A hónap végéig lehet pályázni az Employer Branding Award-ra, a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) által létrehozott díjjal a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat ismerik el.
A versenyen azon HR- és kommunikációs osztályok együttműködését díjazzák, melyek a legkiválóbb Employer Branding stratégiákat dolgozták ki és hajtották végre, mind a szervezeten belül, mind azon kívül. A pályázat kiírásának az is célja volt, hogy segítsenek összegyűjteni és közzétenni a legjobb gyakorlatokat annak érdekében, hogy a hazai munkahelyeik minél örömtelibbek, egészségesebbek, igényesebbek és jövedelemtermelőbbek legyenek.
Egyre több vállalat ismeri fel, hogy a munkáltatói márkaépítés a tehetségekért folytatott versenyben egyre fontosabb szerepet tölt be. A tudatos employer branding stratégia alkalmazása jelentős módon növeli a munkavállalók elkötelezettségét, így csökkentve a fluktuációt, a betegszabadságos napok számát, a felvételi átfutási időt, illetve a toborzási költségeket. A munkáltatói márkaépítés a kommunikáció és a HR határterülete, ahol a kommunikációs és HR-szakemberek kiváló együttműködése elengedhetetlen.
Az MPRSZ már harmadik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot. A téma fontosságát mutatja, hogy a tavalyi díjátadón már mintegy 100 HR- és kommunikációs döntéshozó képviselte vállalatát.
Az idei pályázaton is közép-, illetve nagyvállalati kategóriákban lehet nevezni. Újdonság azonban, hogy két szakmai kategóriában pályázhatnak a cégek: éves Employer Branding stratégia bemutatásával (legalább 12 hónap), illetve rövidebb munkáltatói márkaépítési kampányokkal lehet nevezni.
A nevezéseket január 31-ig várják a szervezők, az Employer Branding Award-ról itt találhatók további részletek.