- Hirdetés -

Kategória: SzuperZöld

- Hirdetés -

Meghosszabbította KKV-knak szóló pályázatát a Generali

A Generali Csoport idén már ötödik alkalommal hirdette meg a kis- és középvállalkozások fenntarthatósági törekvéseit segítő EnterPRIZE nemzetközi programot. A hazai KKV szektor fenntartható...

Fenntarthatóbb tévékkel zöldít a Sony

A Sony hosszú távú fenntarthatóság iránti elkötelezettségének részeként, a Road to Zero globális környezetvédelmi tervének keretében televíziókból újrahasznosított anyagokat épít be SORPLAS technológiával a...

Új megoldással lesz egyszerűbb az e-autók töltése

Az idei első negyedév végére már meghaladta a 77 ezret a hazai utakon közlekedő tisztán elektromos autók száma, a vállalati e-autó program pedig további...

Közösségi közlekedésre biztat a Bolt

Június 5-én, a Környezetvédelem Világnapján a Bolt Magyarország felhívást intéz a Budapesten és az agglomerációban élők számára, hogy minél több embert ösztönözzön a közösségi...

Folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata

A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO KALAND” animációs sorozatot. A környezettudatosságot játékos formában bemutató kisfilmek célja továbbra is az, hogy...

Zöldáramra kapcsol az Etele Plaza

Idén tavasztól kizárólag zöld energiát használ fel az Etele Plaza, amelynek fenntartható működéséhez egy újonnan telepített, fél focipálya méretű napelemrendszer is hozzájárul majd. Az...

Kiderült melyik közösségi média platform a legszennyezőbb

Ha évente csak egy órát TikTok-ozunk azzal több, mint 21 kilogramm CO2e-t generálunk. A videós tartalmak térnyerése még nagyobb energiaigényt követel, ami a karbonlábnyom...

Így válhat jövőállóvá egy vállalat

A fenntarthatóság ma már messze túlmutat a zöld logókon, az újrahasznosított kávéspoharakon vagy az ESG-jelentések formális világán. A valódi, mélyreható fenntarthatóság nem kampánykérdés, hanem...

Fontos változás az Allee-ban

Papírmentes parkolást vezettek be az Allee-ban, az új rendszer rendszám alapján automatikus be- és kihajtást biztosít. A fejlesztés célja a kényelmesebb és fenntarthatóbb parkolás,...

Készülékcsere a környezet védelmében

A Magyar Telekom 2023 októberében indította el a Recommerce Grouppal közös szolgáltatását, amely során felújított készülékeket értékesítenek, ezzel is támogatva a körforgásos gazdaságot. A környezettudatosság...

Az önazonosság mindig megtérül – interjú Szinai Ádámmal

A fenntarthatósági és ESG-témák kapcsán tapasztalható nagy amerikai irányváltás kapcsán még nem tart ott a marketingszakma, hogy megoldásokon gondolkodjon, mindenki kapkodja a fejét –...

Lehet-e a médiaipar a fenntarthatóság motorja?

A fenntarthatóság egyre fontosabb szempont a fogyasztói döntésekben, nemcsak a termékek, hanem a médiatartalmak és a reklámok esetén is. Egy nemzetközi kutatás szerint a...

Vissza a természeteshez – interjú Ürge-Vorsatz Diánával

A biológiai sokféleség egy nagyon jó részét igenis vissza lehet állítani, csak akarni kell – véli Ürge-Vorsatz Diána. A CEU professzorával, az ENSZ klímatestületének...

Így figyel a fenntarthatóságra a K&H

Az ESG jelentések kötelezővé válásával a fenntarthatóság már nem választás kérdése, hanem törvényi kötelezettség, így a nagyvállalatok egyre tudatosabban törekszenek arra, hogy mérhető eredményekkel...

Újfajta visszaváltó automata jelent meg Magyarországon

Áprilisban két helyszínen, a 40. jubileumi Telekom Vivicittán és a Hungexpon megrendezett CONSTRUMA 2025 kiállításon találkozhattak hazánkban egy új, mobil visszaváltó automatával a felhasználók,...

Megint le lehet adni az Auchanban a felesleges mobilokat

Az Auchan Magyarország már harmadszor csatlakozik a KÖVET Egyesület, a Jane Goodall Intézet, a Védegylet Egyesület és az Afrikáért Alapítvány „Passzold Vissza, Tesó!” kampányához....
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kedvezőbb helyzetbe kerültek az eladók az ingatlanpiacon

Már hetek óta komoly élénkülés látható az országos lakáspiacon, elsősorban az elsőlakás-vásárlóknak szeptembertől elérhető kedvezményes lakáshitelt biztosító Otthon Start Programnak köszönhetően. Az ingatlan.com legfrissebb adatai szerint a piaci helyzetet és trendeket jól bemutató értékesítési...

Új kampányt indít az Alfa Biztosító

Mitől érezhetjük magunkat biztonságban? Az Alfa Biztosító új kampánya erre ad választ – hiteles karakterekkel, valós élethelyzetek bemutatásával. 2025. szeptember 15. és október 31. között TV-ben, online felületeken, óriásplakátokon és citylight-okon találkozhatunk azokkal, akik...

Európai kalandozásra viszi a nézőket ősszel a National Geographic

Az ősz az egyik legjobb időszak az utazásra: a nyári tömeg már lecsendesedett, az árak kedvezőbbek, és sok európai helyszín akár egy hosszú hétvége alatt is kényelmesen felfedezhető. Legyen szó kirándulásról, pihenésről vagy városnézésről,...

Díjnyertes dokumentumfilm érkezett az RTL+ Premiumra

Már elérhető az RTL+ Premium előfizetői számára a Fortuna vendégei című magyar dokumentumfilm. Kálmán Mátyás többszörös díjnyertes alkotása arról a házaspárról szól, akik a 2010-es évek közepén több mint félmilliárd forintot nyertek a lottón...

Már a HR-ben is segíti Kate a K&H-sokat

A K&H Bank dolgozói mostantól villámgyorsan választ kaphatnak bármilyen HR témájú kérdésükre a házon belül fejlesztett mesterséges intelligencián alapuló megoldásnak köszönhetően. Kate, a már ügyfelek által jól ismert digitális asszisztens mostantól a K&H Bank...

Digital Center

Hiába az AI-láz, egyelőre kevés befektetés térül meg

Hiába pörög továbbra is magas fokozaton a mesterséges intelligencia-megoldások piaca, egyre többen kongatják a vészharangot a vállalati szektorban világszerte. Miközben már a cégek 72%-a alkalmaz legalább egy AI-megoldást a mindennapi működésben, becslések szerint a...

A kibertámadások fő célpontja lett Európa

A kibertámadások ma már nemcsak gyakoribbak, hanem kifinomultabbak is, így egyre nehezebb őket időben felismerni és kezelni. Az OpenText legfrissebb jelentése szerint Európa különösen kitett ezeknek: a fertőzöttségi arány a régióban háromszor-négyszer magasabb, mint...

Javul a magyarok AI felkészültsége, hódít a ChatGPT

Az idei AI Summiton debütált a 2025-ös AI Readiness Index, amelyet a Publicis Groupe Hungary megbízásából a PwC Magyarország készített el. Az online vásárlókon mért kutatás eredményeit Greifenstein Jakab, a Publicis Groupe Hungary performance...

Ugrásszerű növekedés a hajlítható telefonok európai piacán

A hajlítható okostelefonok európai piaca látványos növekedési szakaszba lépett – derül ki a Counterpoint Research legfrissebb jelentéséből. A bővülést elsősorban a technológiai innovációk, a készülékek megnövelt tartóssága, valamint a különböző árkategóriákban egyre szélesebb körben...

Ezt tudják a legújabb Motorola mobilok

A Motorola bemutatta okostelefon-portfóliójának új tagjait, amelyek intelligens élményt, kifejező dizájnt és erőteljes teljesítményt kínálnak több árkategóriában.A sorozat élén a motorola edge 60 neo áll, egy kompakt, stílusos eszköz, amely a moto ai-t, a...