- Hirdetés -

Megvannak a gyerekek kedvencei

|

- Hirdetés -

Szombaton ismét a gyerekek és tinik kedvenceit ünnepelte világszerte a Nickelodeon Kids’ Choice Awards. Több hírességgel egyetemben Ellen DeGeneres, Kevin Hart, Chris Hemsworth és a Veszélyes Henry főszereplője, Jace Norman is narancssárga léghajóval térhetett haza. A show elmaradhatatlan eleme, a díjátadó védjegyévé vált trutyieső is újra zölddé varázsolta a színpadon álló sztárokat. A John Cena pankrátor vezette gála hazánkban március 15-én 18.30-tól magyar nyelven kerül képernyőre a Nickelodeon gyerekcsatornán.

 

Senki nem maradt szárazon a Nickelodeon Kids’ Choice Awards díjátadóján. A hollywoodi elit tocsogott a zöld iszaptól a fergeteges hangulatú gálán: Demi Lovatot teljesen beborította a rikító színű nyálkás folyadék, Chris Pratt is hiába menekült a KCA vezérlő helyiségébe a meglepetés támadás elől, és a fiatalok körében nagy népszerűségnek örvendő házigazda, John Cena is úszott a világoszöld trutyiban. Az esten rögtönzött szkander bajnokságra is sor került, és Cena hip-hop tánctudása is kibontakozott, amint Nick Cannon humoristával versenybe szállt.

 

A Kids’ Choice Awardson a gyerekek a világ minden tájáról 28 kategóriában dönthettek arról, ki is legyen a legjobb színész és színésznő, de a kedvenc rajzfilmjükre, filmükre is voksolhattak a számos új kategória mellett. Az idei ünnepségen a brit Little Mix legismertebb slágereivel lépett fel, ezt követően egy léghajóval is gazdagodtak a Kedvenc nemzetközi zenei sztár kategória győzteseiként. A Nickelodeon népszerű sorozatának főszereplője, a Veszélyes Henry Jace Normanje is feltűnt a narancssárga szőnyegen, aki a legjobb színész díjat zsebelte be, míg Bikinifenék imádott tengeri szivacsa, SpongyaBob Kockanadrág újból a gyerekek kedvenc rajzfilmjének minősült. A díjátadó hazánkban március 15-én 18.30-tól magyar nyelven látható majd a Nickelodeon műsorán.

 

Kids’ Choice Awards március 15-én 18.30 órától a Nickelodeon műsorán!

 

Ismétlések március 16-án 15.30-tól, március 17-én 13.30-tól, március 18-án 10.25-től vagy március 19-én 12.15-től!

 

 

 

A Kids’ Chioce Award 2017 győztesei:

 

TELEVÍZIÓ:

 

Kedvenc TV Show – Gyerekműsor: Veszélyes Henry

 

Kedvenc TV Show – Családi műsor: Bír-lak

 

Kedvenc valóságshow: America’s Got Talent

 

Kedvenc rajzfilm: SpongyaBob Kockanadrág

 

Kedvenc férfi színész: Jace Norman (Henry, Veszélyes Henry)

 

Kedvenc női színész: Zendaya (K.C., K.C., a tinikém)

 

 

 

FILM:

 

Kedvenc film: Szellemirtók

 

Kedvenc filmszínész: Chris Hemsworth (Kevin, Szellemirtók)

 

Kedvenc filmszínésznő: Melissa McCarthy (Abby, Szellemirtók)

 

Kedvenc animációs film: Szenilla nyomában

 

Kedvenc animációs film szinkronhang: Ellen DeGeneres (Dory, Szenilla nyomában)

 

Kedvenc főgonosz: Kevin Hart (Hógolyó, A kis kedvencek titkos élete)

 

Kedvenc főhős: Chris Evans (Amerika Kapitány, Amerika Kapitány: Polgárháború)

 

Legjobb barátok: Kevin Hart és Dwayne Johnson (Bob/Calvin, Központi hírszerzés)

 

Kedvenc ősellenségek: Ginnifer Goodwin és Jason Bateman (Judy/Nick, Zootropolis – Állati nagy balhé)

 

Legkeresettebb háziállat: Hógolyó – A kis kedvencek titkos élete (Kevin Hart)

 

#Csapat: Szenilla nyomában – Ellen DeGeneres, Albert Brooks, Kaitlin Olson, Hayden Rolence, Willem Dafoe, Ed O’Neill, Ty Burrell, Eugene Levy

 

 

 

ZENE:

 

Kedvenc együttes: Fifth Harmony

 

Kedvenc férfi énekes: Shawn Mendes

 

Kedvenc női énekes: Selena Gomez

 

Kedvenc zeneszám: Work from Home – Fifth Harmony ft. Ty Dolla $ign

 

Kedvenc új zenész: Twenty One Pilots

 

Kedvenc videoklip: Juju on That Beat – Zay Hilfigerrr and Zayion McCall

 

Kedvenc DJ/EDM művész: Calvin Harris

 

Kedvenc filmzene: Suicide Squad – Öngyilkos osztag

 

Kedvenc zenei vírusvideó előadó: JoJo Siwa

 

Kedvenc nemzetközi zenei sztár: Little Mix

 

 

EGYÉB KATEGÓRIÁK:

 

Kedvenc videójáték: Just Dance 2017

 

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A Miele a Mediatort választotta

2022 szeptemberétől a Mediator felel a német prémiumkategóriás háztartásieszköz-gyártó, a Miele teljeskörű magyarországi kommunikációjáért.A határozatlan időre szóló együttműködés során a full service ügynökség feladatai közé tartozik a kreatív tervezés és gyártás, a médiatervezés és...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Idén négyszer annyit repültek a magyarok, mint 2021-ben

Az idei nyáron a magyarok és a románok repültek a legtöbbet Londonba – derül ki a Kiwi.com adataiból. A csehek és szlovákok szeretnek leginkább előre tervezni, ők több mint egy hónappal az utazás előtt...

Nemzetközi meccsekkel tér vissza az NBA

Utoljára 2020. január 24-én rendeztek NBA-meccset az USA-n és Kanadán kívül, akkor a Milwaukee Bucks és a Charlotte Hornets lépett pályára Párizsban. A COVID megnehezítette az ilyen meccsek szervezését, de több mint 2,5 év...

Idén is díjazták a kutatónőket

Miért nem hatnak minden esetben az antibiotikumok és mi köze ennek a tartósítószerekhez? Hogyan juthat be a gyógyszerek nagymolekulájú hatóanyaga a gondosan védett sejtbe? Mennyivel gyorsítja a mesterséges intelligencia a gyógyszerfejlesztések hosszadalmas tesztelési folyamatait?...

Itthon is terjednek a gyerekeket veszélyeztető online kihívások

„Újabb halálos kihívás terjed a gyerekek között” – gyakori cím a médiában, de sajnos sokan nem is sejtik, hogy miről szól egy-egy virtuális kihívás és mitől veszélyes. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH)...

Így készíthetsz lélegzetelállító őszi fotókat

Vége a nyaralásnak, hűl az idő, és fokozatosan veszi fel a természet is őszi színeit. Az új évszak remek lehetőségeket biztosít arra, hogy kiránduljunk vagy utazzunk, ott pedig egyedi felvételeket készíthessünk. Akár bakancsot húzunk,...

Jobban teljesítenek a magas EQ-val rendelkező márkák

A magasabb érzelmi intelligenciát (EQ) közvetítő márkák gyorsabban nőnek versenytársaiknál, és részvényeik is jelentősen felülteljesítik a tőzsdeindexeket – derül ki a dentsu-hoz tartozó Carat médiaügynökség közelmúltban elvégzett globális kutatásából.A márka EQ-nak (MEQ) a márkák...

Még több sportot nézünk a tévében

Nőtt a sportközvetítések népszerűsége a tévénézők körében, az Altman Solon felmérése során vizsgált 8 ország mindegyikében béővült az ilyen műsorokat is nézők aránya az elmúlt két évben. Az Egyesült Királyságban, Olaszországban és Franciaországban mértek...

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Átadták a legrangosabb hazai designdíjakat

Többek között az év magyar designtermékét, az év enteriőrjét és az év márkáját díjazták az ELLE Decoration International Design Awards (EDIDA) Hungary-n. A nívós szakmai elismerést nemzetközi szinten is a design Oscar díjának tartják,...

A Miele a Mediatort választotta

2022 szeptemberétől a Mediator felel a német prémiumkategóriás háztartásieszköz-gyártó, a Miele teljeskörű magyarországi kommunikációjáért.A határozatlan időre szóló együttműködés során a full service ügynökség feladatai közé tartozik a kreatív tervezés és gyártás, a médiatervezés és...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Idén négyszer annyit repültek a magyarok, mint 2021-ben

Az idei nyáron a magyarok és a románok repültek a legtöbbet Londonba – derül ki a Kiwi.com adataiból. A csehek és szlovákok szeretnek leginkább előre tervezni, ők több mint egy hónappal az utazás előtt...

Nemzetközi meccsekkel tér vissza az NBA

Utoljára 2020. január 24-én rendeztek NBA-meccset az USA-n és Kanadán kívül, akkor a Milwaukee Bucks és a Charlotte Hornets lépett pályára Párizsban. A COVID megnehezítette az ilyen meccsek szervezését, de több mint 2,5 év...
- Hirdetés -

Don't Miss

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Díjat nyert a Danone Műanyag Kisokosa

A bolygónk jövője egyre égetőbb kérdés mindennapjainknak. A zöldebb megoldások kapcsán azonban nem csak a különböző szervezetekre kell számítanunk, hanem önmagunkra is, hiszen immár elengedhetetlen, hogy háztartásonként is lépéseket tegyünk a fenntarthatóságért. A Danone...

Tovább zöldült a SPAR

A SPAR Ausztria csoport országaiban (Magyarország, Észak-Olaszország, Szlovénia, Horvátország) jelentős eredményeket sikerült elérni a vállalatcsoport környezeti fenntarthatósági stratégiájának égisze alatt: az utóbbi egy év során negyedével csökkent az üvegházhatású gázkibocsátás a résztvevő országok összesített...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....