- Hirdetés -

Megvan a legsportosabb hazai cég

|

2022-ben 11 500 kilométert futottak, 4260 kilométer kerékpároztak és 700 kilométert úsztak a magyarországi Bosch csoport dolgozói. A vállalat sikeres sportközössége mintegy 2000 főből áll és közel 50 különböző sport-, kulturális, és szabadidős tevékenységet szervez.

A vállalat idén negyedszer állt a dobogó legfelső fokára a BSI (Budapest Sportiroda) által meghirdetett, kifejezetten cégeket, vállalatokat, intézményeket és munkahelyi közösségeket célzó „Fut a cég” országos megmérettetésén. A Robert Bosch Kft. és a Bosch Rexroth Kft. csapata 2022-ben összesen 11 500 kilométert futott, 4260 kilométert kerékpározott és 700 kilométert úszott az abszolút első helyezésért.

Közismert tény, hogy a sportnak számtalan előnye van: a rendszeres testedzés nemcsak szervezetünkre, hanem a hangulatunkra, közérzetünkre, sőt a teljesítményünkre, munkánkra is pozitívan hat. Kutatások azt is alátámasztják, hogy a sport a munkahelyi motivációt, ezzel együtt a kreativitást, produktivitást is növeli és nem utolsósorban közösségformáló ereje van.

„A Boschnál a legnagyobb értéket a munkatársaink jelentik. Évről évre bebizonyosodik, milyen fontos szerepe van a sportnak, az általa formált közösségnek a motiváció fenntartásában, így a vállalat elért sikereiben is. A Boschnál minden segítséget megadunk az egészséges és produktív mindennapokhoz. Ebbe beletartozik a különböző versenynevezések, sportprogramok, belépők, sporteszközök biztosítása és támogatása” – mondta el Somogyi András, a Bosch csoport humán erőforrásért felelős alelnöke Magyarországon és az Adria régióban.

Bosch: 2000 fős sportközösség, 50 sportklub

Magyarország egyik legnagyobb munkaadója, a Bosch évek óta kiemelt figyelmet fordít arra, hogy népszerűsítse a sportolást és rendszeres mozgásra ösztönözze munkavállalóit minden telephelyén: Budapesten, Hatvanban, Miskolcon, Makláron és Egerben is. A vállalat 2013-ban alapított, KSF (Kultur, Sport und Freizeit – vagyis Kultúra, Sport, Szabadidő) névre hallgató önszerveződő sportközössége kezdetben azt a célt tűzte ki, hogy rendszeresen átmozgassa a kollégákat – erre a KSF elindulásakor 8 sportágban volt lehetőség. A kitartó munka eredményeként ez a közösség mára mintegy 2000 főt számlál és közel 50 különböző sport-, kulturális, és szabadidős tevékenységet szervez.

„Az egészséges életmód, a rendszeres sport nagy önfegyelmet igényel. Azon dolgozunk, hogy a folyamatos motivációt fenntartsuk. Mindannyian megosztjuk egymással a sikereket, eredményeket. Közös edzéseket szervezünk, videókat készítünk, és igyekszünk hasznos tanácsokkal segíteni mindazokat, akik hozzánk fordulnak. A vállalat színeiben az általunk meghirdetett versenyeken általában 100-nál is több munkatárs indul. A legnagyobb visszaigazolás számunkra, amikor olyan kollégáink nyernek komoly sportversenyeken, akik korábban sosem sportoltak, hanem velünk együtt kezdtek életmódváltásba” – mondta el Popa Victor, a Robert Bosch Kft. vezetéstámogató komfort funkciók osztály csoportvezetője, a Bosch sportközösségének vezetője, aki sikeres hobbifutóként maga is számtalan versenyen vesz részt a vállalat színeiben.

5+1 ok, amiért a munkahelyi sportolással mindenki jól jár

A Bosch sportközösségének tapasztalata alapján a rendszeres sport az egészségre gyakorolt pozitív hatása mellett magával hozza a munkahelyi sikereket is. Mi az az 5+1 terület, amit a sporttal fejleszthetünk és a munkában is hasznosíthatunk?

Rendszeresség: a sportban megszokott rendszeresség, tervezés a munkában is jól kamatoztatható.

Kitartás: az edzések fejlesztik a kitartásunkat, így könnyebben bírjuk a munkahelyi terhelést is.

Megküzdés: a sport által megtanuljuk, hogy a siker nem mindig jön magától. Emiatt a munkában is könnyebben állunk helyt a nehezebb időszakokban.

Időbeosztás: a szoros napirendbe sokszor nem könnyű beilleszteni a rendszeres edzéseket, a megfelelő időgazdálkodás elsajátítása a munkahelyi feladatok elvégzésében is segítségünkre lehet.

Munka/magánélet egyensúlya: a sport beiktatása hozzájárul a munka és a magánélet egyensúlyának stabilizálásához, hosszú távon pedig a kiégés megelőzéséhez.

5+1. Együttgondolkodás, csapatmunka: a sport a vállalatok teljesítményét is javítja, mert a munkatársak így egy nagyobb közösség részei lehetnek, ahol a csapattagok egymást támogatják és együtt küzdenek a kitűzött célokért. Ez az összetartó erő a munkában is elősegíti a közös sikert.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...