- Hirdetés -

Megdöbbentő terveket jelentett be a Disney

|

- Hirdetés -

Elképesztő mennyiségű új Star Wars és Marvel sorozat érkezik a következő években a Disney+ streaming szolgáltatásra, de számos a Pixar és a Disney Animations számos alkotása is elérhető lesz majd a platformon. A The Walt Disney Company azt is bejelentette, hogy pontosan mikor rajtol majd az új streaming megoldása.

December 2-án már 137 millió előfizetője volt a Disney különböző streaming szolgáltatásainak összesen – jelentették be a vállalat online megtartott befektetői napján. Ezek közül az ESPN+ 11,5 millió, a Hulu 38,8 millió, míg a kicsit több mint egy éve indult Disney+ már 86,8 millió előfizetővel bír. Ez utóbbi azért is különösen érdekes, mert az induláskor még azzal számoltak, hogy 2024-re lehet meg a 90 milliós tábor.

A remek eredmények és a jelentősen megváltozott tartalomfogyasztási szokások hatására természetesen módosították az előrejelzést, így már azzal számolnak, hogy a 2024-es üzleti évben az összesített streaming előfizetői táboruk 300-350 millió körül alakul majd. Összehasonlításként, jelenleg a Netflixnek mintegy 195 millió előfizetője van. Annak érdekében, hogy fenntartsák a növekedést, elképesztő mennyiségű tartalom érkezik majd ezekre a platformokra, a tervek szerint évente több mint 100 új sorozattal és filmmel jönnek majd ki.

De nem csak tartalommal, szolgáltatással is bővülnek, bejelentették azt is, hogy mikor indul a korábban már beharangozott Star, ami a nemzetközi piacok jelentős részén a Disney+ része lesz, de Latin-Amerikában például teljesen önálló lesz Star+ néven. Európában és még néhány másik piacon február 23-án rajtol majd a szolgáltatás és ezt követően terjesztik ki földrajzilag az elérhetőséget, a kelet-európai rajt is csak a későbbiekben szerepel a tervekben.

Ömlenek majd a sorozatok

A Disney abban a szerencsés helyzetben van, hogy a legnépszerűbb filmes franchise-ok egy jó része náluk van és élnek is ezzel az adottsággal. A hivatalos bejelentés szerint a következő néhány évben a Disney+-ra mintegy 10 új Star Wars és 10 Marvel sorozat érkezik majd. Mellettük 15 sorozat, köztük élőszereplős Disney produkciók, valamint Disney Animation és Pixar tartalmak, valamint 15 film érkezik a kínálatba a következő években, szintén ezektől a gyártóktól.

A Star Wars szériák kapcsán érdemes megemlíteni, hogy lesz kettő, a Mandalori korában játszódó sorozat, de Obi-Wan Kenobi is kap egy saját szériát, Ewan McGregorral és Hayden Christensen is felűnik majd Darth Waderként, illetve Ashoka Tano újabb kalandjait is megismerhetjük.

A Marvel képregényhősök történeteit bemutató tartalmak között a már korábban bejelentett WandaVision, A Sólyom és a Tél Katonája, illetve Loki szériák mellett lesz többek között egy What if …? címen futó animációs sorozat, és még Baby Groot is kap egy rövid történetekből álló szériát. Természetesen mozifilmek is érkeznek majd a szuperhősök kalandjaival, visszatér a Hangya és a Darázs, lesz új Fantasztikus Négyes film, érkezik a Fekete Párduc, illetve a Marvel Kapitány második része, és a Galaxis Őrzői is újra akcióba lendülnek, immár a harmadik filmjükben.

Az érkező Disney+ tartalmakról itt található részletes leírás.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

A lottózás új szintje és digitalizáció a Business Lounge-ban

A Business Lounge legfrissebb adásában az első Posta Lottózó megnyitásáról, a lottóturizmusról, a kereszt- és felülértékesítésről mesélt Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Nemes Gábor György, a Magyar Posta Zrt. lakossági értékesítési...

Gyorsított a Vodafone

A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben,...

Limitált kiadású sörkollekcióra licitálhatnak a focirajongók

A Liverpool FC legendás menedzserének, Jürgen Klopp távozásának alkalmából a Carlsberg összefogott az ERDINGER Weissbräuval, és közösen kiadtak egy limitált szériás ünnepi sört – minden hivatalos meccsére egy palackkal, amelyet a Vörösök kispadján töltött.Összesen...

Egyre több vállalat hazudja magát zöldebbnek

Globálisan a negyedik legjelentősebb bűnözési forma a környezeti bűnözés, és évről évre tovább nő. A környezeti visszaélések egyik esete, a zöldmosás a vizsgált cégek 7 százalékánál már előfordult, vagyis amikor a környezetkárosító vállalatok magukat...

Változások a Central Médiacsoportnál

Magyarország egyik legnagyobb független médiavállalata, a Central Médiacsoport folytatja szervezeti átalakulását, amelynek célja a kiadó versenyképességének növelése, valamint a kelet- és közép-európai terjeszkedés. Július 1-től csatlakozik a vállalat felsővezetéséhez Petr Bednar, aki korábban Csehország...

Fesztiválozik az Auchan

A pünkösdi hétvégén a Jazzy Fesztiválra, nyáron pedig az EFOTT-ra települ ki az Auchan. Előbbin sajt- és tapastálak mellett boros standdal, utóbbin pedig a fesztivál hivatalos boltjaként lesz jelen. Az Auchan szakértői szerint a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

Don't Miss

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...