- Hirdetés -

Kategória: Web

- Hirdetés -

Fontos döntést hozott a Google

Mindenki számára elérhetővé teszi videókonferencia-megoldását a Google, a Meet-et használva bárki, aki rendelkezik e-mail címmel, biztonságosan indíthat vagy csatlakozhat magas színvonalú és biztonságos videótalálkozókhoz. A...

Karácsony áprilisban – nyomás alatt a webshopok

Eszméletlen tempóban pörög az online kereskedelem, a járvány miatt a fogyasztók gyakrabban és nagyobb mennyiségben vásárolnak a webáruházakban. A napi fogyasztási cikkek, a tartós...

Reklámszakmai podcastot indított a Republic Group

Az inspirációt, kreativitást, tudást és tudásmegosztást még a karantén sem zárhatja karanténba. A Republic Group éppen ezért indította el most új reklámszakmai podcast-ját, a...

Digitálisan is érkezik a JOY-NAPOK

Digitálisan is érkezik a JOY-napok A Marquard Media tovább bővíti szolgáltatásai palettáját, és májusban digitálisan, júniusban pedig a megszokott platformjain rendezi meg a JOY-napok-at. „Tavaly év...

Megújítja értékesítési rendszerét a ŠKODA

A ŠKODA is elérhetővé tette a készleten lévő, azonnal elvihető új autók online foglalási rendszerét. A megoldás nem teljesen újkeletű, viszont határozott lépés a...

Most minden feladat házi feladat – így álltunk át a digitális oktatásra

Forradalmi változást hozott a magyar oktatásban március közepe, lényegében egy hétvége alatt álltak át a hazai közoktatási intézmények a távoktatásra. Milyen kihívásokkal járt ez...

Digitális eseménysorozatot indít a BMW

A „Reclaim the Future” mottó alatt életre hívott digitális eseménysorozat első állomásának április 28-án ad otthont a BMW Weltben felépített FUTURE FORUM. A BMW Weltben...

Új blogot indít a Libri

Ma kezdődne a 27. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivál a Millenárison, de sajnos az idén az olvasók nem tudnak személyesen találkozni és ünnepelni a kiadókkal, szerzőkkel....

Újított a Startlap

Több körös megújuláson és átalakuláson megy idén keresztül Magyarország egyik legnépszerűbb internetes portálja. Ennek első állomásaként a mobiloldalon új funkciókkal és frissített arculattal találkozhatnak...

Új hírügynökség indult

A Business & Life, azaz a B&L Online Hír- és Cikkügynökség mostantól az egyre intenzívebb elvárások közepette dolgozó újságíróknak, intézményeknek és vállalatoknak egyaránt segít...

Elindult a KaranténTéVé

Újabb digitális fejlesztés a Marquard Media Family & Health portfóliójában: családi karanténreality videósorozat indult a Famiily.hu-n. „A Famiily.hu az okos szülők találkozóhelye, portfóliónk legfiatalabb digitális...

Megrohanták a felhasználók a Netflixet

Az eredetileg várt több mint kétszeresével nőtt az új előfizetők száma a Netflixnél az első negyedévben, a cég bevétele negyedével bővült, a profitot pedig...

Online sorozatot indít a Design Terminal

Túlélési Kisokos – Elsősegély startupok és kisvállalkozások számára címmel indít online sorozatot a Design Terminal április 28-án. A közszolgálati jellegű adások célja a vállalkozások...

Otthoni mozgásra buzdít a Ferrero

A Ferrero cégcsoport Kinder Joy of Moving – A mozgás öröme programja Magyarországon az idei tanévben már a nyolcadik alkalommal ösztönzi rendszeres testmozgásra a...

TikTokon erősít a BMW

A BMW Motorrad digitálisan már a TikTok platformon is képviselteti magát. Az új kommunikációs csatornák új célcsoportot jelentenek. A TikTok a 16-24 évesek körében (Z...

Elindította az online rendelést a Volkswagen

A jelenlegi megváltozott körülményekhez és az új vásárlói igényekhez is alkalmazkodott a Volkswagen az online rendelés rendszerének megteremtésével. Ezzel a wolfsburgi márka nem csupán...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

PR-partnert választott a fiatalok tanulását támogató oktatási startup

A fiatalok digitális tanulását támogató magyar oktatási startup, a Jójegy kommunikációs és PR-partnert választott. A jövőben az egyik legdinamikusabban fejlődő hazai oktatási márka tevékenységét Károly Róbert PR-szakértő, marketing-tanácsadó támogatja, aki vállalkozásán, a Károly Róbert...

Szoboszlaival akciózik a Telekom

Minden vágyad, hogy megszerezd a magyar fociválogatott és a Liverpool sztárja, Szoboszlai Dominik autogramját? Mutatunk egy lehetőséget, ahogyan - egy kis szerencsével - a tiéd lehet a hőn áhított aláírás. A Magyar Telekom különleges...

Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját

A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...

Szintet lépett a használtautó-import

Októberben a DataHouse adatai szerint 12 588 import használt személyautó kapott hazai rendszámot, ami 10 százalékkal több az előző havi mennyiségnél, és több mint 17 százalékkal haladja meg a tavalyi hasonló időszak 10 725-ös...

A magyarok többségének már okozott kárt a rossz mobilkapcsolat

Tízből kilenc embert zavar, ha sávszélességi vagy lefedettségi gondok miatt nem tudja a megszokott módon használni mobilját – derül ki egy friss országosan reprezentatív kutatásból. A felhasználók sokszor szembesülnek ilyen problémával bevásárlóközpontokban, új építésű...

Digital Center

Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját

A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...

Új csúcstévével rukkolt elő a Hisense

Az emberek ma már nemcsak kiváló képminőséget és modern technológiát várnak el egy televíziótól, hanem azt is, hogy harmonikusan illeszkedjen otthonuk stílusába. Erre a változó igényre reagál a Hisense legújabb lifestyle modellje, az S5...

Jön az MI, és mindent felforgat a biztosításban

A mesterséges intelligencia alkalmazása új lehetőségeket teremt az életbiztosítási szektorban – hangzott el a VII. Életbiztosítási Csúcstalálkozón Balatonfüreden. Márta Róbert, a Generali Biztosító igazgatósági tagja szerint az AI nemcsak az ajánlatkészítést gyorsítja, hanem a...

Mesterséges intelligenciával újítanák meg a vállalati működést

A Konecta, a vásárlói élmény (CX) és a digitális szolgáltatások globális vezetője, stratégiai szövetségre lépett a CrewAI-jal, a többrésztvevős (multi-agent) mesterséges intelligencia-platform úttörőjével. A két vállalat közösen újradefiniálja az ember és a mesterséges intelligencia...

GEO, automatizált kampányok, prediktív célzás és dinamikus kreatívok – ez ma már nem sci-fi

A következő egy-két évben a generatív AI által vezérelt keresési élmény tovább fog terjedni. Az AI-összefoglalók a találati lista élén jelennek meg, ami csökkentheti az organikus forgalmat bizonyos weboldalak számára. Ugyanakkor a PPC hirdetések...