- Hirdetés -

Mindenki klímát akar

|

- Hirdetés -

A nyári hónapokban a klímaberendezések és a televíziók, szeptember közeledtével pedig az iskolaszerek a legkelendőbbek – derül ki az eMAG.hu beszámolójából. A cég a forgalmi értéket tekintve idén június és július folyamán átlagon felüli növekedést regisztrált.

 

Az eMAG tavaly június-júliusi időszakhoz képest jelentős, több mint 70 százalékos forgalomnövekedéséhez a nyári időjárás, a hazai sportesemények és a kereskedelmi akciók is hozzájárultak. Augusztusban pedig kiemelt figyelmet kapnak az iskolaszerek, tanszerek és a laptopok is. Ezt támasztja alá, hogy az eMAG adatai szerint a szülők egy része már július közepétől érdeklődik a tanévkezdéshez szükséges termékek iránt.

 

 

Ha nyár, akkor klíma!

 

Hagyományosan a nyár slágertermékei közé tartoznak a légkondicionáló berendezések. Ezen termékek iránti kereslet az eMAG.hu által regisztrált adatok szerint májustól folyamatosan növekedett és június-júliusra tetőzött. 2016 hasonló időszakához képest júniusban 80 százalékkal nőtt a klímaértékesítés az emag.hu-n. Júliusban a tavalyihoz képest még ennél is nagyobb arányban, 150 százalékot meghaladóan emelkedett a klímamegrendelések értéke, amit a vásárlói akciók is elősegítettek. Az eladott darabszám tekintetében a légkondicionáló eszközök a nyári hónapokban felkerültek a TOP 10-es listára. A megrendelésekből látszik, hogy a legnépszerűbb klímaberendezések az A+ és A++ energiahatékonysági osztályba tartozó 3,5 kW teljesítményű, kisebb lakások (36 m² alapterületig) hűtésére alkalmas készülékek. A legújabb modellek már WiFi-vezérlést is kínálnak, így a felhasználók mobilalkalmazáson keresztül akkor is testre szabhatják a készülék beállításait, nyomon követhetik az energiafogyasztást és korcsoport alapján szabályozhatják az alváshoz szükséges optimális légkörnyezetet, ha épp nem tartózkodnak otthon. A megrendelt termékek alapján, a magyarok a magasabb árkategóriájú légkondicionálókat is keresik, és főként a Samsung, az LG és a Whirlpool márkák egy-egy prémium készülékéért akár közel félmillió forintot is kifizetnek. Azonban, a vásárlók az eMAG kínálatában már 80 és 90 ezer forint között is találnak klímaberendezést.

 

 

Töretlenül az élbolyban a televízió

 

Bár a televízió az év más időszakaiban is népszerű terméknek számít, az eMAG –a sporteseményeknek is köszönhetően – júniusról júliusra, forgalmi értéket tekintve 10 százalékos növekedést tapasztalt a kategóriában. Keresettek voltak a nagy képátlóval rendelkező, Full HD felbontású, okos, LED televíziók. Az elmúlt időszakban értékesített legdrágább televízió pedig egy több mint kétmillió forint értékű, 164 cm képátlójú, 4K Ultra HD felbontást kínáló LG OLED Smart készülék volt. A sikeres értékesítési eredményekhez hozzájárult az is, hogy az internetes áruház online felületén a vásárlók az eMAG és Marketplace partnereinek köszönhetően széles választékkal találkozhatnak, amellyel így az egyéni igényeiknek leginkább megfelelő televíziók közül választhatnak.

 

 

Iskolakezdésre fel!

 

Ami a tanévkezdést illeti, a nyár közepén a tíz legtöbbet keresett kifejezés között már szerepel a tolltartó és az az iskolatáska, illetve a korábbi hónapokhoz képest júliusban már a laptopokra is többen keresnek rá. Ebben az időszakban az érdeklődők jellemzően inkább felmérik a webáruház kínálatát, az iskolaszerek, tanszerek tényleges megrendelése augusztusra marad.

 

Hunyady László, az eMAG marketing igazgatója elmondta: „A nyári időszak slágertermékei esetében is célunk, hogy a vásárlók a lehető legszélesebb termékkínálattal találkozzanak, az elérhetőbb árú készülékektől egészen a prémium kategóriát képviselő modellekig, amelyek esetében, 300 ezer forint értékhatár felett 4 év garanciát is biztosítunk. Emellett törekszünk arra, hogy a megrendelt termékek minél hamarabb megérkezzenek a fogyasztókhoz a forróság ideje alatt is.”

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Zöld Bank Díjat nyert az MKB

A Magyar Bankholding csoport tagja, az MKB Bank kapta az MNB 2021-es Zöld Bank Díját. A jegybank a Zöld Pénzügyek Díjakat az ökológiai lábnyom csökkentéséért legtöbbet tevő hitelintézeti, befektetési és biztosítási intézményeknek osztja ki...

A vállalkozások jövőjét kutatta a Vodafone

Digitalizáció, fenntarthatóság és rugalmas munkavégzés – a jövőre felkészült vállalkozások jellemzői – derül ki a Vodafone kutatásából.11 országban, összesen több mint 2500 különböző típusú és méretű vállalkozás bevonásával vizsgálta a jövőre felkészült vállalkozások jellemzőit...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

Újra képernyőre kerül a Pénzt vagy éveket!

Visszatér a képernyőre a Pénzt vagy éveket!, a vetélkedő új évadában a sztárpároknak továbbra is csak annyi a dolguk, hogy kitalálják az előttük álló civil emberek életkorát, és ha ügyesen játszanak, akár 10 millió...

Erre számíthatnak jövőre a vállalkozások

Az ünnepek közeledtével az üzleti életben is megkezdődik az évértékelés, illetve a 2022-re kitűzött célok megfogalmazása és a stratégiai tervezés. A hullámzó válsághelyzet és a folytonos bizonytalanság miatt még a legnagyobb piaci szereplők is...

Újabb mesés reklámfilmmel rukkolt elő a Medve

Idén ősszel új termékeket vezetett be a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt., a Medve darabolt és szeletelt sajtok népszerűsítésére külön reklámfilmet hoztak létre. Az edami, gouda és ementáli sajtok szintén a Medve műhelyében...

Kevés az új autó, pörög a használtimport

Novemberben 11 963 használt személyautót regisztráltak az országban a DataHouse adatai szerint, ami a tavaly novemberi szinthez képest 17,3 százalékos növekedést jelent. Eközben új személygépkocsiból csupán 9 495 darabot helyeztek forgalomba az előző hónapban,...

Akadálymentesítik a MediaMarkt üzleteit

Magyarországon a mérési módszertantól függően fél- és másfélmillió közöttire tehető azon emberek száma, akiket egészségi állapotuk korlátoz abban, hogy kiteljesítsék az életüket. Pedig ők is, mint bárki más, szeretnének teljes értékű életet élni, de...

Okosotthonra vágynak a magyarok

Minden harmadik válaszadó tervezi, hogy belekezd otthona „felokosításába”, a legtöbben 50 és 100 ezer forint között költenének erre – derül ki a Schneider Electric online felméréséből. Az idén a világ legfenntarthatóbb vállalatának választott cég...

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kódolatlan csatornával készül az ünnepre a Telekom

A TV2 Séf csatorna decemberben kódolatlanul érhető el a Magyar Telekom kínálatában Telekom TV, IPTV és SAT TV előfizetők számára, így a karácsony előtti időszakban érdemes lesz a 7. csatornahelyre kapcsolni. A december a...

Zöld Bank Díjat nyert az MKB

A Magyar Bankholding csoport tagja, az MKB Bank kapta az MNB 2021-es Zöld Bank Díját. A jegybank a Zöld Pénzügyek Díjakat az ökológiai lábnyom csökkentéséért legtöbbet tevő hitelintézeti, befektetési és biztosítási intézményeknek osztja ki...

A vállalkozások jövőjét kutatta a Vodafone

Digitalizáció, fenntarthatóság és rugalmas munkavégzés – a jövőre felkészült vállalkozások jellemzői – derül ki a Vodafone kutatásából.11 országban, összesen több mint 2500 különböző típusú és méretű vállalkozás bevonásával vizsgálta a jövőre felkészült vállalkozások jellemzőit...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

Újra képernyőre kerül a Pénzt vagy éveket!

Visszatér a képernyőre a Pénzt vagy éveket!, a vetélkedő új évadában a sztárpároknak továbbra is csak annyi a dolguk, hogy kitalálják az előttük álló civil emberek életkorát, és ha ügyesen játszanak, akár 10 millió...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld Bank Díjat nyert az MKB

A Magyar Bankholding csoport tagja, az MKB Bank kapta az MNB 2021-es Zöld Bank Díját. A jegybank a Zöld Pénzügyek Díjakat az ökológiai lábnyom csökkentéséért legtöbbet tevő hitelintézeti, befektetési és biztosítási intézményeknek osztja ki...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

DATA