- Hirdetés -

Kategória: Web

- Hirdetés -

Változások a Díványnál

A nyár mozgalmasan telt a Dívány.hu-nál: a tartalom fejlesztésén és a bevételek növelésén április óta keményen dolgozik a magazin vezetése. Az átalakulás első lépéseként a...

A Facebookot és a Google-t támadják a hírügynökségek

Számos európai hírügynökség az anyagaik "lerablásával" vádolta meg kedden a Facebookot és a Google-t, rámutatva, hogy az internetes óriásvállalatoknak a jelenleginél sokkal többet kellene...

Rákapcsol a UPC Direct

A UPC Direct még megbízhatóbb hálózati elérésre és magasabb internetsebességre kapcsol új, optikai internetet tartalmazó csomagjaival. Napjainkban a felhasználók nemcsak gyorsaságra, hanem minél stabilabb...

Új szolgáltató a Díjneten

Harmincra emelkedett a Díjneten elérhető szolgáltatók száma, miután az NKM Áramszolgáltató Zrt. (korábbi nevén: Démász) is csatlakozott a független e-számlakezelő rendszerhez. A csatlakozást követően...

Felügyelnék a közösségi médiát

Szorosabb felügyeletet követel a közösségi média felett a brit kormánytól több angliai média- és távközlési piaci szereplő. A The Sunday Telegraph című lapban megjelent...

Ilyen lesz a mesterséges intelligencia jövője

A berlini IFA technológiai kiállítás nyitóbeszédében vázolta az LG Electronics két vezetője, hogy szerintük milyen lesz a mesterséges intelligencia (AI – artificial intelligence) jövője....

Talent management divíziót indít a Post for Rent

Újfajta tehetségtámogatási formát hozott létre a hazai alapítású influencer marketing ügynökség. A Post for Rent exkluzív talent management szolgáltatása teljes körű támogatást nyújt a partner...

Lezárult a Google elleni versenyfelügyeleti eljárás

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) elfogadta a Google LLC (Google) vállalását, amely a fogyasztók kiegyensúlyozottabb tájékoztatását szolgálja a Google fiókban elérhető funkciókról. A GVH a Google...

Hatalmas pénzek mozognak az online kiskereskedelemben

Idén az első fél évben az online kiskereskedelmi forgalom megközelítette a 180 milliárd forintot, ami 17 százalékkal, csaknem 25 milliárd forinttal haladta meg a...

A Xiaomi és Meizu márkákkal dolgozik a Be Social

Okostelefonokról és szórakoztató elektronikai eszközökről kommunikálhat a közösségi médiában a Be Social. A Xiaomi és a Meizu magyarországi forgalmazója bízta meg a közösségi média...

Online sorozatban szerepel az új BMW

Az Amazon Prime Video augusztus 31-én mutatja be Tom Clancy legendás karakterére írt új sorozatát, amelynek lendületes akciójeleneteiben egy BMW 540i xDrive limuzin érkezik...

Évfordulót ünnepel a 444 és az Adaptive Media

5 éve kötött partneri együttműködést a 444 az Adaptive Mediával. Az évforduló kapcsán a hírportál és a sales house ügyvezetői értékelték az elmúlt fél...

A Google cáfolja Trump állításait

Donald Trump amerikai elnök kedden szándékos torzításokkal vádolta meg a Google médiaóriás keresőszolgáltatását. A cég ezt közleményben cáfolta. Az elnök két Twitter-bejegyzésében is foglalkozott azzal,...

Saját híroldalt indított az OTP Agrár

A mezőgazdasággal és az élelmiszeriparral foglalkozó híroldalt indított az OTP Agrár. A szuperfarm.hu címen elérhető portált olyan szakemberek, gazdálkodók, illetve a téma iránt érdeklődők...

Jönnek a százéves híradók

Jövő nyárig hetente frissülő, mindig pontosan a száz évvel ezelőtti eseményekről beszámoló korabeli filmhíradókat nézhetnek az érdeklődők a Filmarchiv.hu oldalon. Az 1918 augusztusa és 1919...

Keresik a legjobb honlapokat

Már lehet jelentkezni Magyarország legismertebb online marketingkommunikációs pályázatára. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 17. alkalommal hirdeti meg a digitális...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Inkább online vásárolnak divatcikkeket a magyarok

A magyarok 86 százaléka fog divatcikkeket vásárolni az interneten az ünnepeket megelőző kereskedelmi időszakban. A fogyasztók 57 százaléka tervezi, hogy szinte csak webáruházakból fog rendelni, 29 százalék vásárol majd online és fizikai üzletben...

Ezek voltak a legkeresettebb idegen szavak a neten

Rövid bétateszt után 90 000 szóval elindult a jelentese.hu. A SAKKOM Interaktív által létrehozott, ingyenes szótárakat gyűjtő oldalon többek között angol- és idegen szavak, a gamer társadalom által használt kifejezések, E-számok, és keresztnevek jelentése...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Havonta ötszáz új reklám kerül képernyőre

Havonta ötszáz, még nem látott tévéhirdetés kerül a nézők szeme elé, a teljes reklámmennyiségnek pedig több mint a felét továbbra is az újak teszik ki – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...
- Hirdetés -

CMO

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Fenntarthatóságban is jól teljesített a Telekom

A telekommunikációs szektor fenntarthatósági szempontból legjobban teljesítő vállalatai között jelölte meg a Magyar Telekomot az ISS Corporate Solutions a vállalat 2020. évi fenntarthatósági eredményei alapján. Az ISS ESG Corporate Rating éves szinten több, mint 100...

Zöld éttermet nyitott Debrecenben a KFC

Európában is ritkaságnak számít a gasztronómiai vállalkozások közt, Magyarországon pedig még egyedülálló ebben a szektorban a KFC október 14-én Debrecenben megnyitott új étterme. A beruházás a környezeti fenntarthatósági szempontokat követve olyan zöld megoldások beemelésével...

DATA