Megugrott a UPC bevétele

Június végére megközelítette a kétmilliót a UPC Magyarországnál vásárolt előfizetések száma, ez az egy évvel korábbihoz képest 6,7 százalékos növekedést jelent. A Liberty Global hazai leányvállalatának a bevétel szempontjából is jól sikerült a második negyedév, 11,4 százalékkal ugrott meg a forgalmuk éves összevetésben.

 

A UPC Magyarország közlése szerint az erőteljes hálózati fejlesztéseknek, valamint a jól teljesítő mobil és üzleti szolgáltatásoknak köszönhetően az előfizetések összesített száma – valamennyi vezetékes és mobil szolgáltatást is beleértve – elérte az 1,989 milliót, ami 6,7%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest. A cég lakossági és üzleti ügyfeleinek száma megközelíti a 836 ezret, ami 11,000-res növekedést jelent 2017. márciusa és júniusa között.

 

A szélessávú internet előfizetések száma 40 500-zal növekedett és így elérte a 645 300-at, míg a digitális TV előfizetések száma 673 100, ami 17 000 új előfizetőt jelent az előző év azonos időszakához képest. A mobil előfizetések száma június végére megközelítette a 75 ezret.

 

“Folyamatosan és elkötelezetten dolgozunk azért, hogy napról napra többen élvezhessék vállalatunk szolgáltatásait Magyarországon. Ezek a befektetések nem csupán jelenlétünket erősítik, de óriási hatást gyakorolnak ügyfeleink és az ország gazdasági fejlődésére és jólétére egyaránt. A UPC világos növekedési stratégiával rendelkezik a magyar piacon. Továbbra is bővítjük újgenerációs hálózatainkat, és az ügyfelek igényei előtt járó szolgáltatásokkal értéket teremtünk. Minden erőforrásunkat annak szolgálatába állítjuk, hogy integrált szolgáltatóként megerősítsük piaci pozíciónkat” – nyilatkozta Robert Redeleanu, a UPC Magyarország és Románia vezérigazgatója.

 

A 11,4%-os árbevétel-növekedés mögött az új, illetve a felvásárlások által bővített körzetekben történő dinamikus hálózatfejlesztési aktivitások állnak. A UPC folytatta a korszerű RFoG technológiára építő hálózatfejlesztési tevékenységét a monori régióban: itt az első fázis lezárásával összesen mintegy 13 000 háztartásban, míg a NET TV ügyfeleinek átvételével további többezer háztartásban tette elérhetővé innovatív szolgáltatásait. 2017 júniusára országszerte több mint 1 748 000 háztartásban elérhetőek a UPC szolgáltatásai, a lakossági és üzleti ügyfelek száma pedig megközelíti a 836 ezret, amely 11 ezres növekedést jelent a 2017. márciusi adatokhoz viszonyítva.