Februári online debütálása után mostantól mobilalkalmazáson keresztül is elérhető a TV2 saját streaming szolgáltatása, a TV2 Play. A felhasználóbarát kialakítású, könnyen kezelhető és bárki számára letölthető szolgáltatás augusztus 18-tól megtalálható az applikációs áruházakban, így minden mobileszköz esetén csupán már néhány egyszerű lépés után élvezhetik a nézők a TV2 csatorna és a kábelportfolió műsorait. (x)
A sikeres februári online indulása után mobilapplikáción keresztül is elérhetővé vált a TV2 streaming szolgáltatása, a TV2Play. Az alkalmazás az Android és IOS rendszerek áruházaiban egyaránt megtalálható, így bármilyen típusú mobileszközön könnyedén használható, valamint egy natív megoldás biztosítja, hogy a kevésbé erős eszközökről is a legjobb felhasználói élményt nyújtsa a felhasználóknak.
Az applikáció fejlesztése során kiemelt figyelmet fordítottak arra, hogy a platformot teljesen optimalizálják a mobilon történő videós tartalomfogyasztásra. Ebből adódóan vertikális videószalagokkal biztosítják, hogy a videók a közösségi média felületek kialakításához hasonló, úgynevezett feed-ként jelenjenek meg, így alkalmazkodva napjaink videós tartalomfogyasztási igényeihez. Emellett egy modern, de letisztult és átlátható felület kialakítására törekedtek a fejlesztők, amelyet az előzetes felhasználói felmérések már vissza is igazoltak.
A teljes műsorkínálat megtalálható az applikációban, ahol a letöltés utáni regisztrációs folyamat elvégzését követően már azok a tartalmak is elérhetőek lesznek a felhasználó számára, amelyek a webes felületen regisztrációhoz kötöttek. Továbbá rengeteg extra tartalommal, a TV2 kiemelt műsorai esetén pedig plusz videókkal várja majd a nézőket az alkalmazás, hasonlóan a webes verzióhoz.
„A látogatóink többsége már jelenleg is mobil eszköz böngészőjéről fogyasztja a tartalmainkat, így nagyon fontos lépés számunkra, hogy az applikáció létrehozásával kiszolgálhatjuk ez a felhasználói igényt. Kiemelt célunk, hogy tartalmaink minél több felhasználóhoz eljussanak, így stratégiai jelentőségű, hogy a mobilapplikáció által tovább tudjuk növelni tartalmaink elérését, fogyasztását. Igyekeztünk ezt oly módon tenni, hogy mind designban, mind technikailag a lehető legjobb terméket fejlesszük ki felhasználóink számára” – mondta Pavel Stanchev, a TV2 vezérigazgatója.
A tartalmak közötti válogatást rengeteg funkció segíti. Az online felülethez hasonlóan az alkalmazásban is elérhető az adott személyhez, műsorhoz vagy szóhoz tartozó tartalmak listázása, de ezen felül a felhasználó műfaj, népszerűség, csatorna vagy ábécé sorrend szerint is rá tud keresni a műsorokra. Az ajánlómotor továbbra is segíteni fogja a tartalmak megtalálását, valamint a TV2 Csoport online szerkesztői is folyamatosan igyekeznek az érdekes tartalmakat kiemelni. A top videók menüpontra kattintva a mások által az elmúlt 24 órában legtöbbször megtekintett videók érhetőek el, így a fogyasztók egyetlen érdekes tartalomról sem maradnak le.
A regisztrációnak köszönhetően már az applikáció legelső használatakor saját listát tud létrehozni a felhasználó, és a személyes ajánlás vagy a félbe hagyott tartalmak későbbi folytatása is azonnal elérhető. A regisztráció szintén lehetővé teszi, hogy könnyedén átnavigáljon a felhasználó az egyik eszközről a másikra anélkül, hogy elveszítené a preferált tartalmak listáját vagy az elkezdett videókat. Ezen felül megtalálható a rendszer által küldött push-üzenetek megtekintésére szolgáló menüpont is, ami újdonság a webes felülethez képest. Az applikáció esetén a legnépszerűbb menüpontok is kikerültek a képernyőre, amelynek köszönhetően dinamikusabb és egyszerűbb az alkalmazás használata. A Facebook- és Google-fiók, valamint az Apple ID regisztráció pedig még inkább megkönnyíti a regisztrációs folyamatot. (x)