- Hirdetés -

Non-spot trendek a BrandManiában

|

- Hirdetés -

A múlt évben meghaladta a 3 milliárd forintot a hazai tévés non-spot piac, több televíziónál egyre fontosabbnak tartják a termékelhelyezést és a szponzorációt. A BrandMania stábja ezúttal annak járt utána, hogy mik a meghatározó trendek ezen a piacon, és a műsorból az is kiderül, hogy mikor működik igazán hatékonyan ez a módszer.

A múlt év 30 százalékos növekedést hozott a non-spot költésekben, miközben előtte két évig csökkent ez a szegmens annak ellenére, hogy a tévés reklámpiac nőtt – mondta el a BrandMania stábjának Kovács Krisztián, a MEME elnöke. A televíziók is jó évről számoltak be, a műsor stábjának nyilatkozva Piros Máté, az AMC Networks CE kereskedelmi vezetője és Baron Ágnes, a Discovery Networks brand partnership executive-ja is elégedetten beszélt a tavalyi non-spot eredményeikről.

Bakcsy Szilárd, az RTL Magyarország non-spot és digitális igazgatója már az idei évről szólva jelezte, hogy bár még csak az év felénél tartunk, de a pozitív tendencia idén is megmarad, a piaci környezet is kedvezőbb, erősebb a hirdetői szándék és a csatornák is folyamatosan bővítik, fejlesztik a non-spot lehetőségeket.

A nem hagyományos reklámmegjelenéseknek kifejezetten kedvez, hogy az utóbbi években egyre több a saját gyártású tartalom a televíziókban. Mindezekben pedig számos lehetőség mutatkozik a márkák számára, hogy ne csak a szünetekben kerüljenek sorra, hanem akár a műsorokban is. Ennek kapcsán Lőrincz Barbara, a Heineken Hungária senior brand managere hangsúlyozta, hogy akkor működik jól egy termékelhelyezés, ha minél organikusabban kapcsolódik a termék, a márka az adott műsorhoz és így egymást tudja erősíteni a műsor és a brand.

A BrandMania non-spot piacról szóló műsorában megszólal még Salgó András, a BMW Group Magyarország kommunikációs vezetője, May József, a Dynamo kommunikációs igazgatója és John Rossiter, a Sony Pictures Television Networks CE ügyvezető igazgatója.

A BrandMania ismétlését megnézheti szombat délelőtt az RTL Klubon, vasárnap délelőtt az RTL II-n, vagy az RTLMost.hu-n, ide kattintva.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tovább zöldült Budapest

Idén, a Föld napján nyitotta meg kapuit a Westend használtruha-gyűjtő helyisége, a ReStore, ahol amellett, hogy gyűjtik a feleslegessé vált textíliákat, különféle fenntarthatósággal kapcsolatos aktivitásoknak is helyet adnak. A leadott használt ruhák után hűségpontok...
Várkonyi Balázs TOP25

Lementettem magamnak egy utolsó képet

A pandémia alatt lemenedzselni az Extreme Digital és az eMAG fúzióját, majd egy gazdasági válsághelyzethez igazítani a lehetőségeinket alaposan próbára tette a vezetői képességeimet – mondta el Várkonyi Balázs. Az eMAG Magyarország igazgatótanácsának elnöke...

Az 5G a leggyorsabban terjedő mobilgeneráció

A világ számos részén jellemző gazdasági nehézségek ellenére valószínű, hogy az év végére eléri az egymilliárdot az 5G előfizetések száma a világban, vagyis jóval gyorsabban jut ehhez a mérföldkőhöz, mint a 4G – derül...

Jelentős változások a Jazzy rádiónál

Új névvel és arculattal folytatja a 90.9 Jazzy Rádió, a jövőben Jazzy-ként működik az adó. A station voice Peller Anna színművész lett, az új szignálpark zenéit pedig az ország egyik legkreatívabb, többszörös díjnyertes DJ-producer-zeneszerzője,...

Ügynökséget választott a Provident

Új vállalati kommunikációs stratégiájának kidolgozására és a márka építésére írt ki tendert a Provident Pénzügyi Zrt. A pályázati anyagok közül a NEST Communications koncepciója bizonyult legerősebbnek, így ősztől az ügynökség segíti a Providentet a...

Németországban terjeszkedik a Gloster

Új lendületet ad a hazai gazdaságban köztudottan óriási szerepet játszó német autóipari együttműködésnek a Gloster: a magyar IT cég többségi tulajdonrészt szerzett a németországi székhelyű G-plus Consulting GmbH-ban, aminek köszönhetően közvetlen informatikai beszállítója lett...

Nyitottak a lakóhelyváltásra a magyar munkavállalók

A munkavállalók 53 százaléka hajlandó jelenlegi lakóhelyéről elköltözni: kétharmaduk belföldi, egyharmaduk külföldi célpontban gondolkodik - derül ki a Trenkwalder Mobilitási Indexéből. Az alkalmazottak a jelenlegi helyzetükkel mérsékelten elégedettek: munka- és megélhetési körülményeiket bemutató Elégedettségi...

Magyar cégek a régió legjobbjai között

A Deloitte Central Europe 2022-es Technology Fast 50 programjára 16 közép-európai országból közel 400 pályázat érkezett. A kiemelkedő érdeklődés mellett idén a rangsorra felkerült cégek növekedésének mértéke is rekordot döntött.A Deloitte CE Technology Fast...

Új vezető a Kulcs-Soft-nál

2022. december 1-jétől Hóbor Péter tölti be a Kulcs-Soft Nyrt. CTO – Technológiai igazgató és hibrid vállalatirányítási üzletágvezető pozícióját. Hóbor Péter régi „motoros” az IT szakmában, dolgozott többek között a Shell Gas-nál, az Avayá-nál,...

Új szolgáltatásokkal bővül az Erste digitális platformja

Az Erste Banknál idén tovább nőtt a digitálisan aktív ügyfelek száma, arányuk mára elérte a 67 százalékot. Több mint 550 ezer ügyfél használja rendszeresen az Erste digitális platformját, George-ot, amely folyamatosan új funkciókkal bővül....
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Legendás autócsodák versenyeznek

A BMW Group Classic és a Grand Hotel Villa d’Este a 2023. május 19-21. közötti hétvégén gurítja ismét reflektorfénybe a legendás autócsodákat. A Villa Erba területén ismét megrendezik a Concorso d’Eleganza Villa d’Este tradicionális...

Tovább zöldült Budapest

Idén, a Föld napján nyitotta meg kapuit a Westend használtruha-gyűjtő helyisége, a ReStore, ahol amellett, hogy gyűjtik a feleslegessé vált textíliákat, különféle fenntarthatósággal kapcsolatos aktivitásoknak is helyet adnak. A leadott használt ruhák után hűségpontok...
Várkonyi Balázs TOP25

Lementettem magamnak egy utolsó képet

A pandémia alatt lemenedzselni az Extreme Digital és az eMAG fúzióját, majd egy gazdasági válsághelyzethez igazítani a lehetőségeinket alaposan próbára tette a vezetői képességeimet – mondta el Várkonyi Balázs. Az eMAG Magyarország igazgatótanácsának elnöke...

Az 5G a leggyorsabban terjedő mobilgeneráció

A világ számos részén jellemző gazdasági nehézségek ellenére valószínű, hogy az év végére eléri az egymilliárdot az 5G előfizetések száma a világban, vagyis jóval gyorsabban jut ehhez a mérföldkőhöz, mint a 4G – derül...

Jelentős változások a Jazzy rádiónál

Új névvel és arculattal folytatja a 90.9 Jazzy Rádió, a jövőben Jazzy-ként működik az adó. A station voice Peller Anna színművész lett, az új szignálpark zenéit pedig az ország egyik legkreatívabb, többszörös díjnyertes DJ-producer-zeneszerzője,...
- Hirdetés -

Don't Miss

Várkonyi Balázs TOP25

Lementettem magamnak egy utolsó képet

A pandémia alatt lemenedzselni az Extreme Digital és az eMAG fúzióját, majd egy gazdasági válsághelyzethez igazítani a lehetőségeinket alaposan próbára tette a vezetői képességeimet – mondta el Várkonyi Balázs. Az eMAG Magyarország igazgatótanácsának elnöke...

Különleges időszakban járunk

A médiaipar különleges időszakában járunk, amelyben a válság az új normális – mutatott rá Pető Péter. A 24.hu főszerkesztője elmondta azt is, hogy a tematikus prémiumterméküknél továbbra is erősen hisznek a fizetőfalban. Fotó credit: Ivándi-Szabó...

Kiszámíthatóbb működés

Jelenleg is új műsorokon dolgozik a Partizán csapata, amitől jövőre letisztultabb és kiszámíthatóbb működést várnak – mondta el Gulyás Márton. A Partizán alapító-főszerkesztője elárulta azt is, hogy zajlik a gasztroműsoruk forgatása, amit jövő év...

A technológiai modernizáció elengedhetetlen

Magyarország jövőbeni sikerei nagyon nagy mértékben a digitális gazdaság pályára állításán, a modernizáció felgyorsításán múlnak – hangsúlyozta Vinnai Balázs. Az IVSZ - Szövetség a digitális gazdaságért elnöke beszélt arról is, hogyan hatott a cégek...

Előre aláírtam volna

Nem csak az újságnak kell felkészülnie mindenre, a Telex üzleti modelljét is a gazdasági helyzethez kell alakítani – mondta el Dull Szabolcs. A lap főszerkesztője beszélt arról is, hogy milyen kihívásokat tartogatott a szerkesztőség...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Tovább zöldült Budapest

Idén, a Föld napján nyitotta meg kapuit a Westend használtruha-gyűjtő helyisége, a ReStore, ahol amellett, hogy gyűjtik a feleslegessé vált textíliákat, különféle fenntarthatósággal kapcsolatos aktivitásoknak is helyet adnak. A leadott használt ruhák után hűségpontok...

Magyar techcég famentő megoldásait díjazták Szingapúrban

Szingapúr környezetvédelmi és fenntarthatósági miniszterétől vett át rangos környezetvédelmi elismerést a magyar hátterű greehill vezetése a városi növényzet digitális eszközökkel történő tervezésében használt úttörő megoldásaiért. A magyar gyökerű, az intelligens városi megoldások globális piacán...

Zöldebbek lehetnek a médiakampányok

A szén-dioxid-kibocsátás csökkentése a gyártási láncolatban és az értékláncban is nagy figyelmet kap már, de a médiakampányok tervezésekor még kisebb szerepet szánnak ennek a szempontnak a médiaipar és a megrendelői oldal szereplői. Pedig Magyarországon...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....