- Hirdetés -

Kategória: Tv/Rádió

- Hirdetés -

Folytatódik a hazai sorozat

Az MTVA és a Megafilm Service közös produkciója a Csak színház és más semmi című nyolc epizódból álló sorozat negyedik, egyben utolsó, záró szériája...

A UPC-hez is megérkezett a Spíler 2

Már a UPC Magyarország digitális csatornakiosztásában is elérhető a TV2 Csoport sportrajongóknak szóló csatornája, a Spíler 2 TV. Február 17-től pedig a Moziverzum prémium...

Új frekvencián folytatja a Sláger FM

Február 2-től új frekvencián, az FM 95.8-on lesz fogható a Sláger FM, a változás egyben azt is jelenti, hogy az adó vételkörzete megduplázódik. A...

Ellepik a cápák az RTL Klubot

A következő időszakban óriási változásra és nagy reformokra készül az RTL klub, s ennek első építőköveként debütál Magyarország első üzleti showműsora a cápák között....

Nagyon rákaptak a magyarok a sorozatokra

A tévézéssel töltött idő ötödében sorozatokat néznek a magyarok, és minden ötödik percben el kell viselniük egy reklámot, vagy műsorajánlót – derül ki a...

Újabb animációs filmek kaptak támogatást

Hét alkotónak összesen 56,9 millió forintos támogatást ítélt oda a Médiatanács a Magyar Média Mecenatúra Program animációs filmek gyártásának támogatására tavaly meghirdetett Macskássy Gyula-pályázatának...

Mannára válthat a Cross FM

Több rádiós döntést is hozott a Médiatanács heti ülésén, nevet változtathat az egyik fővárosi adó, illetve módosíthatja rádiós arculatát egy pécsi rádió. A testület...

Akciózik a Viasat Nature és a Tarr

Két hétig ingyenesen nézhetik a Viasat Nature természetcsatornát nyolc megye Tarr Kft.-s előfizetői most két hétig ingyenesen élvezhetik a Viasat Nature természetcsatornát. Az akció...

A Vadkeletre is elviszi nézőit a Spektrum

Négy nagysikerű saját gyártású sorozatát tűzi újra műsorra a Spektrum, így februárban hétköznaponként este 23 órától ismét látható lesz a „Kicsi ország, kicsi Kína”,...

Marad a Tarrnál a FilmBox

Meghosszabbította szerződését az SPI / FilmBox Magyarország és a Tarr Kft.. A két fél közel tíz éve áll üzleti kapcsolatban. A FilmBox, FilmBox Premium,...

Megújul a National Geographic Wild

Februárban ismét a nagymacskáké a főszerep a National Geographic Wild csatornán, a Nagymacskák hónapja programsorozat indulásával egyidőben idén arculatot is vált a csatorna. Ahogy az...

Új csatornával erősít a TV2 Csoport

Február 17-től két új csatornával bővíti kínálatát a TV2 Csoport, elstartol a Jocky TV és a Moziverzum. Az újabb bővítésnek köszönhetően, a cégcsoport hamarosan...

Alvilági sorozattal és cápákkal készül a tavaszra az RTL

Február 19-én lesz látható először az RTL Klub új sorozata, az Alvilág, a széria egy több országban már komoly sikereket aratott holland produkció helyi...

Ismét egy RTL-es sorozat volt a legnézettebb

A Drága örökösök enyhén csökkenő nézőszám mellett is a hét legnézettebb műsora volt a 18-49 éveseknél. Ezzel párhuzamosan a TV2-n egészen megerősödött Exatlon Hungary. A...

4K-s csatornával bővülhet a hazai kínálat

Elérhetővé tette az egész EMEA (Európa, Közel-Kelet, Afrika) térségben, így hazai kábelszolgáltatók számára is a 4K felbontású tartalmakat kínáló FunBox UHD csatornát az SPI...

Hidegrázós sorozattal jön a filmcsatorna

Joe Hill fantasy-horror bestsellere alapján készül az AMC új, saját gyártású sorozata. A “NOS4A2” első két epizódját a Szolgálólány meséjét is jegyző Kari Skogland...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A Samsung kiterjeszti a Galaxy AI-t

A vállalat a 2025 Galaxy AI Fórumon jelentette be, hogy az év végéig több mint 400 millió eszközre terjesztené ki a Galaxy AI-t, mivel a felhasználok mindennapi teendőik elvégzéséhez egyre inkább az AI-ra támaszkodnak.A...

Újabb információk a kedvezményes lakáshitelről

Úgy tűnik annyira megfogadták a kormány tanácsát a lakásvásárlók, hogy már önerőt is csak alig akarnak az első lakásuk vásárlásakor felhasználni – derül ki a Bankmonitor Otthon Start kalkulátorának adataiból. A nagy kérdés, hogy...

Nem sok jóra számítanak a vállalkozások

Ismét csökkent a magyar kkv szektor hangulatáról és gazdasági várakozásairól képet adó K&H kkv bizalmi index értéke a 2025. második negyedéves kutatási adatok alapján. Jelenleg -14 ponton áll a mutató a -100-tól 100-ig tartó...

Szuperhős az autóversenyzésben

Szponzori együttműködést jelentett be a motorsport-technológia élvonalában járó Lola Cars és a Warner Bros. Discovery. A partnerség első állomásaként a berlini ABB FIA Formula E Világbajnokság 13. és 14. futamán Superman-tematikájú autódekorációval és versenyzői...

Így látják a PR-guruk

A vállalatoknak a geopolitikai és a gazdasági bizonytalanság közepette kell előnyt kovácsolniuk. A PR-nek ebben komoly szerepe van. Legalábbis erre lehet következtetni a top PR-ügynökségek tavalyi mérlegbeszámolóit böngészve és vezetőit hallgatva. Sokuknál jól alakult...

Digital Center

A Samsung kiterjeszti a Galaxy AI-t

A vállalat a 2025 Galaxy AI Fórumon jelentette be, hogy az év végéig több mint 400 millió eszközre terjesztené ki a Galaxy AI-t, mivel a felhasználok mindennapi teendőik elvégzéséhez egyre inkább az AI-ra támaszkodnak.A...

Jobban bíznak a mesterséges intelligenciában a vállalatvezetők

Élesen eltér a felsővezetők és a felhasználók véleménye a mesterséges intelligencia megbízhatóságáról. Legyen szó adatvédelemről, pontosságról vagy átláthatóságról, az átlagember sokkal jobban aggódik a technológia miatt, mint a döntéshozók – hívta fel a figyelmet...

Díjazza a legnagyobb társadalmi hatású digitális megoldásokat a One

A One Alapítvány, folytatva a korábbi évek hagyományát, idén is meghirdeti a One Digitális Díjat. A One Magyarország alapítványa összesen 20 millió forinttal támogatja azokat az innovatív digitális megoldásokat, amelyek érdemi válaszokat kínálnak korunk...

Már több mint 90 országban biztosít 5G-s roamingot a One

A One Magyarország folyamatosan bővíti 5G roaming szolgáltatásának nemzetközi elérhetőségét. A szolgáltató 2024 júniusa óta hét új országban tette elérhetővé az ötödik generációs hálózat előnyeit ennek köszönhetően a One 91 országban és 146 partnerhálózaton...

Átalakítják egészségtudatosságunkat az okosórák

Az okosórák képesek átalakítani a felhasználók egészségtudatosságát – derül ki az Ipsos által a Huawei megbízásából végzett, európai egészségtudatossággal kapcsolatos friss felméréséből. A válaszadók több mint 80 százaléka pozitív szokásbeli változásokról számolt be, beleértve...