- Hirdetés -

Megvan a Reebok új reklámarca

|

- Hirdetés -

Új taggal bővült a Reebok család, a márka hivatalos nagykövete lett az elismert R&B előadó, táncművész és színésznő, Teyana Taylor. Teyana olyan emberekhez csatlakozik a márka arcaként, mint Future, Gigi Hadid és Kendrick Lamar.

 

Teyana karrierjét 2008-as debütáló dala a Google Me indította be. A független előadóként töltött évek után 2010-ben csatlakozott Kanye West új albumának munkálataihoz, melynek eredményeként hallhattuk az énekesnőt a Kanye Dark Fantasy és a Hell of a Life című dalokban. A közös munka később sem maradt el, hiszen Taylor csatlakozott a Kanye nevével fémjelzett GOOD Music csapathoz. Az elmúlt években számos zenei projekten dolgoztak együtt, legutóbb azonban tánctudását mutatta meg Kanye Fade című videóklippjében.

 

Taylor fogja vezetni a Reebok Classic és Freestyle Hi nagy visszatérésének kampányát. A cipőt 1982-ben mutatták be először, mint az első kifejezetten nők számára tervezett fitnesz lábbelit. A Freestyle Hi különleges kialakítása úttörőnek számított megjelenésekor, és pontosan azt a merészséget és vakmerőséget képviselte, ami Teyana előadóművészetét is jellemzi.

 

„A Reebok egy olyan márka, ami már egészen kicsi korom óta közel áll a szívemhez. Mindig úgy képzeltem, hogy Freestyle cipőket fogok viselni, amikor felnővök, ezért is különleges számomra ez az együttműködés. A Reebok 5411-nek köszönhetően nyert létjogosultságot a kreatív nő is divat és feminin edzőcipő fogalma. Büszke vagyok arra, hogy a Freestyle kampány arca lehetek, hiszen mindig is azonosulni tudtam azzal, amit ez a cipő képviselt” – nyilatkozta az énekesnő.

 

Teyana már a kezdeti fázisokban is támogatni fogja a Freestyle Hi visszatérését. Az eredeti három színkombináció – Triple Red, Triple White és Triple Black – már megtalálható a www.reebook.com weboldalon és a viszonteladók kínálatai között, de további árnyalatok is érkeznek majd a 2017-es év folyamán.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tovább korszerűsít a Penny

Az idei évben már 73 üzletben valósult meg a PENNY 2020 végén indult nagyszabású üzlethelyiség-megújítási és korszerűsítési projektje, természetesen összhangban az áruházlánc tavalyi rebrandingjével. A nyár folyamán közel 30 üzletet alakítanak át országszerte; augusztusban...

Így látják a nyugdíjat a magyarok

Kedvezőtlenebbé váltak a nyugdíjkilátások a K&H biztos jövő felmérése szerint, amely a 30-59 évesek körében nézte meg, mire számítanak időskorukban. A nyugdíjkorhatárt átlagosan 69 évre teszik, a küszöb a 70 éves szint a várakozásokat...

Ünnepel a zenecsatorna

Hat éve szórakoztatja a zeneszerető közönséget a TV2 Csoport csatornája, a Zenebutik. 2016. augusztus 15. óta nincs megállás: éjjel-nappal szól a zene a kábelcsatornán. Az évek alatt több mint 61 új műsor készült, amely...

Így válasszunk laptopot a sulikezdésre

Ahogyan az elmúlt időszakban a felnőtteknél hibrid munkavégzés alakult ki, a gyerekeknél is teljesen általánossá vált, hogy az egyik tanárnál kézzel kell megírni a leckét a munkafüzetben, a másik tanár pedig e-mailben várja a...

Levendulapark nyílt Budapesten

Néhány nappal ezelőtt megnyitott az Újpesti Levendulapark. A Szilas-patak partján kialakított zöldterületen 5800 tő levendula és 1400 más évelő növény mellett sétálóösvények, szelfi- pihenőpontok, lila padok, fehér ülőkavicsok, pergolák és napelemes térlámpák várják a...

Keresik az Év Honlapját

Early Bird kedvezménnyel startol Magyarország legnagyobb online marketingkommunikációs pályázata. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 21. alkalommal hirdeti meg a digitális megmérettetést, amelyre a szakmai zsűri a legfrissebb idei honlapokat,...

Az organikus találati lista élére kerülni nem elérhetetlen vágyálom (x)

A kereső algoritmusok működése ugyan időről időre változik, ahogy az interneten böngészők netezési szokásai is mind árnyaltabbá válnak, azért a keresési találatokban elért helyezés továbbra is magas százalékban befolyásolható. Minél előbb végez a listában...

Szeptember elején rajtol az X-Faktor új évada

Szeptember 3-án este indul az X-Faktor 2022-es évada, a tehetségkutató Gáspár Laci, ByeAlex és Puskás Peti mellett új női mentorral, Herceg Erikával tér vissza a képernyőre. Miller Dávid lesz a műsorvezető, és érkezik az...

Bejöttek az újítások a Szigeten

Mintegy 450 ezren buliztak az idei Szigeten Kádár Tamás főszervező becslése szerint, a nyitónap teltházas volt, további kettő, a pénteki és a szombati csaknem teltházas. A két év szünet után visszatérő fesztiválon több újdonság...

Át kell gondolnunk a vásárlási szokásainkat

A netes vásárlások terjedését a covid jelentősen felerősítette. A házhoz szállítás egészségbiztonsági előnyeiről sokat hallottunk a járvány és a lezárások idején, a környezeti hatásairól azonban kevesebbet. Pedig a világjárvány remélhető mérséklődésével érdemes elgondolkodni azon,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Egyre vonzóbbá válhatnak az újlakások

Jókor jött az újlakás-piacon, hogy az 5 százalékos lakásáfa, valamint a legnépszerűbb lakástámogatások, a Babaváró és a CSOK meghosszabbítását július végén bejelentették. Így az elmúlt fél évben némileg óvatosabbá vált beruházók és vevők egyaránt...

Tovább korszerűsít a Penny

Az idei évben már 73 üzletben valósult meg a PENNY 2020 végén indult nagyszabású üzlethelyiség-megújítási és korszerűsítési projektje, természetesen összhangban az áruházlánc tavalyi rebrandingjével. A nyár folyamán közel 30 üzletet alakítanak át országszerte; augusztusban...

Így látják a nyugdíjat a magyarok

Kedvezőtlenebbé váltak a nyugdíjkilátások a K&H biztos jövő felmérése szerint, amely a 30-59 évesek körében nézte meg, mire számítanak időskorukban. A nyugdíjkorhatárt átlagosan 69 évre teszik, a küszöb a 70 éves szint a várakozásokat...

Ünnepel a zenecsatorna

Hat éve szórakoztatja a zeneszerető közönséget a TV2 Csoport csatornája, a Zenebutik. 2016. augusztus 15. óta nincs megállás: éjjel-nappal szól a zene a kábelcsatornán. Az évek alatt több mint 61 új műsor készült, amely...

Így válasszunk laptopot a sulikezdésre

Ahogyan az elmúlt időszakban a felnőtteknél hibrid munkavégzés alakult ki, a gyerekeknél is teljesen általánossá vált, hogy az egyik tanárnál kézzel kell megírni a leckét a munkafüzetben, a másik tanár pedig e-mailben várja a...
- Hirdetés -

Don't Miss

Jobban kell küzdenünk a fogyasztók figyelméért

Egymás gondolatainak meghallgatása, egymás munkáinak megtekintése mindig inspirációt nyújt és elősegíti a megújulásra való készséget, képességet – vallja Mérő Ádám, a Coca Cola Company Consumer & Shopper Connection Director-a. A szakember a szeptember 15-i...

A marketingvezetők jó esetben interdiszciplináris gondolkozók

Manapság a marketing az egyetlen omnipotens diszciplina, amely egy vállalat működésének teljességét képes átfogni – állítja Szabó Béla. A Magyar Telekom márkakommunikációs igazgatója a Marketing Summitot beharangozó interjúsorozatban az mmonline.hu-nak beszélt arról, hogy milyen...

Együtt erősebbek vagyunk

A marketing szakemberek, vezetők szerepe jelentősen megnövekedett a vállalaton belül és az üzleti értékteremtés folyamatában is – mutatott rá Bánhegyi Zsófia. A Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója a szeptember 15-i Marketing Summitot felvezető...

Rekordok éve

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb hazai reklámügynökségek listáját a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan értékelik a múlt évet és mit várnak idén, Biró László, a Mediator...

További növekedés lehet

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb médiaügynökségek rangsorát a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan látják a múlt évet és mire számítanak idén, Novák Péter, a Dentsu Hungary...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Eszméletlenül nagy a weboldalak karbonlábnyoma

Egy átlagos internetfelhasználó éves szinten 414 kg károsanyag-kibocsátásért felelős. Egy közepes weboldal pedig 60 kg CO2e éves kibocsátással ugyanakkora környezeti lábnyommal jár, mint 4,3 millió SMS vagy napi 63 percnyi TikTok aktivitás. Bár a...

Újabb lépést tett a fenntarthatóság felé a Samsung

A Samsung jelentős előrelépést tett a mobilkommunikációs üzletág 2025-ös fenntarthatósági céljainak elérése felé. A legfontosabb kezdeményezések közé tartozik az újrahasznosított anyagok továbbfejlesztett használata és beépítése a termékekbe, a környezettudatosabb csomagolás kialakítása, valamint a régebbi...

Újabb környezetvédelmi rekord a Tiszán

Rekordmennyiségű, 2880 zsák hulladék összegyűjtésével zárult a X. Jubileumi Felső-Tiszai PET Kupa. A pillepalackokból épült hajók versenyében a legtöbb hulladékot a Siemens Energy vállalati önkéntesekből és gyerekeikből álló csapata nyerte, akik ezúttal az egy...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....