- Hirdetés -

Újabb eszközön érhető el az RTL+ teljes kínálata

|

- Hirdetés -

Az RTL+ a Vodafone TV médiaboxon keresztül is elérhető, így a telekommunikációs szolgáltatók közül elsőként a Vodafone Magyarország előfizetői már nagyképernyőn is megtekinthetik az RTL+ streaming platform mindhárom csomagjának kínálatát. A telekommunikációs szolgáltató ügyfelei a készülék segítségével közvetlenül érik el az RTL+ streaming szolgáltatás csomagok szerinti teljes kínálatát, így akár az exkluzív, kifejezetten a platformra gyártott tartalmakat, valamint számos népszerű RTL-es sorozat és reality legújabb epizódjait, aktuális, vagy akár korábbi évadait is.

A Vodafone Magyarország Vodafone TV médiaboxszal rendelkező ügyfelei a készüléken lévő alkalmazás segítségével közvetlenül érhetik el és a televízió képernyőjén tekinthetik meg az RTL+ streaming platform RTL+ Light, RTL+ Active, valamint az RTL+ prémium, előfizetős csomagjainak teljes kínálatát.

Az RTL+ streamingszolgáltatás modern felülete biztosítja a könnyed kezelést és a folyamatosan frissülő tartalmak egyszerű, műfaj alapján történő kiválasztásának lehetőségét. A platformon már megkezdett vagy utoljára nézett tartalmakat a Vodafone TV médiaboxszal rendelkező ügyfelek is bármikor folytathatják, a platform nyitó oldalán pedig elérhetők az aktuálisan kiválasztott, vagy éppen követett tartalmak. A minden eddiginél pontosabb, személyre szabott ajánlórendszer biztosítja, hogy a felhasználó egyéni tartalmi ajánlás alapján válasszon az érdeklődési körének megfelelő műsorokból.

A Vodafone TV médiaboxszal rendelkező ügyfelek számára továbbra is érdemes a szolgáltatótól extra költség nélkül igényelni és aktiválni az RTL+ Active kódot, hiszen az RTL+ streaming platform középső csomagjának valamennyi felhasználója számára további kényelmi funkciók érhetőek el. Emellett az RTL+ Active csomag esetében a felhasználók 3 eszközön is nézhetnek egyszerre tartalmakat. RTL+ Active kódot a digitális díjcsomaggal rendelkező ügyfeleinek biztosít a Vodafone Magyarország.

Az RTL+ Active csomagban külön díjfizetés nélkül elérhető számos tematikus mappa folyamatosan frissülő tartalommal, amelyek az RTL+ Light csomagjában nem elérhetők: ilyen a gyerekeknek szóló meséket kínáló Gyereksarok, valamint a History Play, amely díjnyertes dokumentumfilmek és prémium szórakoztató ismeretterjesztő reality-k kínálatát nyújtja az érdeklődőknek. A műsorok az RTL+ Light csomaggal szemben az RTL+ Active felületén hosszabb ideig elérhetők, akár FullHD minőségben, valamint kevesebb reklámmal találkoznak a felhasználók a felületen keresztül, ráadásul a mobilapplikáció használata esetén bizonyos tartalmak már ebben a csomagban is letölthetőek és akár útközben, internetelérés nélkül is megtekinthetőek.

A Vodafone TV médiabox készüléken, az Alkalmazások menüpontban az RTL+ applikáció megnyitása után egy egyszeri eszközpárosításra van szükség az első használat során. Ennek előfeltétele egy RTL+ felhasználói fiók, amely egy egyszerű regisztrációval létrehozható. Ezzel a felhasználó automatikusan az RTL+ Light csomagba kerül, ahol már lehetősége van a Profilom menüpontban eszközeinek párosítására a TV képernyőjén látható kód segítségével. A Vodafone TV médiaboxon található RTL+ alkalmazásban így attól függően válnak elérhetővé a tartalmak, hogy RTL+ Light, RTL+ Active vagy RTL+ előfizetős csomaggal rendelkező felhasználói fiókkal került párosításra az eszköz. A Vodafone Magyarországon keresztül RTL+ előfizetésre nincs lehetőség, de a csomag keretében kínált tartalmak megtekinthetők a Vodafone TV médiaboxon található applikáción keresztül.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

A lottózás új szintje és digitalizáció a Business Lounge-ban

A Business Lounge legfrissebb adásában az első Posta Lottózó megnyitásáról, a lottóturizmusról, a kereszt- és felülértékesítésről mesélt Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Nemes Gábor György, a Magyar Posta Zrt. lakossági értékesítési...

Gyorsított a Vodafone

A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben,...

Limitált kiadású sörkollekcióra licitálhatnak a focirajongók

A Liverpool FC legendás menedzserének, Jürgen Klopp távozásának alkalmából a Carlsberg összefogott az ERDINGER Weissbräuval, és közösen kiadtak egy limitált szériás ünnepi sört – minden hivatalos meccsére egy palackkal, amelyet a Vörösök kispadján töltött.Összesen...

Egyre több vállalat hazudja magát zöldebbnek

Globálisan a negyedik legjelentősebb bűnözési forma a környezeti bűnözés, és évről évre tovább nő. A környezeti visszaélések egyik esete, a zöldmosás a vizsgált cégek 7 százalékánál már előfordult, vagyis amikor a környezetkárosító vállalatok magukat...

Változások a Central Médiacsoportnál

Magyarország egyik legnagyobb független médiavállalata, a Central Médiacsoport folytatja szervezeti átalakulását, amelynek célja a kiadó versenyképességének növelése, valamint a kelet- és közép-európai terjeszkedés. Július 1-től csatlakozik a vállalat felsővezetéséhez Petr Bednar, aki korábban Csehország...

Fesztiválozik az Auchan

A pünkösdi hétvégén a Jazzy Fesztiválra, nyáron pedig az EFOTT-ra települ ki az Auchan. Előbbin sajt- és tapastálak mellett boros standdal, utóbbin pedig a fesztivál hivatalos boltjaként lesz jelen. Az Auchan szakértői szerint a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

Don't Miss

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...