A legtöbbször letöltött mobilalkalmazás lett a Disney+ applikáció az Egyesült Államokban a tavalyi utolsó negyedévben a Sensor Tower adatai szerint. A Disney november elején indult streaming szolgáltatása az elemzés szerint az első 30 napban 50 millió dolláros bevételt hozott.
Összesen 30 millió letöltést mértek a Disney+ alkalmazás esetében 2019 utolsó negyedévében, több mint kétszer annyit, mint a második TikToknál. A Sensor Tower elemzése arra is rámutatott, hogy az Apple által működtetett App Store-ból töltötték le többször, 18 milliószor az applikációt. A Disney+ app egyébként az App Store-ban és a Play áruházban is messze a legnépszerűbb alkalmazás volt a múlt év utolsó három hónapjában az amerikai felhasználók körében.
A Sensor Tower elemzése szerint az amerikai SVOD (streaming video on demand) bevételek 16 százalékát már a Disney+ hozta a tavalyi utolsó negyedévben, ami annak fényében különösen figyelemre méltó, hogy csak november elején indult el a szolgáltatás. Az adatokból kiderül az is, hogy a megoldás tavaly decemberi bevétele elérte a Netflix legjobb hónapjában – ami 2019 januárja volt – produkált bevételének a 71 százalékát.