- Hirdetés -

Újabb eszközön érhető el az RTL+ teljes kínálata

|

Az RTL+ a Vodafone TV médiaboxon keresztül is elérhető, így a telekommunikációs szolgáltatók közül elsőként a Vodafone Magyarország előfizetői már nagyképernyőn is megtekinthetik az RTL+ streaming platform mindhárom csomagjának kínálatát. A telekommunikációs szolgáltató ügyfelei a készülék segítségével közvetlenül érik el az RTL+ streaming szolgáltatás csomagok szerinti teljes kínálatát, így akár az exkluzív, kifejezetten a platformra gyártott tartalmakat, valamint számos népszerű RTL-es sorozat és reality legújabb epizódjait, aktuális, vagy akár korábbi évadait is.

A Vodafone Magyarország Vodafone TV médiaboxszal rendelkező ügyfelei a készüléken lévő alkalmazás segítségével közvetlenül érhetik el és a televízió képernyőjén tekinthetik meg az RTL+ streaming platform RTL+ Light, RTL+ Active, valamint az RTL+ prémium, előfizetős csomagjainak teljes kínálatát.

Az RTL+ streamingszolgáltatás modern felülete biztosítja a könnyed kezelést és a folyamatosan frissülő tartalmak egyszerű, műfaj alapján történő kiválasztásának lehetőségét. A platformon már megkezdett vagy utoljára nézett tartalmakat a Vodafone TV médiaboxszal rendelkező ügyfelek is bármikor folytathatják, a platform nyitó oldalán pedig elérhetők az aktuálisan kiválasztott, vagy éppen követett tartalmak. A minden eddiginél pontosabb, személyre szabott ajánlórendszer biztosítja, hogy a felhasználó egyéni tartalmi ajánlás alapján válasszon az érdeklődési körének megfelelő műsorokból.

A Vodafone TV médiaboxszal rendelkező ügyfelek számára továbbra is érdemes a szolgáltatótól extra költség nélkül igényelni és aktiválni az RTL+ Active kódot, hiszen az RTL+ streaming platform középső csomagjának valamennyi felhasználója számára további kényelmi funkciók érhetőek el. Emellett az RTL+ Active csomag esetében a felhasználók 3 eszközön is nézhetnek egyszerre tartalmakat. RTL+ Active kódot a digitális díjcsomaggal rendelkező ügyfeleinek biztosít a Vodafone Magyarország.

Az RTL+ Active csomagban külön díjfizetés nélkül elérhető számos tematikus mappa folyamatosan frissülő tartalommal, amelyek az RTL+ Light csomagjában nem elérhetők: ilyen a gyerekeknek szóló meséket kínáló Gyereksarok, valamint a History Play, amely díjnyertes dokumentumfilmek és prémium szórakoztató ismeretterjesztő reality-k kínálatát nyújtja az érdeklődőknek. A műsorok az RTL+ Light csomaggal szemben az RTL+ Active felületén hosszabb ideig elérhetők, akár FullHD minőségben, valamint kevesebb reklámmal találkoznak a felhasználók a felületen keresztül, ráadásul a mobilapplikáció használata esetén bizonyos tartalmak már ebben a csomagban is letölthetőek és akár útközben, internetelérés nélkül is megtekinthetőek.

A Vodafone TV médiabox készüléken, az Alkalmazások menüpontban az RTL+ applikáció megnyitása után egy egyszeri eszközpárosításra van szükség az első használat során. Ennek előfeltétele egy RTL+ felhasználói fiók, amely egy egyszerű regisztrációval létrehozható. Ezzel a felhasználó automatikusan az RTL+ Light csomagba kerül, ahol már lehetősége van a Profilom menüpontban eszközeinek párosítására a TV képernyőjén látható kód segítségével. A Vodafone TV médiaboxon található RTL+ alkalmazásban így attól függően válnak elérhetővé a tartalmak, hogy RTL+ Light, RTL+ Active vagy RTL+ előfizetős csomaggal rendelkező felhasználói fiókkal került párosításra az eszköz. A Vodafone Magyarországon keresztül RTL+ előfizetésre nincs lehetőség, de a csomag keretében kínált tartalmak megtekinthetők a Vodafone TV médiaboxon található applikáción keresztül.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...