- Hirdetés -

Kategória: Web

- Hirdetés -

Egyre durvábbak a DDoS támadások

A tavalyi év utolsó negyedévében jelentős előrelépéseket tapasztalhattunk a DDoS támadások jellemzőiben. A módszerek egyre kifinomultabbak, a botnetté átalakított tömbösített eszköz-használat egyre sokszínűbb, valamint...

Digitális platformba fektet a Turner

Részesedést szerez a világ egyik legnagyobb digitális sportmédia-vállalatában, a Bigballs Mediában (BBM) a Turner International. A BBM globális növekedését támogató befektetett tőkét tartalomfejlesztésre és...

Közeleg a Biztonságos Internet Napja

A Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat felkérésére hatóságok, informatikai vállalatok, civil szervezetek és gyerekek fognak össze, hogy a Biztonságos Internet Nap alkalmából felhívják a figyelmet a...

Zsarolóvírus – durva támadás

Ausztria egyik vezető szállodája elismerte, hogy zsarolóvírus áldozatává vált. A működésképtelenné tett számítógépes rendszer az elektronikus zárral felszerelt ajtókat sem engedte kinyitni, így a...

Duplázott a Vodafone

A Vodafone elindította a fővárosban a 4G+ szolgáltatást az 1800MHz-es LTE frekvenciasáv bekapcsolásával. A 4G kapacitás megduplázása lehetővé teszi, hogy még több ügyfél még...

Lecsaptak a trükkös hirdetésekre

A múlt évben összesen 1,7 milliárd reklámot tüntetett el felületeiről a Google, mivel azok nem feleltek meg a cég által megfogalmazott hirdetési elveknek. Ez...

Netsemlegesség: a Telenornak is változtatnia kell

Újabb lépést tett a netsemlegességre vonatkozó előírások betartása érdekében a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH), a szervezet ezúttal a Telenort szólította fel a...

Online képzést indít a Kaspersky

A Kaspersky Lab elindítja a „Kaspersky Interaktív Védelmi Szimulációs” képzését online, röviden Kips Online-t, amely a meglévő Kips Live tanfolyam kibővítése. Mindkét kiberbiztonsági képzés...

Új módszerrel támadnak az adathalászok

Akár rokon, barát feltört e-mail címéről is érkezhet a legújabb gmail-es hacker levél – figyelmeztet a NetLock. Tanácsok az adathalász módszerek felismerésére.  Január 17-én jelent...

Rengetegen választják a Netflix-et

Ömlenek a felhasználók a Netflix-hez, az online videószolgáltatást kínál cég tábora tavaly az utolsó negyedévben mintegy hétmillióval nőtt. A társaság egy éve jelentette be,...

Nálunk is elérhető a Google prémium terméke

Új eszközt ad a Google a hazai weboldalak és online áruházak működtetőinek kezébe, amivel még pontosabban követhetik és elemezhetik a webhelyek teljesítményét. A cég...

Erre készül a Telekom

Két év alatt egymillió további háztartásba jutott el a Telekom szélessávú hálózata - 2017-ben 270 ezer háztartás lefedése a cél.  A Magyar Telekom 2015 tavaszán...

Hadat üzennek a kamuhíreknek – a németeknél tesztel a Facebook

Sok támadás érte a Facebookot a tavalyi amerikai elnökválasztás kapcsán a közösségi oldalon megjelent hamis hírek miatt, és a jelek szerint a cég tanult...

Nagyot újít a Lufthansa és az Austrian Airlines

Szívesen küldene e-mailt 10 ezer méter magasságból? Az Alpok felett repülve intézné bevásárlásait? Ráadásul mindezt szélessávú minőségben? A Lufthansa és az Austrian Airlines utasai...

Tavasszal jön az olcsó netszolgáltatás

A Digitális jólét alapcsomag márciusban jelenik meg a szolgáltatók kínálatában, ára legalább tizenöt százalékkal alacsonyabb lesz a jelenleg elérhető legolcsóbb internet-előfizetési konstrukció áránál. Az...

Különleges sorozat az HBO GO-n

Január 8-án igazi különlegességgel bővült az HBO GO videótára, felkerült ugyanis az „Eyewitness” című krimi sorozat norvég, eredeti verziója (Szemtanúk – Oyevitne) és annak...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Saját kriptovalutát indított egy szendvicsező

A komoly üzleti befektetés mellett életeket hivatott menteni a LAMEA Sandwich Corner által indított kriptovaluta. A tokennel az innsbrucki székhelyű szendvicsező minden éttermében lehet már fizetni, a vállalat célja pedig az, hogy az emberek...

Rákapcsolt az 5G-re a Yettel a Szigeten

A tömegrendezvények megfelelő mobilellátása rendszeresen izgalmas feladatot ad a mobilszolgáltatóknak. A felhasználói szokások évről évre változnak, ráadásul minden esemény más adottságokkal rendelkezik, így nem lehet egy, jól bevált megoldással készülni az ilyenkor szükséges időszakos...

Megújítja operációs rendszerét az OPPO

Az OPPO globális online stream eseményen mutatja be az Android 13-ra épülő mobil operációs rendszerének legfrissebb verzióját. A 67 nyelven elérhető és globálisan több mint 500 millió havi aktív felhasználóval rendelkező ColorOS 13 vadonatúj...

Ezek voltak a legkelendőbb termékek az Euronicsnél

Airfryerek, telefonok és robotporszívók – ezek a legnagyobb fejlődést mutató termékkategóriák 2021 és 2022 júniusa között a magyar tulajdonban lévő Euronics Műszaki Áruházlánc éves kimutatása alapján. A tavaly márciusi boltzár után a vásárlók lelkesen...

Sokba kerülhet az iskolakezdés

Az iskolakezdés átlagosan 20-30 ezer forintba kerül gyermekenként, amennyiben a tanulónak új iskolatáskára is szüksége van, akkor akár meg is duplázódhat ez az összeg a REGIO JÁTÉK friss felmérése alapján. A tanszer-beszerzés augusztusban tetőzik,...
- Hirdetés -

Don't Miss

Jobban kell küzdenünk a fogyasztók figyelméért

Egymás gondolatainak meghallgatása, egymás munkáinak megtekintése mindig inspirációt nyújt és elősegíti a megújulásra való készséget, képességet – vallja Mérő Ádám, a Coca Cola Company Consumer & Shopper Connection Director-a. A szakember a szeptember 15-i...

A marketingvezetők jó esetben interdiszciplináris gondolkozók

Manapság a marketing az egyetlen omnipotens diszciplina, amely egy vállalat működésének teljességét képes átfogni – állítja Szabó Béla. A Magyar Telekom márkakommunikációs igazgatója a Marketing Summitot beharangozó interjúsorozatban az mmonline.hu-nak beszélt arról, hogy milyen...

Együtt erősebbek vagyunk

A marketing szakemberek, vezetők szerepe jelentősen megnövekedett a vállalaton belül és az üzleti értékteremtés folyamatában is – mutatott rá Bánhegyi Zsófia. A Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója a szeptember 15-i Marketing Summitot felvezető...

Rekordok éve

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb hazai reklámügynökségek listáját a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan értékelik a múlt évet és mit várnak idén, Biró László, a Mediator...

További növekedés lehet

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb médiaügynökségek rangsorát a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan látják a múlt évet és mire számítanak idén, Novák Péter, a Dentsu Hungary...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Eszméletlenül nagy a weboldalak karbonlábnyoma

Egy átlagos internetfelhasználó éves szinten 414 kg károsanyag-kibocsátásért felelős. Egy közepes weboldal pedig 60 kg CO2e éves kibocsátással ugyanakkora környezeti lábnyommal jár, mint 4,3 millió SMS vagy napi 63 percnyi TikTok aktivitás. Bár a...

Újabb lépést tett a fenntarthatóság felé a Samsung

A Samsung jelentős előrelépést tett a mobilkommunikációs üzletág 2025-ös fenntarthatósági céljainak elérése felé. A legfontosabb kezdeményezések közé tartozik az újrahasznosított anyagok továbbfejlesztett használata és beépítése a termékekbe, a környezettudatosabb csomagolás kialakítása, valamint a régebbi...

Újabb környezetvédelmi rekord a Tiszán

Rekordmennyiségű, 2880 zsák hulladék összegyűjtésével zárult a X. Jubileumi Felső-Tiszai PET Kupa. A pillepalackokból épült hajók versenyében a legtöbb hulladékot a Siemens Energy vállalati önkéntesekből és gyerekeikből álló csapata nyerte, akik ezúttal az egy...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....