalnak erről a televíziótársaság tulajdonosaival – jelentette be a 4iG Nyrt.. A társaság részletesebb információkat közölt a 4iG Műsorszóró Kft. eladásáról is, amit a...

Digital Center

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...

Felpörög a közép-európai adatközponti piac

A közép-európai adatközponti piac évről – évre dinamikus növekedést mutat. Az évtized végére akár meg is haladhatja a 7 milliárd dollárt a forgalom ezen a területen. A növekedés egyik legfontosabb csomópontja Prága, amely Németország,...

Népszerű az ingyenes mesterséges intelligencia képzés

Aktív hónapokat tudhat maga mögött a Gábor Dénes Egyetem (GDE), amely névadója születésének 125. évfordulója alkalmából júniusban Gábor Dénes emlékévet hirdetett. Az évforduló napjára szervezett Mesterséges Intelligencia Konferencián mutatta be a „MI Jövünk!” ingyenes...

Már a ruháinkat is a mesterséges intelligencia mossa

A mai rohanó életben egyre nagyobb igényünk van olyan megoldásokra, amelyek időt spórolnak, kímélik a ruháinkat és közben a környezetet is. A modern mosási-szárítási technológiák fejlődése ma már lehetővé teszi, hogy kevesebb energiával, kevesebb...

A magasabb fizetésért érteni és használni is tudni kell az AI-t

A napi szinten generatív mesterséges intelligenciát használó munkavállalók magasabb fizetést, nagyobb munkahelyi biztonságot és termelékenységet tapasztalnak – miközben a globális munkaerő egyharmada rendszeresen túlterheltnek érzi magát. A PwC idei Global Workforce Hopes and Fears...