Új kampányban népszerűsíti 2011 óta üzemeltetett jogsegélyszolgálatát, az Internet Hotline-t a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság. A kampány gyakran használt emojikat mutat kétféle kontextusban:...
Határon átnyúló, egységes digitális szolgáltatások bevezetésének feltételeit tartalmazó dokumentumot hozott létre a 100 százalékban állami tulajdonú Nemzeti Mobilfizetési Zrt. A V4 tagországok szakmai szervezeteivel...
A brit parlament médiáért felelős alelnöke, Damian Collins a BBC-nek nyilatkozva arról beszélt, hogy az emberek nehezen ismerik fel az álhíreket, amik kezdik kiszorítani...
Adathalászok próbálkoznak az Extreme Digital ügyfeleinél, ismeretlenek a vállalat nevében tömegesen küldtek ki hamis üzeneteket "A megrendelés számlája" tárggyal.
Ebben 7990 forint értékű termék...
Pontosabban az ígéretükben, a Kaspersky Lab szakértői ugyanis új, szokatlan csaló módszert azonosítottak nemrég: hamis weboldalak létrehozásával a kiberbűnözők ingyenes ajándékkártyák és/vagy ajándék kódok...
A Progressive Reklámügynökség nyerte a Sole-Mizo social media ügynökségi tenderét, ezzel a jövőben egyaránt kezeli a „Szeretem a Mizo-t” Facebook oldalt és a márka...
A labdarúgó-világbajnokság kapcsán lehetett olvasni arról, hogy a mérkőzések időszaka alatt egyes pornóoldalak látogatottsága mennyit esett. Nos, a szexpartner keresésre ez nem vonatkozik, sőt.
A...
Hatalmas sikerrel ért véget a világbajnokság a Nemzeti Sport Online (NSO) számára. A nemzetisport.hu a magyar nyelvű weben egyedi látogatókat és oldalletöltéseket tekintve is...
A Ringier Axel Springer Media AG megállapodást kötött arról, hogy felvásárolja a lengyel IT piacra fókuszáló álláshirdetési platform, a nofluffjobs.com üzemeltetője, a No Fluff...
A Be Social nyerte a UPC Magyarország közösségi média tenderét.
Közel hét év után a UPC Magyarország úgy döntött, hogy új csapatra bízza közösségi média...
Egyebek mellett az árak átlátható feltüntetésére szólították fel az online piacterét üzemeltető, írországi központú Airbnb-t az uniós fogyasztóvédelmi hatóságok és az Európai Bizottság.
A döntés...
Az elmúlt években folyamatosan nőtt a kibertér veszélyeivel kapcsolatos tudatosság - mondta Krasznay Csaba kiberbiztonsági szakértő az M1 aktuális csatorna vasárnap reggeli műsorában.
A szakembert...
A változékony időjárás ellenére a magyarok töretlen lelkesedéssel készültek az idei strandszezonra: csupán az elmúlt három hónap alatt több mint 37 millió forint értékben...
Már több mint 10 millió háztartásban használják világszerte a gyors és megbízható internetkapcsolatot biztosító wifi routert, a Connect Boxot. A Magyarországon a UPC kínálatában...
A Lenovo idén harmadik alkalommal hirdette meg a négy rendezvényből álló Legion Kupát. Az egész éven átívelő bajnokság során ezúttal is a legnépszerűbb e-sport...
Július 9-én nyitja meg kapuit a Millenáris Startup Campus, a régió legnagyobb közösségi irodája. A startup-ökoszisztéma új közösségi helye a Millenárison kapott helyett, itt...
A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert.
A múlt hét...
A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...
Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére.
Az ünnepek alatt és az új...
Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.
Meghatározó pillanatok
ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...
Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...
A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...
A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....
A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...
A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....