- Hirdetés -

Már telefonon is elérhető a TV2 streaming szolgáltatása – Bemutatkozik a TV2 Play applikáció! (x)

|

- Hirdetés -

Februári online debütálása után mostantól mobilalkalmazáson keresztül is elérhető a TV2 saját streaming szolgáltatása, a TV2 Play. A felhasználóbarát kialakítású, könnyen kezelhető és bárki számára letölthető szolgáltatás augusztus 18-tól megtalálható az applikációs áruházakban, így minden mobileszköz esetén csupán már néhány egyszerű lépés után élvezhetik a nézők a TV2 csatorna és a kábelportfolió műsorait. (x)

A sikeres februári online indulása után mobilapplikáción keresztül is elérhetővé vált a TV2 streaming szolgáltatása, a TV2Play. Az alkalmazás az Android és IOS rendszerek áruházaiban egyaránt megtalálható, így bármilyen típusú mobileszközön könnyedén használható, valamint egy natív megoldás biztosítja, hogy a kevésbé erős eszközökről is a legjobb felhasználói élményt nyújtsa a felhasználóknak.

Az applikáció fejlesztése során kiemelt figyelmet fordítottak arra, hogy a platformot teljesen optimalizálják a mobilon történő videós tartalomfogyasztásra. Ebből adódóan vertikális videószalagokkal biztosítják, hogy a videók a közösségi média felületek kialakításához hasonló, úgynevezett feed-ként jelenjenek meg, így alkalmazkodva napjaink videós tartalomfogyasztási igényeihez. Emellett egy modern, de letisztult és átlátható felület kialakítására törekedtek a fejlesztők, amelyet az előzetes felhasználói felmérések már vissza is igazoltak.

A teljes műsorkínálat megtalálható az applikációban, ahol a letöltés utáni regisztrációs folyamat elvégzését követően már azok a tartalmak is elérhetőek lesznek a felhasználó számára, amelyek a webes felületen regisztrációhoz kötöttek. Továbbá rengeteg extra tartalommal, a TV2 kiemelt műsorai esetén pedig plusz videókkal várja majd a nézőket az alkalmazás, hasonlóan a webes verzióhoz.

„A látogatóink többsége már jelenleg is mobil eszköz böngészőjéről fogyasztja a tartalmainkat, így nagyon fontos lépés számunkra, hogy az applikáció létrehozásával kiszolgálhatjuk ez a felhasználói igényt. Kiemelt célunk, hogy tartalmaink minél több felhasználóhoz eljussanak, így stratégiai jelentőségű, hogy a mobilapplikáció által tovább tudjuk növelni tartalmaink elérését, fogyasztását. Igyekeztünk ezt oly módon tenni, hogy mind designban, mind technikailag a lehető legjobb terméket fejlesszük ki felhasználóink számára” – mondta Pavel Stanchev, a TV2 vezérigazgatója.

A tartalmak közötti válogatást rengeteg funkció segíti. Az online felülethez hasonlóan az alkalmazásban is elérhető az adott személyhez, műsorhoz vagy szóhoz tartozó tartalmak listázása, de ezen felül a felhasználó műfaj, népszerűség, csatorna vagy ábécé sorrend szerint is rá tud keresni a műsorokra. Az ajánlómotor továbbra is segíteni fogja a tartalmak megtalálását, valamint a TV2 Csoport online szerkesztői is folyamatosan igyekeznek az érdekes tartalmakat kiemelni. A top videók menüpontra kattintva a mások által az elmúlt 24 órában legtöbbször megtekintett videók érhetőek el, így a fogyasztók egyetlen érdekes tartalomról sem maradnak le.

A regisztrációnak köszönhetően már az applikáció legelső használatakor saját listát tud létrehozni a felhasználó, és a személyes ajánlás vagy a félbe hagyott tartalmak későbbi folytatása is azonnal elérhető. A regisztráció szintén lehetővé teszi, hogy könnyedén átnavigáljon a felhasználó az egyik eszközről a másikra anélkül, hogy elveszítené a preferált tartalmak listáját vagy az elkezdett videókat. Ezen felül megtalálható a rendszer által küldött push-üzenetek megtekintésére szolgáló menüpont is, ami újdonság a webes felülethez képest. Az applikáció esetén a legnépszerűbb menüpontok is kikerültek a képernyőre, amelynek köszönhetően dinamikusabb és egyszerűbb az alkalmazás használata. A Facebook- és Google-fiók, valamint az Apple ID regisztráció pedig még inkább megkönnyíti a regisztrációs folyamatot. (x)

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ezeken bukhatnak el a kezdő vállalkozások

A vállalkozásindítás, illetve a fiatal cégek első időszakának hatékony menedzselése soha nem volt kockázatoktól és nehézségektől mentes – nincs ez másképp manapság sem. Sőt, sok szempontból napjainkban még több problémával kell megküzdeni, gondoljunk csak...

Digitális oktatási tartalmakat fejleszt a Telekom

Diákok és szaktanár közreműködésével, valós iskolai környezetben fejleszt digitális tartalmakat a Telekom annak érdekében, hogy a tanulás élményszerű, a tudás pedig mindenki számára elérhető legyen. A program célja olyan valós körülmények között kigondolt, tesztelt,...

Átalakította a fogyasztói szokásokat a járvány

Az emberek többsége már megszokta a világjárvány miatt kialakult új életmódot, és arra számít, hogy ezek a változások velünk is maradnak – derül ki az EY legfrissebb, 16 ezer résztvevő bevonásával készült nemzetközi kutatásából....

Így adózunk az idén

SZJA-mentesség 25 év alatt, megnövelt minimálbér és garantált bérminimum, családi adóvisszatérítések – 2022 januárja számos meghatározó változást hozott adózási szempontból. Csökken a szociális hozzájárulási adó, a kisvállalati adó, megszűnik a szakképzési hozzájárulás, és számos...

Erősíteni kell a vásárlói tudatosságot

Az elmúlt évtizedben dinamikusan bővült az e-kereskedelem részaránya Magyarországon. Az e-kereskedelmet és az azt támogató pénzforgalmat érintő számos technológiai fejlesztés történt, ugyanakkor a szabályozások nem követték minden tekintetben a fejlődés dinamikáját. Ezért az Állami...

A járvány előtti harmada volt a forgalom a Liszt Ferenc Reptéren

Tavaly a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren 4,6 millió utas és 183 ezer tonna légiáru fordult meg.2021-ben a Budapest Airport a második olyan évét zárta, amelyre a koronavírus-járvány jelentős hatással volt. A pandémiás környezetben az...

Így készül a választási kampányra a Central

A Central Médiacsoport fő célja a különböző politikai álláspontok hiteles bemutatása az idei parlamenti választások előtt, a médiacég közlése szerint a kampányidőszakban felértékelődik a független, tényeken alapuló újságírás. A Central Médiacsoport a 2022-es parlamenti választások...

Jóval több időt töltünk a képernyő előtt

A magyarok többsége jóval több időt tölt a számítógép képernyője előtt, mint a járványt megelőzően – ez derült ki az Ipsos négy országban végzett kutatásából. A Huawei megbízásából készített felmérés szerint a magyar válaszadók...

Kiderült, mikor rajtol a Sztárban Sztár

Február 6-án indul a Sztárban Sztár 8. évada a TV2-n, nemrég azt is elárulták, hogy két új zsűritag érkezik a műsorban, Lékai-Kiss Ramóna és Makranczi Zalán. A TV2 közlése szerint vasárnap esténként lesz majd látható...

Megújul a közmédia tévécsatornája

Megújult napi tartalmakkal, showműsorokkal és új műsorvezetőkkel várja a nézőket a Duna, a közmédia csatornája szombattól.Teljes megújulás küszöbén áll a Duna, amely 21. századi vizuális megjelenéssel és tartalommal készül szombattól a nézőknek – írja...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jelentősen nőhetne a bankok bevétele

A hagyományos bankok közel 4 százalékkal növelhetnék éves bevételüket üzleti modelljeik újragondolásával, és a kizárólag digitális szolgáltatásokat nyújtó (digital-only) új banki és pénzügyi szolgáltatók innovatív stratégiáinak átvételével – derül ki az Accenture kutatásából. Ez...

Ezeken bukhatnak el a kezdő vállalkozások

A vállalkozásindítás, illetve a fiatal cégek első időszakának hatékony menedzselése soha nem volt kockázatoktól és nehézségektől mentes – nincs ez másképp manapság sem. Sőt, sok szempontból napjainkban még több problémával kell megküzdeni, gondoljunk csak...

Digitális oktatási tartalmakat fejleszt a Telekom

Diákok és szaktanár közreműködésével, valós iskolai környezetben fejleszt digitális tartalmakat a Telekom annak érdekében, hogy a tanulás élményszerű, a tudás pedig mindenki számára elérhető legyen. A program célja olyan valós körülmények között kigondolt, tesztelt,...

Átalakította a fogyasztói szokásokat a járvány

Az emberek többsége már megszokta a világjárvány miatt kialakult új életmódot, és arra számít, hogy ezek a változások velünk is maradnak – derül ki az EY legfrissebb, 16 ezer résztvevő bevonásával készült nemzetközi kutatásából....

Így adózunk az idén

SZJA-mentesség 25 év alatt, megnövelt minimálbér és garantált bérminimum, családi adóvisszatérítések – 2022 januárja számos meghatározó változást hozott adózási szempontból. Csökken a szociális hozzájárulási adó, a kisvállalati adó, megszűnik a szakképzési hozzájárulás, és számos...
- Hirdetés -

CMO

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...

A vásárlási szokások örökre megváltoztak

Kanyó Roland, dm Kft., marketing és PR menedzser 133 milliárd forintos bevétellel zártátok az elmúlt üzleti évet, majdnem 10 százalékos plusszal. Gondolom ez a körülmények figyelembe vételével, elég jó eredménynek számít? Természetesen elégedettek vagyunk az elért...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Jól halad a Siemens okosváros-kísérlete

Bécsben, éles körülmények között tesztelik azon energiarendszereket, amelyek a fenntartható városfejlesztés alapjait adják a jövőben.Új Európában egyedülálló projekt zajlik Bécsben. Az osztrák főváros Aspern Seestadt városrészében, valós körülmények között tesztelik a jövő energiarendszereit. A...

Zöld vállalást tett a Toyota és a Lexus

2035-re karbonsemleges lesz Európában a Toyota és a Lexus.A Toyota készen áll arra, hogy 2035-re nullára csökkentse az újonnan értékesített Toyota és Lexus járművek széndioxid-kibocsátását Nyugat-Európában, amelynek fontos lépcsőfoka lesz a legalább 50 százalékos,...

Zöld együttműködésben a TotalEnergies

A TotalEnergies és a Daimler Truck AG megállapodást írt alá az Európai Unió közúti árufuvarozásának szén-dioxid mentesítésére irányuló kötelezettségvállalásukról. A partnerek együttműködnek a hidrogénnel üzemeltetett nehéz tehergépjárművek ökoszisztémáinak fejlesztésében, egyrészt azzal a szándékkal, hogy...

DATA