- Hirdetés -

Kategória: Web

- Hirdetés -

Iskolaválasztásban segít az NLCafé

Hiánypótló online melléklettel segíti az iskolaválasztás előtt álló szülőket az NLCafé. Az ország legolvasottabb női portálja a száraz statisztikai adatokat mellőzve, különféle oktatási-nevelési módszereket...

Viberen erősít a Glamour magazin

Hódít a Viberen a Glamour: első, „Napi rutin” elnevezésű matricacsomagjával két hét leforgása alatt negyvenhatezer fős rajongótábort épített a Viberen a glossy magazin. Három hónapig...

Támogatásokról döntött a Médiatanács

Online sorozatok, illetve filmfesztiválok támogatásáról is döntött heti ülésén a Médiatanács. A támogatások révén folytatódik a Tiltott kastélyok című széria és Trianon előzményeit is...

Mindent az online vásárlásról

Köteles-e a webáruház egy elírás miatt túl alacsonyan árazott terméket ezen az áron eladni? Mire érvényes az elállási jog? Mennyire biztonságos az online vásárlás?...

Videósorozattal erősít a Nosalty

Különleges videósorozattal jelentkezett a Nosalty. Az idén 10 éves online gasztromagazin új produkciójában olyan külföldieket mutat be, akik jó ideje Magyarországon élnek, imádnak főzni,...

Álhírekről okít az NMHH

Március 18. és 22. között zajlik az Európai Bizottság friss kezdeményezése, a médiaműveltség európai hete. Az alkalomból a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH)...

Meglepő adat jött a kiberfenyegetésekről

Nemzetközi összevetésben meglepően kedvező a hazai vállalkozások helyzete, a Sophos felmérése szerint míg külföldön tavaly a cégek átlagosan 70 százalékát érte legalább egy kibertámadás,...

Rengeteg hirdetést törölt a Google

A Google 2018-ban összesen 2,3 milliárd, azaz naponta több mint 6 millió, a hatályos irányelveket megsértő hirdetést törölt, többek között 58,8 millió adathalász és...

Szintet léptek a kiberbűnözők

Bár a korábbi években is megfigyelhető volt az adathalász támadások számának növekedése, a múlt évben szintet léptek a kiberbűnözők. A Kaspersky Lab spam és...

MI-főváros lesz Budapest

A mesterséges intelligencia kutatás nagyágyúi jönnek Budapestre a jövő héten, többek között az UBER és az IBM szakemberei is előadást tartanak majd a témában...

Csak óvatosan az online vásárlásnál!

Egyre népszerűbb az online vásárlás, hiszen ma már szinte bármit kényelmesen házhoz rendelhetünk néhány kattintással. Azonban az internetes vásárlások számának növekedésével együtt sajnos emelkedett...

Magyar chatbottal erősít az LG

Az elektronikai üzletekben szinte végeláthatatlan a tévékészülékek kínálata, a vásárlónak pedig nem csak az árról, a dizájnról és a méretről kell döntenie: nem mindegy...

Super WiFi-vel erősít a Vodafone

A Vodafone bejelentette, hogy elindítja a Super WiFi szolgáltatását, egy intelligens otthoni hálózatot, amely gyors és megbízható WiFi-jelet biztosít az otthonunk minden szegletében. A...

Mobilbarát weboldalak a Google-lel

A Google a barcelonai MWC19 rendezvényen jelentette be Test My Site nevű eszközének teljes megújítását. Az ingyenes eszköz segítségével a vállalkozások tesztelhetik weboldalaik sebességét,...

Légy a YouTube kampányok szakértője

Ismerd meg a legújabb videós trendeket, méghozzá első kézből, a Google Magyarország szakembereitől. A workshop résztvevői egy 15 ezer forint értékű Google Ads hirdetési...

A Játéknet lett az Ország Boltja

Rekordot döntött az Ország Boltja versenyen induló webshopok száma, ezúttal már több mint 1400-an szálltak versenybe a Népszerűségi és Minőségi díjakért. Az abszolút nyertes...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Különleges meglepetést tartogatott a Yettel az év végére

2025-ös digitális összefoglalót kaphatnak saját mobilhasználati szokásaikról a Yettel lakossági ügyfelei. A szolgáltató hivatalos appjában elérhető új funkcióval mindenki betekintést nyerhet saját aktivitásaiba, az összefoglaló mellett pedig értékes ajánlatokhoz is juthat az év végi...

Új sorozatok, nagyszabású mozifilmek és ünnepi hangulat a CANAL+-nál

A CANAL+ az ünnepi szezonban is gondoskodik róla, hogy mindenki megtalálja a számára tökéletes tartalmat. Az online TV és streaming app kínálatában vadonatúj CANAL+ Original sorozatok, nagyszabású mozifilmek, 24 órás akciócsatorna, széles videótár-választék és...

Izgalmas dolog derült ki a karácsonyi vásárokról

Fényfüzérek, forralt bor illata a téli levegőben, és a jól ismert karácsonyi dallamok - Európa karácsonyi vásárai azonban nemcsak az ünnepi hangulat miatt fontosak, hanem a Visa legújabb elemzése szerint egyre nagyobb gazdasági jelentőséggel...

Nagyot mentek idén a magyar filmek

Meghaladták a 2 milliárd forint bevételt és az 1 milliós nézőszámot a Nemzeti Filmintézet (NFI) támogatásával készült magyar filmek 2025-ben a mozikban. Világszerte több mint 50 rangos fesztiváldíjat hoztak el az alkotók a nemzetközi...

THE SHIFT: újabb nagyágyúkat jelentett be az MRSZ és a MAKSZ

A THE SHIFT szervezői bejelentették a konferencia újabb nemzetközi előadóit: Islam ElDessouky-t, a Coca-Cola globális kreatív stratégiai vezetőjét; Byron Sharpot, a márkák növekedésének első számú kutatóját és szakértőjét; Věra Šídlovát, a világ vezető elemzővállalatának,...

Digital Center

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...